Hoezo is het fijn dat je na drie jaar je auto kunt inleveren als je na een half jaar je baan kwijtraaktquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:51 schreef mennokras het volgende:
maar het fijnste van options is dat je na 3 jaar gewoon de auto terug in kunt leveren mocht je bijvoorbeeld zonder werk of iets dergelijks komen te zitten. je financiering stopt dan ook gelijk en je bent overal vanaf. (wel heb je dan elke maand een bedrag betaald voor je auto)
Dus eigenlijk ga je een lening aan voor slechts 3 jaar? En dan bekijken ze het opnieuw........auto inleveren voor vooraf afgesproken bedrag (waar een hoop voorwaarden aan zitten) of je besluit em te kopen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:51 schreef mennokras het volgende:
maar het fijnste van options is dat je na 3 jaar gewoon de auto terug in kunt leveren mocht je bijvoorbeeld zonder werk of iets dergelijks komen te zitten. je financiering stopt dan ook gelijk en je bent overal vanaf. (wel heb je dan elke maand een bedrag betaald voor je auto)
Wat is volgens jou het verschil tussen een lening en een financiering?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:39 schreef mennokras het volgende:
Het is geen lening, het is een financiering. ik kan de auto na 3 jaar gewoon inleveren. Dan erbij heeft niemand hier inzicht in mijn financieen.
Gek he, daar wordt juist dik op verdiend.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:22 schreef mennokras het volgende:
maar misschien ga ik hem wel in een keer afrekenen, wie weet.
alleen dit was gewoon ontzettend handig aangezien ik ook nog andere plannen heb. sterker nog, de rente die ik kwijt ben. iedereen zegt dat ik hem beter meteen kan kopen etc. omdat ik anders rente betaal en dat ik dan na 3 jaar duurder uit ben. het 1e jaar krijg ik gratis verzekering twv 500 euro. zie dit dan als de rente die ik toegeef. geloof me maar. overal waar je een auto koopt wordt meteen gevraagd hoe je de auto wilt financieren.
Goh, das een kulverhaal, zeg. Moet je gewoon de auto afbetalen...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:09 schreef mennokras het volgende: daar sluit je een LENING af en MOET je de auto afbetalen.
De auto wordt wel op je naam gezet, maar het eigendomsbewijs (dat deel van het kenteken dus) gaat bij Ford de kluis in, dat krijg je niet voordat de auto volledig betaald is.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:19 schreef mennokras het volgende:
wat bedoel je met eigendomsbewijs? de auto wordt gewoon op mijn naam gezet.
Dat de auto op jouw naam staat, maakt je nog geen eigenaar. Wat je wel eigenaar maakt is dat de auto aan jou wordt geleverd. Dus als jij de auto hebt gekocht (krabbel onder koopovereenkomst zetten) en de sleuteltjes overhandigd krijgt, ben je (door die sleutels in ontvangst te nemen en de auto vervolgens mee te nemen) eigenaar geworden. Ik snap ook niet precies wat bedoeld wordt met eigendomsbewijs. Kentekenbewijs misschien, maar dat mag een dealer niet zomaar achterhouden. Ze mogen niet het kentekenbewijs achter houden van een auto waar iemand anders eigenaar van is.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:19 schreef mennokras het volgende:
wat bedoel je met eigendomsbewijs? de auto wordt gewoon op mijn naam gezet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |