Die komt hier toch nog wel even buurten af en toe?quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Die komt hier toch nog wel even buurten af en toe?
Afijn, ik ga eens uitzoeken of ik pannenkoeken mag eten. Want ik heb daar best wel zin in, en ook in het uitproberen van dat flesje
Oh ja, dat is waar, er gaat ook zout in. Ik dacht alleen aan de melk. Natrium en kalium.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:10 schreef hondjes het volgende:
Gewoon wat bloem, melk , snufje zout, smaakt al lekkerder.
Doe er wat vanillesuiker, druppeltje olijfolie en custard door..en ze zijn heerlijk.
Die flesjes doe ik wel eens, maar valt altijd tegen
Héél weinig zout toch?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar, er gaat ook zout in. Ik dacht alleen aan de melk. Natrium en kalium.
Dank je, het grootste deel alweer gedaan.quote:
Het is een soort van 1e keer...dus ik ga voor gemakquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:10 schreef hondjes het volgende:
Gewoon wat bloem, melk , snufje zout, smaakt al lekkerder.
Doe er wat vanillesuiker, druppeltje olijfolie en custard door..en ze zijn heerlijk.
Die flesjes doe ik wel eens, maar valt altijd tegen
Vergeet de eieren.......ohhhhh..dus ook twee eieren.
ow das kutquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:14 schreef Disana het volgende:
Eieren, ook nog. Na ja, ik denk dat ik pannenkoeken dan wel kan vergeten.
Ik weet het niet, ik denk dat ik het het beste aan de diëtiste kan vragen. Oh en dan wil ik natuurlijk ook nog roomboter laten smelten op zo'n pannenkoek...quote:
Mickey Mouse Clubhouse? Is dat wel pedagogisch verantwoord?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dank je, het grootste deel alweer gedaan.
Disana, ik bedacht me net nog terwijl ik met het eten bezig was of jij dat wel mocht hebben, dat pannenkoekenmix uit een fles.
Dat Mickey Mouse clubhouse is een echte hit hier, ik kan gewoon 20 minuten rustig in de keuken staan
Dat sowieso.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik denk dat ik het het beste aan de diëtiste kan vragen.
Aan je eetlust ligt het iig nietquote:Oh en dan wil ik natuurlijk ook nog roomboter laten smelten op zo'n pannenkoek...![]()
Ik ga het vragen, ik vermoed dat het iets te veel aan de 'verkeerde' stoffen is maar we zullen zien.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:17 schreef Toverheks het volgende:
Kan je dan niet gewoon pannenkoekenmix gebruiken Disana, of is het juist de eieren die je niet mag.
juist! moeten ze meedenken over welk 'muis-doe-ding' er gebruikt moet worden en wel 'onbekend-muis-doe-ding' er ingezet moet wordenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Mickey Mouse Clubhouse? Is dat wel pedagogisch verantwoord?
ja want als je de eieren eruit laat dan kom je uit op een soort roti, kan ook lekker zijn maar is net wel ff een ander soort pannenkoekquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga het vragen, ik vermoed dat het iets te veel aan de 'verkeerde' stoffen is maar we zullen zien.
Of lamachoen (of hoe je dat ook spelt). Rotiquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja want als je de eieren eruit laat dan kom je uit op een soort roti, kan ook lekker zijn maar is net wel ff een ander soort pannenkoek
lamachoen, ook jummiequote:Op woensdag 16 februari 2011 12:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Of lamachoen (of hoe je dat ook spelt). Roti
Oh ik ken dat hele programma niet, zijn er ook niet dvd's te koop waarmee je je kinderen een half uurtje opzij kunt zetten? Of zijn ze daar nog te jong voor.
Ach, het is niet zo dat ik kwijlend door het leven loop bij de gedachte aan alles wat ik niet mag hebbenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:25 schreef Toverheks het volgende:
wat marrije zegt, en als je ergens trek in hebt en je mag het niet Disana moeilijk he alles steeds uitvogelen wat wel en niet mag.
Mijn vader nam in een grijs verleden toen ik klein was verhaaltjes op op de bandrecorder (zoek maar op, heeft echt bestaan) die ik dan 's ochtends af kon spelen. Daar zaten dan ook opdrachtjes in, ik was er altijd wel een tijdje zoet mee. Zo konden mijn ouders in het weekend wat langer in bed liggenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
lamachoen, ook jummie![]()
Onze dvdspeler staat in de kelder niks te doen, maar dan gaan het speciale er misschien ook vanaf?
Dat is zeker jammer. Pizza's van Piccolo, te lekkerquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:30 schreef Disana het volgende:
Wat ik wel echt jammer vind is dat ik geen pizza meer mag hebben. Scrute weet wel van welke pizzaboer ik ze haalde, die zijn echt zó lekker.
Ik wil er wel een opsturen hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is zeker jammer. Pizza's van Piccolo, te lekker
ah wat lief!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn vader nam in een grijs verleden toen ik klein was verhaaltjes op op de bandrecorder (zoek maar op, heeft echt bestaan) die ik dan 's ochtends af kon spelen. Daar zaten dan ook opdrachtjes in, ik was er altijd wel een tijdje zoet mee. Zo konden mijn ouders in het weekend wat langer in bed liggen
Ik zou afgelopen weekend in Groningen zijn ivm familieverjaardag maar ben toch maar in één dag op en neer gegaan. Anders had ik zeker pizza gehaald.quote:
Volgende keer beter. Frutti di Mare!quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou afgelopen weekend in Groningen zijn ivm familieverjaardag maar ben toch maar in één dag op en neer gegaan. Anders had ik zeker pizza gehaald.
Pizza Mafiosa, mijn favoriet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgende keer beter. Frutti di Mare!
Je hebt inderdaad het laatste boek van Maarten 't Hart gegeven? Dan heb je dus goed gegokt en heeft Wim T. Schippers gelijk: een boek!quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pizza Mafiosa, mijn favoriet.![]()
Het boek voor degene die alles al heeft viel in zeer goede aarde.
In de auto doen we dat wel, dan nemen we de draagbare dvdspeler mee. Mijn vader heeft ook dvdtjes voor ze gemaakt, maar daar zitten geen leuke opdrachten in.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Marrije, ik bedoelde ook dat dvd's, zelf opgenomen of niet, een ideetje voor jou waren. Maar nogmaals, misschien zijn jouw kindjes daar nog te jong voor.
Ik kreeg gisteren dat 80 appl storingquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:35 schreef spuitje het volgende:
Hondjes en alle andere kaaskoppen in het buitenland, hier twee goedwerkende streams!! Met grote dank aan Pizzalucht!!
Dienstreizen van een thuisblijverquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad het laatste boek van Maarten 't Hart gegeven? Dan heb je dus goed gegokt en heeft Wim T. Schippers gelijk: een boek!
Ik had nog nooit iets van Maarten 't Hart gelezen. Trok me gewoon niet. Maar ben nu bezig in "Verlovingstijd" en vind het nu jammer dat ik nog nooit iets van hem heb gelezen. Moet dus beginnen aan een inhaalslagquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad het laatste boek van Maarten 't Hart gegeven? Dan heb je dus goed gegokt en heeft Wim T. Schippers gelijk: een boek!
F-player had ik al. Maar gaat prima hier, ben er best blij mee.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:42 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren dat 80 appl storing
Toen heeft pizzahut eiets erop gedaan, maar kreeg anti virus melding
Moest jij ook F-player downloaden
Het leest lekker weg. Soms ietwat archaïsch geschreven maar boordevol ironie. Ik hou er wel van.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:43 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik had nog nooit iets van Maarten 't Hart gelezen. Trok me gewoon niet. Maar ben nu bezig in "Verlovingstijd" en vind het nu jammer dat ik nog nooit iets van hem heb gelezen. Moet dus beginnen aan een inhaalslag
misschien kan je aan je diëtiste vragen of je wel (al is het maar een beetje)quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik denk dat ik het het beste aan de diëtiste kan vragen. Oh en dan wil ik natuurlijk ook nog roomboter laten smelten op zo'n pannenkoek...![]()
O die ga ik even doorsturen naar zwager, die mag ook geen zout etc. Wie weet.........quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
misschien kan je aan je diëtiste vragen of je wel (al is het maar een beetje)
Himalayazout mag gebruiken?
En pannenkoeken moet je altijd in olijfolie bakken !
Boter is slecht![]()
maar effe serieus:
Waarom Himalayazout?
Himalayazout is een opneembaar zout. Het bevat 84 vitale bouwstenen in de vorm van oorspronkelijke mineralen en sporenelementen. De bouwstenen van het leven zijn in het oerzout bewaard gebleven. Zij bevinden zich in het kristal in zulke kleine deeltjes (colloïdaal) dat ze optimaal door de lichaamscellen worden opgenomen. Het samenspel van water, zout en mineralen vormt de basis van onze gezondheid. Himalayazout is met zijn rijkdom aan elementen een elixer dat door de natuur zelf is samengesteld.
Effecten op het lichaam:
-Versterkt het afweersysteem
-Bevordert het fysiologisch evenwicht (homeostase)
-Stimuleert de stofwisseling
-Zuivert en ontslakt
-Vitaliseert en harmoniseert
-Behoefte aan overmatig zoete, zoute en vette voeding vermindert, evenals de hang naar tabak, alcohol en koffie.
-Mensen met een zoutarm dieet kunnen Himalayazout in dosering gebruiken die de arts voorschrijft ter vervanging van ander zout.
Je weet nooit...
o ja, bron![]()
http://shop.wasnoot.nl/in(...)&group_id=69&lang=NL
Huuh, wat een ingewikkeld verhaal. Dankjewel. Maar ik vermoed dat zout gewoon zout is, waar het ook vandaan komt. En die boter, sorry, maar dat is toch gewoon heerlijk?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
misschien kan je aan je diëtiste vragen of je wel (al is het maar een beetje)
Himalayazout mag gebruiken?
En pannenkoeken moet je altijd in olijfolie bakken !
Boter is slecht![]()
maar effe serieus:
Waarom Himalayazout?
Himalayazout is een opneembaar zout. Het bevat 84 vitale bouwstenen in de vorm van oorspronkelijke mineralen en sporenelementen. De bouwstenen van het leven zijn in het oerzout bewaard gebleven. Zij bevinden zich in het kristal in zulke kleine deeltjes (colloïdaal) dat ze optimaal door de lichaamscellen worden opgenomen. Het samenspel van water, zout en mineralen vormt de basis van onze gezondheid. Himalayazout is met zijn rijkdom aan elementen een elixer dat door de natuur zelf is samengesteld.
Effecten op het lichaam:
-Versterkt het afweersysteem
-Bevordert het fysiologisch evenwicht (homeostase)
-Stimuleert de stofwisseling
-Zuivert en ontslakt
-Vitaliseert en harmoniseert
-Behoefte aan overmatig zoete, zoute en vette voeding vermindert, evenals de hang naar tabak, alcohol en koffie.
-Mensen met een zoutarm dieet kunnen Himalayazout in dosering gebruiken die de arts voorschrijft ter vervanging van ander zout.
Je weet nooit...
o ja, bron![]()
http://shop.wasnoot.nl/in(...)&group_id=69&lang=NL
Ik ben niet zo op Wim. Maar wel op zijn godfather, die ik vorige week weer eens hoorde in een oud interview met Martin Simek. Gied Jaspars, ook alweer vele jaren dood. Dat vond ik pas een aimabel en wijs man. Zo zonder kapsones ook. Hij heeft ook Theo van Gogh begeleid.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dienstreizen van een thuisblijver
Wim T. Schippers heeft heel vaak gelijk en is een grote held van mij. Ik zie 'm wel eens lopen in de stad, maar ik zou 'm nooit durven aanspreken.
Nee zout is geen zout er zitten echt grote verschillen tussen zoutquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Huuh, wat een ingewikkeld verhaal. Dankjewel. Maar ik vermoed dat zout gewoon zout is, waar het ook vandaan komt. En die boter, sorry, maar dat is toch gewoon heerlijk?
Ik dacht een paar jaar geleden dat er weer een dergelijke revival zou komen met mensen als Eddy Terstall, Martin Koolhoven c.s. maar dat bleek voorbarig.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben niet zo op Wim. Maar wel op zijn godfather, die ik vorige week weer eens hoorde in een oud interview met Martin Simek. Gied Jaspars, ook alweer vele jaren dood. Dat vond ik pas een aimabel en wijs man. Zo zonder kapsones ook. Hij heeft ook Theo van Gogh begeleid.
Er zijn niet veel van zulke mensen meer over.
JA, doet het nu ook, wel apart opstarten ...quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:51 schreef spuitje het volgende:
Hondjes, anders even naar www.pizzalucht.com gaan, je kunt ze ook afzonderlijk opstarten.
Alles bij alles ben ik mijn baan kwijt, mijn vriend kwijt, mijn gezondheid voor een deel kwijt, een aantal 'vrienden' kwijt, en een deel van mezelf kwijt. Elke dag mis ik nog dat deel van mezelf dat ik hierdoor ben verloren. Dat gezonde, vrolijke meisje zonder al die beperkingen. Ik mis haar echt met heel mijn hart, maar ik zal er mee moeten leren leven dat ik niet meer ben wie ik eigenlijk wil zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Disana, lees dit over stoppen met roken: http://mens-en-gezondheid(...)n-altijd-gezond.html
Het is er de tijd niet voor. Het is de tijd van materialisme en Wilders. Eigenlijk de tijd van de angst.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht een paar jaar geleden dat er weer een dergelijke revival zou komen met mensen als Eddy Terstall, Martin Koolhoven c.s. maar dat bleek voorbarig.
Ik dacht dat er in alle zout natrium zat, en dat is wat nierpatiënten niet mogen hebben. Maar ik heb er verder helemaal geen verstand van hoor, dus misschien heb jij wel gelijk. Ik zal het wel vragen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee zout is geen zout er zitten echt grote verschillen tussen zout![]()
http://www.deondernemer.n(...)l-van-Nederland.html
Zout uit de supermarkt, daar heeft Van Wieren geen goed woord voor over. Dat zout wordt wel vijf of zes keer geraffineerd. Dood zout noem ik het, er zit niks meer in. En dan gooien ze er ook nog jodium en antiklontermiddel doorheen, vreselijk.
Ik hou me bij himalayazout en bij olijfolie,
alleen een eitje bakken doe ik in boter want dat vind ik niet te vreten in olijfolie![]()
en soms een klontje roomboter door mijn aardappelpuree ofzo,
nah.. jah... van dat zout was maar een idee, misschien wel goed voor mensen die
zoutarm moeten eten, maar weer net niet voor jou..
Hier nog meer info:
http://www.himalayan-natu(...)-industrail-zout.php
Hoe zit het met keukenzout?
Tabel zout of natriumchloride is uiterst giftig. Sommige keukenzout bevat aluminium hydroxide (een giftig metaal en een bekende oorzaak van de ziekte van Alzheimer). Regelmatige keukenzout is meestal gejodeerde. Natuurlijk voorkomende jodium is essentieel, maar toegevoegde jodium wordt beschouwd als een giftig metaal.
Hoe zit het met zeezout?
Het probleem met zeezout is dat veel van de oceanen water verontreinigd zijn met zware metalen zoals lood, cadmium, arseen, kwik en meer. Olie rampen en lekkende tanker vervuilen onze oceanen nog meer. Vandaag zeezout is niet zo goed als het was in het verleden.
Himalaya natuurlijke zout bevat elektrolyten
Elektrolyten zoals natrium, calcium en kalium helpen herstellen vloeistoffen uw lichaam '. Elektrolyten zijn wat je cellen (vooral de zenuwen, hart en spieren) te gebruiken om spanningen tussen celmembranen te handhaven en zenuw-impulsen en spiercontracties voeren over zichzelf en naar andere cellen. Elektrolyten moeten voortdurend worden vervangen wanneer u zweet.
Ja hoor, dat denk ik natuurlijk ook. Feit is wel dat wanneer ik stop, ik zo ongeveer iedere griep meepak. Als ik rook, heb ik zelden of nauwelijks griep.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:10 schreef Disana het volgende:
Maar Teun, ik denk dat de kans daarop klein is en dat je toch altijd nog maar beter kunt stoppen
Dat zou dan weer in het verlengstuk van die allergieën kunnen liggen. Ik heb zelf geen andere verschijnselen gehad, in het ziekenhuis was iedereen altijd verkouden behalve ik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hoor, dat denk ik natuurlijk ook. Feit is wel dat wanneer ik stop, ik zo ongeveer iedere griep meepak. Als ik rook, heb ik zelden of nauwelijks griep.
O ja, die doet de weerberichtenquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:39 schreef Disana het volgende:
Waar is kahaarin als we haar nodig hebben.
Je hebt nog 10 minuten. Rennen!quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:49 schreef Copycat het volgende:
Vergeten hoe zwaar ruk het openbaar vervoer hier is ... Die afspraak om twee uur haal ik niet meer op tijd.
Volgende keer toch maar fietsen of Greenwheelen. Werkt beter.
Ik reken altijd op dubbele reistijd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:49 schreef Copycat het volgende:
Vergeten hoe zwaar ruk het openbaar vervoer hier is ... Die afspraak om twee uur haal ik niet meer op tijd.
Volgende keer toch maar fietsen of Greenwheelen. Werkt beter.
Ik zit in de bus ... nog zeker 20 minuten. De vorige reed voor mijn neus weg, nadat de chauffeur ff het raampje opende om te zeggen dat ie niet wachtte. Jeuj.quote:
Wat een eikel. Nou succes dan maar, ik hoop niet dat je iets mis loopt doordat je te laat komt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zit in de bus ... nog zeker 20 minuten. De vorige reed voor mijn neus weg, nadat de chauffeur ff het raampje opende om te zeggen dat ie niet wachtte. Jeuj.
Wat een lulquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zit in de bus ... nog zeker 20 minuten. De vorige reed voor mijn neus weg, nadat de chauffeur ff het raampje opende om te zeggen dat ie niet wachtte. Jeuj.
En Breugel?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:03 schreef Copycat het volgende:
Kwartiertje later is gelukkig geen probleem voor mijn afspraak. Wat een tocht, van Eindhoven naar Son.
Ik eet gewoon door als ik misselijk ben...dus ook de afgelopen dagen....gister friet op en dat kwam er ook net zo hard weer uitquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:47 schreef Deisyy het volgende:
Dus Laysa heeft weer trek in pannenkoeken, dan gaat het vast een stuk beter met haar dan gisteren en eergisteren
Op HiDiHo's streams heb je geen reclame toch?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:46 schreef remlof het volgende:
Zomg, uren bezig geweest om nieuwe videokaart aan de praat tre krijgen hier op m'n werk.
Maar nu heb ik wel twee monitoren, kan ik handig streamen op één van de twee.
Tenminste, dat zou ik doen als ze er niet steeds die kutreclames doorheen jasten
http://streams.selfip.com/secret/quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:46 schreef remlof het volgende:
Zomg, uren bezig geweest om nieuwe videokaart aan de praat tre krijgen hier op m'n werk.
Tenminste, dat zou ik doen als ze er niet steeds die kutreclames doorheen jasten
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:49 schreef Coos het volgende:
Krijg net een melding van burgernet:
POLITIE
LET OP! In uw omgeving komen babbeltrucs voor.
Knap getint meisje wat zich voordoet als thuishulp
van Florijn.
Ik zal de koffie vast klaar zetten.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:49 schreef Coos het volgende:
Krijg net een melding van burgernet:
POLITIE
LET OP! In uw omgeving komen babbeltrucs voor.
Knap getint meisje wat zich voordoet als thuishulp
van Florijn.
Ik zal de koffie vast klaar zetten.
Ja, met een beetje mazzel gaat zij zonder pinpas de deur uit!quote:
Held!quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, met een beetje mazzel gaat zij zonder pinpas de deur uit!
Die van pizzalucht is zonder reclamequote:Op woensdag 16 februari 2011 14:46 schreef remlof het volgende:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik eet gewoon door als ik misselijk ben...dus ook de afgelopen dagen....gister friet op en dat kwam er ook net zo hard weer uit![]()
Maar dan zat er tenminste wat in mn maag...anders doet mn maag echt superpijn vanwege maagzweren die ik ooit heb gehad...
Gisteravond Omezeprol op en dat was wel prettig...Mn maag is nu weer iets minder dus voor het eten neem ik er weer 1...
Krijg nu zelfs een waarschuwing..forbidden..staat er.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat jammer. En ik zie ook niet zo direct dat hij nog een andere oplossing kan bedenken.
Dan heb je een boos oog ipv reclamequote:Op woensdag 16 februari 2011 14:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Op HiDiHo's streams heb je geen reclame toch?
http://streams.selfip.com/secret/
Nu ineens heb ik ook nog maar 1 stream.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan heb je een boos oog ipv reclame
Same here, maar 1 en 2 hebben er nog niet uitgelegen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:59 schreef Marrije het volgende:
Die van Hidi doet het gewoon bij mij, al zie je op 3 en 4 het oog.
Omeprazol neem ik aan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik eet gewoon door als ik misselijk ben...dus ook de afgelopen dagen....gister friet op en dat kwam er ook net zo hard weer uit![]()
Maar dan zat er tenminste wat in mn maag...anders doet mn maag echt superpijn vanwege maagzweren die ik ooit heb gehad...
Gisteravond Omezeprol op en dat was wel prettig...Mn maag is nu weer iets minder dus voor het eten neem ik er weer 1...
Nee das niet fijn...dan blijf je nl gewoon misselijk....ik heb jaren ervaring met spugen door maagzweren...Gewoon vullen die maagquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:04 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Omeprazol neem ik aan?![]()
Friet is natuurlijk wel een no go....
Wrom niet gewoon wat crackers, thee, yoghurt, boullion?
Dat lijkt me iets prettiger voor een toch al gevoellige maag.
Dat zal je zelf inmiddels het beste wetenquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee das niet fijn...dan blijf je nl gewoon misselijk....ik heb jaren ervaring met spugen door maagzweren...Gewoon vullen die maag
Stevig eten dempt (bindt) het maagzuur. Ik deed het vroeger ook, gewoon door-eten. Maar ik gebruikte ook elke dag Ranitidine.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:04 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Omeprazol neem ik aan?![]()
Friet is natuurlijk wel een no go....
Wrom niet gewoon wat crackers, thee, yoghurt, boullion?
Dat lijkt me iets prettiger voor een toch al gevoellige maag.
Die gebruik ik ook alleen nog maar, lekker makkelijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:35 schreef Laysa het volgende:
Disana ...als je het mag dan is die pannenkoeken mix uit het flesje een aanrader....en echt makkelijk met bakken
Dat doe je nu toch ook al !quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
In een volgend leven wil ik ook terugkomen als huisvrouw. Mèn, gewoon de hele dag een beetje ouwenelen op een forum en relaxt streams kijken
Ik heb ze in een klein pannetje gebakken dus ik had er net 8quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook alleen nog maar, lekker makkelijk![]()
er zit alleen zo weinig in ik krijg er net 5 pannekoeken uit, had wel wat meer mogen zijn![]()
Ik denk niet dat Disana dat mag hebben
http://www.koopmans.com/p(...)enkoeken-scharrelei/
Natrium 10 %
ja nah.. jah, blijft dan eigenlijk wel een beetje hetzelfde, maar misschien is datquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb ze in een klein pannetje gebakken dus ik had er net 8
Deze kan je kopen, nomnom.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja nah.. jah, blijft dan eigenlijk wel een beetje hetzelfde, maar misschien is dat
wel een idee 8 kleintjes i.p.v. 4 of 5 grote...
weet je trouwens wat ECHT lekker is ?![]()
je pannekoekenstroop in een bakje doen, jeweetwelongeveer hoeveeljenodighebt
en er dan een flinke scheut Butterscotch doorheen pleuren en effe roeren
daarna pas op je pannenkoek doen![]()
Is ECHT lekker![]()
[ afbeelding ]
Die kocht ik dus vroeger ook altijd en ineens kon je het nergens meer krijgen !quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:36 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Deze kan je kopen, nomnom.
[ afbeelding ]
De lekkerste stroop vind ik toch...
[ afbeelding ]
Nah... ik zou je kotsemmertje maar bij je houden vanavond als ik dat zo hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb daarnet plakjes ham en boterhammenworst op
maar voordat het er uit is heb ik idd geval wat voedingsstoffen binnen/energiequote:Op woensdag 16 februari 2011 17:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... ik zou je kotsemmertje maar bij je houden vanavond als ik dat zo hoor![]()
Ik ga een groenteloempia eten
NU![]()
lalalalalalalalalalala lalalalalallalalalala![]()
sterke tekst, moet je effe luisteren
Je moet het achterse voren afspelenquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:04 schreef Laysa het volgende:
Zit er een verborgen boodschap in Fann...want ik word nu al knettergek van dat deuntje
met mn rug naar het schermquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet het achterse voren afspelen
een groentenloempia....in dr maagquote:
Linkje?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:20 schreef Toverheks het volgende:
morgen vergaat de aardenee iets met zonnenogwat krijgen we storing en alles trekt naar het poolgebied
was net op RTL nieuws maar was heen en weer aan het lopen niet echt goed gevolgdquote:
Heeeey lieverdquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Storingen dreigen door zonnestorm
Hoiii Lotusss
DK heeft ze sinds gisteren op zn pc lopen....Dus mijn lappie loopt als een zonnetejquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
trekt je laptop de stream nu een beetje?
Het zal wel meevallen, er zijn wel vaker solar flares en we leven nogquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:28 schreef Toverheks het volgende:
ja dat disana het heet de zonnevlam.. ving er stukjes van op
Ja dikke lul, drie bierquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat doe je nu toch ook al !
niet met van die dure woorden strooien disanaquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zal wel meevallen, er zijn wel vaker solar flares en we leven nog
Eindelijk wordt de noord- de zuidpool en vice versa, we gaan morgen kantelen en de zon komt plots aan de andere kant van het huis opquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Storingen dreigen door zonnestorm
Hoiii Lotusss
Zoals ondergetekendequote:Op woensdag 16 februari 2011 18:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mooi kut voor al die gasten met hun tuin op het westen
Hey, dat staat pas in m'n agenda voor 21 december 2012quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eindelijk wordt de noord- de zuidpool en vice versa, we gaan morgen kantelen en de zon komt plots aan de andere kant van het huis op![]()
![]()
![]()
In Arnhem zijn ze wel vaker wat sloomquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey, dat staat pas in m'n agenda voor 21 december 2012
heb er nu SS in gegraveerdquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij scheert alles weg hè ?
hahahaha jammer batterijen van de camera zijn net leeg pppffttt jammer hequote:
Je had ze nodig voor je ...quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha jammer batterijen van de camera zijn net leeg pppffttt jammer he
En ook gelijk weer van die natte windenquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha jammer batterijen van de camera zijn net leeg pppffttt jammer he
ohhhh me tarzan bedoel je, nee daar zit een adapter bij, deze Tarzan kan je opladen echt heel handigquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Je had ze nodig voor je ...
Ah nee, te flauw
Ik heb balkons op oost én west... no problem dusquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eindelijk wordt de noord- de zuidpool en vice versa, we gaan morgen kantelen en de zon komt plots aan de andere kant van het huis op![]()
![]()
![]()
Kom ik bij je logeren, ieder een balkonquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb balkons op oost én west... no problem dus
Dus dan moet je 'm inpluggen voordat je 'm in je plugt?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhh me tarzan bedoel je, nee daar zit een adapter bij, deze Tarzan kan je opladen echt heel handig
Kun jij gewoon op je werk streams gaan kijkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus dan moet je 'm inpluggen voordat je 'm in je plugt?
Soms, maar net toen ik uitgebreid wou gaan kijken vanmiddag kreeg ik het drukquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun jij gewoon op je werk streams gaan kijken
quote:Yvon Jaspers dol op onenightstands
AMSTERDAM - Presentatrice Yvon Jaspers is lang niet zo braaf als ze eruit ziet. Er blijkt een heel andere kant aan haar te zitten..
De Boer zoekt vrouw-presentatrice mag dan een braaf imago hebben, haar verleden laat een heel andere Yvon zien. Toen zij een tijdje in New York woonde, bleef ze regelmatig bij vreemde mannen slapen.
"Het is voor mij een dierbare en vormende periode geweest, waarin ik veel van de wereld heb gezien. Ook op seksueel gebied, ja", vertelt de losbollige blondine openhartig aan Party. "Onenightstands? Ook wel eens, ik vond dat heel leuk."
Yvon biecht ook op dat ze volop met drugs heeft geëxperimenteerd. "Toen ik eenmaal een vriend kreeg die helemaal in de xtc zat, ging ik er in mee."
Laat de boeren het maar niet horen..
Zou een beetje raar zijn als ik dat doe in die kantoortuin. Allemaal mensen om mij heen natuurlijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Soms, maar net toen ik uitgebreid wou gaan kijken vanmiddag kreeg ik het druk
Nee, dan is hij al opgeladen, net zoals je je telefoon oplaad, gewoon stekker in het stopkontakt, pakweg een paar uurtjes, snoertje loskoppelen en trillen maarquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus dan moet je 'm inpluggen voordat je 'm in je plugt?
Kut, moet ik al mijn meubels verzetten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als het een beetje meezit, schuiven ze vanzelf de goeie kant opquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Kut, moet ik al mijn meubels verzetten.
Misschien kun je ruilen met Lotusssquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:03 schreef Laysa het volgende:
Heb ik eindelijk mn balkon's op het zuiden gaat Teun dat zeggen
Als tante Teun een dag niets te miepen heeft, heeft ie een dag niet geleefd!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:03 schreef Laysa het volgende:
Heb ik eindelijk mn balkon's op het zuiden gaat Teun dat zeggen
Doe ff niet zo kinderachtig!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien kun je ruilen met Lotusss
Wel grappig dat we allemaal Teun blijven zeggen...ik vind hem ook een echte Teunquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Als tante Teun een dag niets te miepen heeft, heeft ie een dag niet geleefd!
Die bovenste bij de AH, die onderste weet ik zo niet of ze die daar ook verkopen, volgens mij heb ik die bij de Coop gehaald.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die kocht ik dus vroeger ook altijd en ineens kon je het nergens meer krijgen !
Waar is het nog wel te koop dan ?
Maar ik heet helemaal geen Teunquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wel grappig dat we allemaal Teun blijven zeggen...ik vind hem ook een echte Teun
Ik las enorme geile variantquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:06 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Die bovenste bij de AH, die onderste weet ik zo niet of ze die daar ook verkopen, volgens mij heb ik die bij de Coop gehaald.
Er is ook nog een blauwe variant zag ik, American Pancake. Geen idee waar die dan naar smaakt. En de normale gele variant.
nee gaat gelukkig beterquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:06 schreef Toverheks het volgende:
Hoi liev hoe ging het vandaag alles binnen gehouden en niet meer zo misselijk??
Nou enquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar ik heet helemaal geen Teun
Ik heb trappen, doe maar niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien kun je ruilen met Lotusss
Lekker Coos, vooral dat wat je morgen gaat kanenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:07 schreef Coos het volgende:
Ik ga de soep zachtjes opzetten (kippen)
Daarna kabeljouw fileetje met bearnaisesaus
worteltjes gebakken apies en meloen toe.![]()
En morgen mosselen!!(dat mosselseizoen is weer bijna afgelopen dus.....)
Lekker allemaalquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:07 schreef Coos het volgende:
Ik ga de soep zachtjes opzetten (kippen)
Daarna kabeljouw fileetje met bearnaisesaus
worteltjes gebakken apies en meloen toe.![]()
En morgen mosselen!!(dat mosselseizoen is weer bijna afgelopen dus.....)
Ja, precies. Al heet ie Ali, we blijven gewoon Teun zeggen.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, precies. Al heet ie Ali, we blijven gewoon Teun zeggen.
Zou ik ook doenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, precies. Al heet ie Ali, we blijven gewoon Teun zeggen.
NOTE VOOR TEUNquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou nou nou Teun, zo kandie wel weer hè![]()
Nu je het er over hebt hè, weet je dat deze kloon er maar 18 heeft en dat door de hele DGK periode heen? Teun heeft er 29, zegt wel iets over dommig noten, want die heeft zich echt een stuk beter gedragen dan NMNSquote:
Die mosselen doe ik in de wok.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lekker Coos, vooral dat wat je morgen gaat kanen
Nou kom op dan, Haal die malle teun dan in met note`s want er kan er maar 1 de winnaar zijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nu je het er over hebt hè, weet je dat deze kloon er maar 18 heeft en dat door de hele DGK periode heen? Teun heeft er 29, zegt wel iets over dommig noten, want die heeft zich echt een stuk beter gedragen dan NMNS
welnee gewoon copy paste en piet kan de was doenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Daarom baalt Pietje ook zo dat ik weer NMNS ben, moet hij weer opnieuw beginnen met het opbouwen van z'n dossier
klinkt heel erg lekkerquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Die mosselen doe ik in de wok.
Als ie heet is de mosselen erin omscheppen en na vijf minuten mosselvocht weggooien.
7 a 8 teentjes knoflook uit de pers en fijne soepgroente erbij plus een flinke scheut olijfolie
als alle mosselen open zijn besprenkelen met witte droge wijn en nog een paar minuten omscheppen.
![]()
plus knoflooksausje
Ook.quote:
Ik doe er altijd wat uien en een paprika doorheen. Vind ik wel lekker. En in plaats van witte wijn blus ik het ook wel regelmatig af met rode. Mag natuurlijk volgens de regels absoluut niet, maar het smaakt heerlijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ie heet is de mosselen erin omscheppen en na vijf minuten mosselvocht weggooien.
7 a 8 teentjes knoflook uit de pers en fijne soepgroente erbij plus een flinke scheut olijfolie
als alle mosselen open zijn besprenkelen met witte droge wijn en nog een paar minuten omscheppen.
![]()
plus knoflooksausje
Je wordt weer teun?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zo, 't gekke kwartiertje is weer over, tijd om normaal te gaan doen
Na SST bedoel jequote:Op woensdag 16 februari 2011 19:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat ben ik toch nu ook? Nee, ik wordt weer Teun na de RLS heb ik besloten.
U bent een kloon van Teun?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat ben ik toch nu ook? Nee, ik wordt weer Teun na de RLS heb ik besloten.
Ok. Hoiquote:
quote:
Dan zit ik in een donker Groningen en moet ik terug lopenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:49 schreef hondjes het volgende:
In Canada zaten ze dus 11 uur zonder elekttriciteit in 98.
Wat gaan we dan doen morgen als het op ons neerdaalt.
Geen Fok, geen magnetron kaarsjes aan..
Mosselen kook ik meestal gewoon in een grote pan op een bedje van (soep)groente. Als ze klaar zijn diverse sausjes op tafel, warm stokbrood.................heerlijk! O ja, en natuurlijk een fles witte wijn erbij. Puur genieten!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:14 schreef Coos het volgende:
[..]
plus knoflooksausje
en rauwkost met venkel
Heb hier ook weleens 11 uur zonder stroom gezeten, maar dat had volgens mij niets te maken de zon, eerder met de winter. Werd in huis tenminste verhipte koud.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:49 schreef hondjes het volgende:
In Canada zaten ze dus 11 uur zonder elekttriciteit in 98.
Wat gaan we dan doen morgen als het op ons neerdaalt.
Geen Fok, geen magnetron kaarsjes aan..
Laat mij eens rustig voebal kijkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Pietje, Pietje, Pietje, Pietje, Pietje![]()
![]()
![]()
Pietje is een boekhouder
Je moet scheidsrechter worden, da's op je lijf geschrevenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Laat mij eens rustig voebal kijken.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet scheidsrechter worden, da's op je lijf geschreven![]()
[ afbeelding ]
nopequote:Op woensdag 16 februari 2011 19:06 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Die bovenste bij de AH, die onderste weet ik zo niet of ze die daar ook verkopen, volgens mij heb ik die bij de Coop gehaald.
Er is ook nog een blauwe variant zag ik, American Pancake. Geen idee waar die dan naar smaakt. En de normale gele variant.
Dadelijk krijg je voor de komende 10 jaar van gilse buttermeuk thuis gestuurdquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nope![]()
de van Gilse Schenkstroop met Butterscotch is niet meer te koop bij;
AH
Dirk v.d. Broek
C1000
Aldi
Lidl
(althans niet waar ik woon)
maar ik heb ze een email gestuurd om opheldering te vragen in deze belangrijke kwestie![]()
want het staat WEL op hun website dat het in hun assortiment zit,
dussssssss![]()
http://www.vangilse.nl/nl/1/3/19/
ik ga je aanmelden voor het tv programma keuringsdienst voor waarde of hoe dat ook heetquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nope![]()
AH
Dirk v.d. Broek
C1000
Aldi
Lidl
maar ik heb ze een email gestuurd om opheldering te vragen in deze belangrijke kwestie![]()
dussssssss![]()
nah, zou ik heul niet erg vindenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dadelijk krijg je voor de komende 10 jaar van gilse buttermeuk thuis gestuurd
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ga je aanmelden voor het tv programma keuringsdienst voor waarde of hoe dat ook heet![]()
Is dat een compliment of niet?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je moet scheidsrechter worden, da's op je lijf geschreven![]()
[ afbeelding ]
't Was niet echt een compliment, maar echt fout vind ik je ook weer niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is dat een compliment of niet?
Nee, ik zit film te kijken, Over Therequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Voetbal gezien, jongeman? Genieten geblazen
.
Begin jij nou ook alquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:39 schreef Laysa het volgende:
Piet heeft het hier echt alleen maar over voetbal
Ach, er zijn dingen die fouter zijn voor een jongen van zijn leeftijd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:39 schreef Laysa het volgende:
Ga niet gelijk jankenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al. boehoe iemand begint ergens anders over. Schnell, roep Coos erbij.
Drugs bedoel je...das voor niemand goedquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach, er zijn dingen die fouter zijn voor een jongen van zijn leeftijd.
Voetbal is een leuk spelletje Piet, laat je niet kisten door die bitchesquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al. boehoe iemand begint ergens anders over. Schnell, roep Coos erbij.
is al afgelopen, nou ff wat anders kijken ga wel ff zappen...........quote:
quote:
Het maakt mij geen barst uitquote:
de witches bedoel je zekerquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voetbal is een leuk spelletje Piet, laat je niet kisten door die bitches
Primaquote:
Maar even serieus wat doe je hier ?quote:
ik gaat GEEN rijmpje maken op Ruttequote:
Ja dat zal....Ik heb de streams wel aan maar enkel als ik het scherm in mn ooghoek zwart wordt kijk ik die richting op en druk ff op de muisquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Prima. SST is erg druk en tof
. Beetje combineren met werk en vrije tijd lukt aardig maar er gaat stiekem een boel tijd in zitten
.
Iedereen gedraagd zich daarquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Prima. SST is erg druk en tof
. Beetje combineren met werk en vrije tijd lukt aardig maar er gaat stiekem een boel tijd in zitten
.
grutte grutte grutte....je loopt wel heel erg te kuttequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik gaat GEEN rijmpje maken op Rutte
dat is TE makkelijk![]()
dus dat doet ik NIET
* FANNvanhetlaatsteuurgaat op handjes zitten
Gelukkig welquote:
Ze is allang weer wegquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar even serieus wat doe je hier ?
Ik hou me inquote:
Mooi opbokkenquote:
[serieuze noot]Weet je, ik had het afgelopen week over een mevrouw die ik aan de telefoon had, kanker terug. Vandaag kreeg ze wat meer definitief nieuws, kanker ongeneeslijk, chemo om wat te rekken, that's it. Ik adviseer dan ook iedereen om dat te nemen of te doen waar hij zich fijn door gaat voelen, ook als het drugs zijn. Geneuzel over moraal, fatsoen, kan niet of kan wel, etc. Wees lekker jezelf en heb schijnt aan de rest zolang derden er geen bovenmatige hinder van ondervinden. [/serieuze noot]quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Drugs bedoel je...das voor niemand goed
dat sowieso....al zou ik niemand actief stimuleren om aan de drugs te gaan...verder gaat het me geen reet aan en zal het me dan ook roesten....Tenzij je in mn eigen omgeving zit...dan doet het me wel watquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[serieuze noot]Weet je, ik had het afgelopen week over een mevrouw die ik aan de telefoon had, kanker terug. Vandaag kreeg ze wat meer definitief nieuws, kanker ongeneeslijk, chemo om wat te rekken, that's it. Ik adviseer dan ook iedereen om dat te nemen of te doen waar hij zich fijn door gaat voelen, ook als het drugs zijn. Geneuzel over moraal, fatsoen, kan niet of kan wel, etc. Wees lekker jezelf en heb schijnt aan de rest zolang derden er geen bovenmatige hinder van ondervinden. [/serieuze noot]
Beter een kort en goed leven dan een lang leven vol regeltjes en drempels
Ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:39 schreef Laysa het volgende:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Voetbal gezien, jongeman? Genieten geblazen
.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik kreeg net zo'n mailtje. De man van mijn liefste nichtje. Opgegevenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[serieuze noot]Weet je, ik had het afgelopen week over een mevrouw die ik aan de telefoon had, kanker terug. Vandaag kreeg ze wat meer definitief nieuws, kanker ongeneeslijk, chemo om wat te rekken, that's it. Ik adviseer dan ook iedereen om dat te nemen of te doen waar hij zich fijn door gaat voelen, ook als het drugs zijn. Geneuzel over moraal, fatsoen, kan niet of kan wel, etc. Wees lekker jezelf en heb schijnt aan de rest zolang derden er geen bovenmatige hinder van ondervinden. [/serieuze noot]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens.![]()
[..]
[..]
![]()
Ik hoorde ook echt iemand roepen!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En als 90 bent en een Italiaanse kwakzalver plant een baby in je rimpelige aftandse lichaam, dan kan dat natuurlijk moreel gezien niet. Maar hey, als je rimpels door zo'n zwangere pens strak trekken, dan is het toch maar mooi win-win en lach je de hele wereld uitquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat sowieso....al zou ik niemand actief stimuleren om aan de drugs te gaan...verder gaat het me geen reet aan en zal het me dan ook roesten....Tenzij je in mn eigen omgeving zit...dan doet het me wel wat
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En als 90 bent en een Italiaanse kwakzalver plant een baby in je rimpelige aftandse lichaam, dan kan dat natuurlijk moreel gezien niet. Maar hey, als je rimpels door zo'n pens strak trekken, dan is het toch maar mooi win-win en lach je de hele wereld uit
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ow, wat vreemd, ik zal het eens checken her en der, of het er gewoon staat.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nope![]()
AH
Dirk v.d. Broek
C1000
Aldi
Lidl
dussssssss![]()
We gaan domweg op de pannenkoeken overquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:54 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ow, wat vreemd, ik zal het eens checken her en der, of het er gewoon staat.
Ik zou je bijna een busje opsturen, maar das wel erg vragen om een plakkend/klevend postpakketje...
zegt hij die al een note uitdeelt als je ploatje te lang isquote:
Ik wacht wel effe op hun antwoord, ben wel benieuwd eigenlijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:54 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ow, wat vreemd, ik zal het eens checken her en der, of het er gewoon staat.
Ik zou je bijna een busje opsturen, maar das wel erg vragen om een plakkend/klevend postpakketje...
Gelukkig zeik jij geen twee topics over een note maar maar liefst tienquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zegt hij die al een note uitdeelt als je ploatje te lang is![]()
en strepen trekt als de discussie hem niet aanstaat![]()
maar voor de rest klop je best wel heur Rem
Ik dacht dat ik liep te zeiken klagenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het was geen verkapte doodsverwensingquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, alles goed en wel, maar ik wil wel graag oud worden hè
Man die troefkaart trek ik gewoon over 10 jaar nog als het me zo uitkomtquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gelukkig zeik jij geen twee topics over een note maar maar liefst tien![]()
![]()
Van een note ga je niet dood Fannquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hahahaha, daar dacht ik ook niet aanquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Het was geen verkapte doodsverwensing
dat rijmtquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Van een note ga je niet dood Fann
Mwah, ik vond de insteek iets te links.quote:
Daar hebben we Feedback voor hèquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Man die troefkaart trek ik gewoon over 10 jaar nog als het me zo uitkomt![]()
geheugen als een olifant enzo...
Gekust door een prinsquote:
Ja, maar dat eerste vond ik juist wel leuk. De oude heren waren niet opgewassen tegen de ad-remme linkserds, dat vond ik wel aardig staan als je bedenkt dat ze zich wel opstellen alsof zij ons land wel zullen redden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, ik vond de insteek iets te links.
Maar ja, als rechts twee van die stoffige senator-wannabe's stuurt heb je natuurlijk op voorhand al verloren.
Het is dat je jong, bent maar anders...quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:06 schreef Dementor het volgende:
Hoppa, 6:15 in de auto gestapt naar Antwerpen.
Daarna weer bijna 3 uur in de auto vanwege een ongeluk.
Vervolgens training tot 21:30 en nu weer thuis.
En morgen.... begint het gewoon weer opnieuw.
Ja, twee vrachtwagens in de buurt van BOZ hoorde ik, nogal ernstigquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:06 schreef Dementor het volgende:
Wees blij dat je een baan hebtquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:06 schreef Dementor het volgende:
Secret Story verliest nog meer kijkersquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is dat je jong, bent maar anders...
Nou, dat ben ik ook wel, maar weet je dat ik tegenwoordig echt misselijk wordt van die files. En met echt misselijk bedoel ik dan ook echt fysiek misselijk. Het komt mij m'n neus uitquote:
Daar loopt ook ergens een discussie over. Even zoeken:quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Secret Story verliest nog meer kijkers
Wat is dit dan, hakken op Secret Story maar vervolgens wel geld verdienen aan o.a. de advertentie inkomsten?
Ik zie meer in bewust gebruik maken van de auto en het stimuleren van bijvoorbeeld thuiswerken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nu we dan toch een rechtse regering hebben hoop ik dat ze het halve land volplempen met asfalt. Wegen, wegen, wegen en nog eens wegen, daar wacht ik op.
Ja, en die opmerking van PC-Eend is weer hilarischquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar loopt ook ergens een discussie over. Even zoeken:
Wat verdient Danny nou eigenlijk aan al die Secret Story reclame?
Het schijnt geen probleem te zijn ofzo.
Die paar banners op SST?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Secret Story verliest nog meer kijkers
Wat is dit dan, hakken op Secret Story maar vervolgens wel geld verdienen aan o.a. de advertentie inkomsten?
Het trekt bezoekers aan en dus meer pageviews.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Die paar banners op SST?
Da's niks vergeleken met heel fok.nl.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en die opmerking van PC-Eend is weer hilarisch
Het is ook niet van deze tijd om al die miljoenen tussen A en B over een vierbaansweggetje te dwingen. Het slaat gewoon nergens op Dementor. En al dat geneuzel van sommigen dat meer wegen niet helpen sla ik altijd om de oren dat je dan net zo goed wegen weg kunt halen. Als het toch niet helpt, dan maar terug naar tweebaanswegen. Maar natuurlijk helpt het wel degelijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zie meer in bewust gebruik maken van de auto en het stimuleren van bijvoorbeeld thuiswerken.
En dat idiote gedoe wat betreft allemaal om 9 uur beginnen en om 5 uur naar huis is ook niet meer van deze tijd.
Het helpt wel maar het is niet de definitieve oplossing voor het kudde gedrag waar we ons schuldig aan maken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is ook niet van deze tijd om al die miljoenen tussen A en B over een vierbaansweggetje te dwingen. Het slaat gewoon nergens op Dementor. En al dat geneuzel van sommigen dat meer wegen niet helpen sla ik altijd om de oren dat je dan net zo goed wegen weg kunt halen. Als het toch niet helpt, dan maar terug naar tweebaanswegen. Maar natuurlijk helpt het wel degelijk.
Ja, heb ik gezienquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en die opmerking van PC-Eend is weer hilarisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |