Datquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:39 schreef 8108139dpths het volgende:
acht vent...![]()
Ik lig dubbel hier.
Het is heerlijk he?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Geniaal nummertje
Ik ben net trouwens gewoon buiten geweest zonder jas
quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wil touchscreen, dan gaat het sneller
Hij heeft zich niet afgemeld. Internetproblemen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:40 schreef Patje1987 het volgende:
Had iemand nog iets van rock gehoord van gisteren? Hij was op MSN maar antwoordde ook niet
Wat een leuke lichtjes.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
AnusVan dat kutmerk koop ik nooit iets en voor jingles heb ik binnenkort:
[ afbeelding ]
Ik ga even een droge onderbroek aantrekken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ze zijn niet eens duur deze dingenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik ga even een droge onderbroek aantrekken.
Niets mis met Asus manquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
How much?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En ze zijn niet eens duur deze dingen
Ben het toch met je eens, het ene defect dat ik aan mijn vorige netbook had is binnen iets van 4 dagen opgelost, that is pickup&return, én ik kreeg er een extra SD kaart bij. Hoewel dat volgens mij niet helemaal hun bedoeling was...quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Asus, acer, dell allemaal dezelfde meuk.
HP is wel okay hoor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je vergeet HP (alhoewel die wel weer een enorm goeie servicedesk hebben)
Vertel je slechte ervaringen maarquote:
Alle merken die ik gehad heb zijn bij mij wel eens stuk gegaan, behalve het Asus spul.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ben het toch met je eens, het ene defect dat ik aan mijn vorige netbook had is binnen iets van 4 dagen opgelost, that is pickup&return, én ik kreeg er een extra SD kaart bij. Hoewel dat volgens mij niet helemaal hun bedoeling was...
Dito voor de mijne.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Onze laptop van dat merk doet het al 5 jaar zo'n beetje
En is toch steeds goed bezig![]()
asus = asrockquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Asus, acer, dell allemaal dezelfde meuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Ik moet zo naar de kersentuin (peuterspeelzaal) om die uk weg te brengen, de oudste speelt bij een vriendinnetje dus heb tot 3 uur even tijd voor mezelfquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
naar het Betje Wolfplein gelopen om naar de fysio te gaan
Reparaties > 12 wekenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vertel je slechte ervaringen maar
quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
¤75,-Ik krijg hem voor minderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |