Die komt hier toch nog wel even buurten af en toe?quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Die komt hier toch nog wel even buurten af en toe?
Afijn, ik ga eens uitzoeken of ik pannenkoeken mag eten. Want ik heb daar best wel zin in, en ook in het uitproberen van dat flesje
Oh ja, dat is waar, er gaat ook zout in. Ik dacht alleen aan de melk. Natrium en kalium.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:10 schreef hondjes het volgende:
Gewoon wat bloem, melk , snufje zout, smaakt al lekkerder.
Doe er wat vanillesuiker, druppeltje olijfolie en custard door..en ze zijn heerlijk.
Die flesjes doe ik wel eens, maar valt altijd tegen
Héél weinig zout toch?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar, er gaat ook zout in. Ik dacht alleen aan de melk. Natrium en kalium.
Dank je, het grootste deel alweer gedaan.quote:
Het is een soort van 1e keer...dus ik ga voor gemakquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:10 schreef hondjes het volgende:
Gewoon wat bloem, melk , snufje zout, smaakt al lekkerder.
Doe er wat vanillesuiker, druppeltje olijfolie en custard door..en ze zijn heerlijk.
Die flesjes doe ik wel eens, maar valt altijd tegen
Vergeet de eieren.......ohhhhh..dus ook twee eieren.
ow das kutquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:14 schreef Disana het volgende:
Eieren, ook nog. Na ja, ik denk dat ik pannenkoeken dan wel kan vergeten.
Ik weet het niet, ik denk dat ik het het beste aan de diëtiste kan vragen. Oh en dan wil ik natuurlijk ook nog roomboter laten smelten op zo'n pannenkoek...quote:
Mickey Mouse Clubhouse? Is dat wel pedagogisch verantwoord?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dank je, het grootste deel alweer gedaan.
Disana, ik bedacht me net nog terwijl ik met het eten bezig was of jij dat wel mocht hebben, dat pannenkoekenmix uit een fles.
Dat Mickey Mouse clubhouse is een echte hit hier, ik kan gewoon 20 minuten rustig in de keuken staan
Dat sowieso.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik denk dat ik het het beste aan de diëtiste kan vragen.
Aan je eetlust ligt het iig nietquote:Oh en dan wil ik natuurlijk ook nog roomboter laten smelten op zo'n pannenkoek...![]()
Ik ga het vragen, ik vermoed dat het iets te veel aan de 'verkeerde' stoffen is maar we zullen zien.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:17 schreef Toverheks het volgende:
Kan je dan niet gewoon pannenkoekenmix gebruiken Disana, of is het juist de eieren die je niet mag.
juist! moeten ze meedenken over welk 'muis-doe-ding' er gebruikt moet worden en wel 'onbekend-muis-doe-ding' er ingezet moet wordenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Mickey Mouse Clubhouse? Is dat wel pedagogisch verantwoord?
ja want als je de eieren eruit laat dan kom je uit op een soort roti, kan ook lekker zijn maar is net wel ff een ander soort pannenkoekquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga het vragen, ik vermoed dat het iets te veel aan de 'verkeerde' stoffen is maar we zullen zien.
Of lamachoen (of hoe je dat ook spelt). Rotiquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja want als je de eieren eruit laat dan kom je uit op een soort roti, kan ook lekker zijn maar is net wel ff een ander soort pannenkoek
lamachoen, ook jummiequote:Op woensdag 16 februari 2011 12:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Of lamachoen (of hoe je dat ook spelt). Roti
Oh ik ken dat hele programma niet, zijn er ook niet dvd's te koop waarmee je je kinderen een half uurtje opzij kunt zetten? Of zijn ze daar nog te jong voor.
Ach, het is niet zo dat ik kwijlend door het leven loop bij de gedachte aan alles wat ik niet mag hebbenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:25 schreef Toverheks het volgende:
wat marrije zegt, en als je ergens trek in hebt en je mag het niet Disana moeilijk he alles steeds uitvogelen wat wel en niet mag.
Mijn vader nam in een grijs verleden toen ik klein was verhaaltjes op op de bandrecorder (zoek maar op, heeft echt bestaan) die ik dan 's ochtends af kon spelen. Daar zaten dan ook opdrachtjes in, ik was er altijd wel een tijdje zoet mee. Zo konden mijn ouders in het weekend wat langer in bed liggenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
lamachoen, ook jummie![]()
Onze dvdspeler staat in de kelder niks te doen, maar dan gaan het speciale er misschien ook vanaf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |