als piloot?quote:
Die ken ik niet?quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is die met je bikinifoto!
je moet ook wat meer geduld hebben meisjequote:Op woensdag 16 februari 2011 01:19 schreef Boterhamzakje het volgende:
GODVER heb ik er ook net 1 geopend omdat het verrekte lang duurde
Ja maar ja maar ja maar..quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je moet ook wat meer geduld hebben meisje
Heb ik niet. En daarbij een beetje een kut bui..quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je moet ook wat meer geduld hebben meisje
maar hoezo mag ik geen meedere vrouwen mooi vinden eigenlijk?quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:19 schreef Boterhamzakje het volgende:
GODVER heb ik er ook net 1 geopend omdat het verrekte lang duurde
Er is geen rar dusquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die met je vriendin en opa en oma bij de civic in rode bikini en je opa en oma naakt
quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:20 schreef quaas het volgende:
Jullie moeten me toch nog eens even uitleggen hoe dat nou zo snel gaat
Koelkast.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:20 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Heb ik niet. En daarbij een beetje een kut bui..
Waar heb jij het over dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:21 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar hoezo mag ik geen meedere vrouwen mooi vinden eigenlijk?
Goed hèquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Koelkast. :T) Die er 2 uur voor nodig had om door te krijgen wie er nou daadwerkelijk naast mij zat.
heel scherp van jequote:Op woensdag 16 februari 2011 01:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Er is geen rar dus![]()
En waren mijn opa en oma niet
Ik ga zo wel even roken..quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
we gaan samen treinen.. wordt hartstikke gezellig... koelkast en darcli vinden je lieffff
ik vind je liefff
zo kutbui voorbij![]()
![]()
Ik kende die meneer naast je al.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Koelkast. :T) Die er 2 uur voor nodig had om door te krijgen wie er nou daadwerkelijk naast mij zat.
jij dacht echt dat er een rar wasquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben goedgelovig, maak er nou geen misbruik van
goed planquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:22 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik ga zo wel even roken..
Dat doe ik toch nooitquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben goedgelovig, maak er nou geen misbruik van
over die opmerking die je in vorig topic maakte, van "ik dach toch dat je net zei dat ik je ideale vrouw was". nee jij doet niet onder voor knetter, ik vind jullie beide even aardig ok?quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:21 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Waar heb jij het over dan?
Ja, dat bleek inderdaad.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Goed hè![]()
Dat kwam, we waren met andere dingen bezig
Zou iets fout zijn als jij die niet kende.quote:
hihi, je moest haar eens op skype zien tekeergaanquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
jij dacht echt dat er een rar was![]()
Zal niet meer gebeurenquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat bleek inderdaad.
[..]
Oh hahah Dat was ook niet serieus bedoelt hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
over die opmerking die je in vorig topic maakte, van "ik dach toch dat je net zei dat ik je ideale vrouw was". nee jij doet niet onder voor knetter, ik vind jullie beide even aardig ok?
f5 open nieuw deel. + nummer titel erin rammen en klaarquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:23 schreef quaas het volgende:
Jullie moeten me toch nog eens even uitleggen hoe dat nou zo snel gaat, dat nieuwe radio topic openen
Jij sliep hier. En toen was je nog vreemd! Dus ja ik laat vreemde in mijn huis slapen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat bleek inderdaad.
[..]
Zou iets fout zijn als jij die niet kende.Meestal laat ik geen vreemden in mijn huis slapen, jij wel?
ok, dan is het goed tochquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:23 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Oh hahah Dat was ook niet serieus bedoelt hoor
aardigquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
over die opmerking die je in vorig topic maakte, van "ik dach toch dat je net zei dat ik je ideale vrouw was". nee jij doet niet onder voor knetter, ik vind jullie beide even aardig ok?
quote:
Dat dus!quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:24 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga maar eens slapen, morgen weer school
Daag![]()
Ja! Maar ik was (en benquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jij sliep hier. En toen was je nog vreemd! Dus ja ik laat vreemde in mijn huis slapen.
Kijk, daar heb ik wat aanquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
f5 open nieuw deel. + nummer titel erin rammen en klaar
quote:
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:24 schreef 92Merel het volgende:
Daag![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:24 schreef 92Merel het volgende:
Daag![]()
Was je nog wel een vreemde voor me!quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja! Maar ik was (en ben) het vriendinnetje van een vriend van jou! Dat is toch een beetje anders. Toch?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Goed zo. Dan kom ik zaterdag weer even langs.
slaap lekker.. maak de andere dromers in dromenland niet bangquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:24 schreef quaas het volgende:
[..]
Kijk, daar heb ik wat aanAls ik je een kado kon geven, was dit het moment.
what?quote:
tis de gedachte die telt.. ik ben snel blij te makenquote:
Ik moet ervan jankenquote:
Ja.quote:
Ja, en dat blijf ik zo ook!quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
Was je nog wel een vreemde voor me!
Maar nu slapen
Ik ook.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tis de gedachte die telt.. ik ben snel blij te maken
Dat is geen grap hoorquote:
Ik moet echt huilen..quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Blade runner, Vangelis...
Dit niet waarderen is behoorlijk jammer.
ligt aan de bui he.. kun jij dit altijd waarderen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ben jij zo'n ekte ekte radio DJ?quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
janken is niet altijd leukquote:
Ik jank tevaak..quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
janken is niet altijd leuk
nee oke, maar da's toch een teken dat de muziek je raakt. anders ga je er nie van huilen toch?quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
janken is niet altijd leuk
Noem je Koelkast nou dom?quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Koelkast is net Ekdom jongen. Ekdom in de nacht!
Ja ik ga ook zo ff roken, heb het een beetje zwaar hierquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik rook dr nog maar 1bh zakje. doe je mee?
klopt.. maar het is niet altijd een emotie waar je op dat moment op zit te wachtenquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
nee oke, maar da's toch een teken dat de muziek je raakt. anders ga je er nie van huilen toch?
zolang emoties onverwachts komen weet je in ieder geval zeker dat je leeft!quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klopt.. maar het is niet altijd een emotie waar je op dat moment op zit te wachten
Dat ligt aan je pc dan denk ik ±'quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:31 schreef Heroinjunk het volgende:
Jeetje, wat is alles kutsloom de laatste tijd. FOK! is sloom, twitter is sloom, facebook is sloom.
slaap lekker manquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:31 schreef quaas het volgende:
Dames, en heren. Ik ga naar bedje toe en slapen.
Ik check die pokkoes op die onzy morgen nog in me eigen osso jeweetzellef.
Welterusten iedereen, speciaal Knetter omdat ze een Spetter isdag.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:31 schreef quaas het volgende:
Dames, en heren. Ik ga naar bedje toe en slapen.
Ik check die pokkoes op die onzy morgen nog in me eigen osso jeweetzellef.
Welterusten iedereen, speciaal Knetter omdat ze een Spetter isdag.
Naah, lijkt me sterk, ik heb er namelijk overal last van.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:31 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dat ligt aan je pc dan denk ik ±'
mm oke.. Nou ik heb er geen last van iigquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Naah, lijkt me sterk, ik heb er namelijk overal last van.
En thuis heb ik 60 mb snelheid.
Dan was hij voor mijn mededeling denk ik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wutt.. mijn verzoekje is eruit gegooit
slaap lekker, veel plezier in dromenland.. de andere dromers niet te erg plagen hequote:Op woensdag 16 februari 2011 01:37 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik moet ook gaan slapen
Morgen om 10 uur bij de sportschool melden
Arriverderci1
maar moet nu dus wel gewoon wachtenquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan was hij voor mijn mededeling denk ik.
wachten op de jingle dan hoor je hetquote:
Ik zei dat ik het zou zeggen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar moet nu dus wel gewoon wachten
jij zei half 2 het was half 2quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zei dat ik het zou zeggen.
Noem maar een tekstje en ik zeg het welquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:39 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb meer spreekstukjes voor jingles nodig
van wie?quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:39 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb meer spreekstukjes voor jingles nodig
van mensen die nog niets hebben ingesprokenquote:
die hebben het ook drukquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
van mensen die nog niets hebben ingesproken
viro en heloef hebben al toegezegd maar ik heb nog niets
jawel want hij is nog niet gedraaid. Ik geef hem je gratisquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik moet elf minuten wachten.. en degene die ik had aangevraagd zou ik ook wel niet weer aan kunnen vragen
maar jij vindt het een kut nrquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
jawel want hij is nog niet gedraaid. Ik geef hem je gratis
Dennis isquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar jij vindt het een kut nr
stiekem heb je dus toch wel enigzins smaakquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het staat ook op een floppy, shalalala
Ik heb juist smaakquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stiekem heb je dus toch wel enigzins smaak
dit was mijn verzoek tijd voor wat luchtigsquote:
Neeeequote:Op woensdag 16 februari 2011 01:49 schreef djkoelkast het volgende:
Als ik in bed lig ga ik weer Aphex Twin - Bucaphulus bouncing ball aanvragen
quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:49 schreef djkoelkast het volgende:
Als ik in bed lig ga ik weer Aphex Twin - Bucaphulus bouncing ball aanvragen
die je dan ook absoluut prive mag luisterenquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:50 schreef djkoelkast het volgende:
looooool
ik vind dat echt een tof nummer
quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:50 schreef djkoelkast het volgende:
looooool
ik vind dat echt een tof nummer
Nou ja zeg, jij hebt ook af en toe nummers waarvan ik denk hoe verzin je hetquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die je dan ook absoluut prive mag luisteren![]()
die duren niet zo langquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nou ja zeg, jij hebt ook af en toe nummers waarvan ik denk hoe verzin je het
Dit is dus echt vet goede muziek. Een van de beste nummers sinds het ontstaan van de mensheid.quote:
en thx voor het compliquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nou ja zeg, jij hebt ook af en toe nummers waarvan ik denk hoe verzin je het
Metallica duren allemaal 8 minutenquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die duren niet zo lang
Ik word er raar van, en das geen complimentquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is dus echt vet goede muziek. Een van de beste nummers sinds het ontstaan van de mensheid.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind dit dus echt vet goede muziek. ik vind dit Een van de beste nummers sinds het ontstaan van de mensheid.
leek een eeuwigheidquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Metallica duren allemaal 8 minutenDie vraag jij gelukkig meestal niet aan, maar die van mij was maar 5 minuten.
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
omdat ik hem gewoon onwijs mooi blijf vinden.. wen dr maar aan. ga hem vaker aanvragen
Staat wel op de sitequote:Op woensdag 16 februari 2011 01:54 schreef _Fanta het volgende:
dit is wel leuk, al heb ik geen idee van welke band dit is?
Dit is poep.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:54 schreef _Fanta het volgende:
dit is wel leuk, al heb ik geen idee van welke band dit is?
mensen die hun mening voor feiten aanzienquote:
Niet zo'n sneue smile naar mij doen jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mensen die hun mening voor feiten aanzien
sorry kastjequote:Op woensdag 16 februari 2011 01:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet zo'n sneue smile naar mij doen ja
wanstaltigquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry kastjevind je ondanks je wanstaltige muzieksmaak nog wel lievv hoor
wat voor smiley doe jij naar mijquote:
Die zwangere.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat voor smiley doe jij naar mij
Stiekem vind ik het wel lollig hoorquote:
Ik ben alleen en heb zin om te cammenquote:
Deze vind jij wel mooi. Ik ook.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het wel lollig hoor
onze muzieksmaken
al vraag ik idd veel poep aan
quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Deze vind jij wel mooi. Ik ook.
Ik ben daarquote:
in die andere zitten koelkast en monoquote:Op woensdag 16 februari 2011 02:00 schreef Boterhamzakje het volgende:
Oh wacht
Het is www.tinychat.com/radioonzin
Echt?quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
in die andere zitten koelkast en mono
het is nooit radio onzinquote:Op woensdag 16 februari 2011 02:00 schreef Boterhamzakje het volgende:
Oh wacht
Het is www.tinychat.com/radioonzin
die nu beiden gaan slapenquote:
slaap lekker kastjequote:Op woensdag 16 februari 2011 02:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
het is nooit radio onzin
het is onzinradio
maargoed, ik ben slapen lieverds![]()
Oh okequote:Op woensdag 16 februari 2011 02:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die nu beiden gaan slapen
ik vind deze top... alleen iets te sloom voor me op dit momentquote:
Ik vind dat die vrouw vals zingt..quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind deze top... alleen iets te sloom voor me op dit moment
quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:07 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik vind dat die vrouw vals zingt..
Ik dacht dat het de gewone uitvoering was..quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
aaaaaaaaaaaaaah wat is dit![]()
![]()
![]()
![]()
Oke okequote:
Die url mag je niet plaatsenquote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Die url mag je niet plaatsen
Je was ineens van msn af jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 02:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
rara wat er met mijn laptop gebeurde net toen ik bewoog
omdat het in jingles gezegd word.. daardoor kunnen alleen mensen die luisteren aanvragen.. het mag serieus niet geplaatst wordenquote:
Vallen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
rara wat er met mijn laptop gebeurde net toen ik bewoog
staat een heuleboel niet in de lijstquote:Op woensdag 16 februari 2011 02:20 schreef Redskillz het volgende:
Blue Oyster Cult - Don't Fear The Reaper staat niet in de lijst
hij viel uit voor de tigste keer...quote:
Omdat: google het indexeert o.a. en mensen die niet luisteren onze verzoekautomaat volspammen met whatever en dan kunnen we zelf onze platen niet meer horen. Ik kan niet van tevoren zien wie de plaat aan heeft gevraagd namelijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat het in jingles gezegd word.. daardoor kunnen alleen mensen die luisteren aanvragen.. het mag serieus niet geplaatst worden
Oh sorryquote:Op woensdag 16 februari 2011 02:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat: google het indexeert o.a. en mensen die niet luisteren onze verzoekautomaat volspammen met whatever en dan kunnen we zelf onze platen niet meer horen. Ik kan niet van tevoren zien wie de plaat aan heeft gevraagd namelijk.
ik was goed bezig hequote:Op woensdag 16 februari 2011 02:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat: google het indexeert o.a. en mensen die niet luisteren onze verzoekautomaat volspammen met whatever en dan kunnen we zelf onze platen niet meer horen. Ik kan niet van tevoren zien wie de plaat aan heeft gevraagd namelijk.
Ja. Nu.quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik was goed bezig heeven bh zeggen dat het niet mocht..
maarruh.. ging jij niet naar bed?
eens met bericht bij het verzoekquote:
natuurlijk meisquote:Op woensdag 16 februari 2011 02:23 schreef Boterhamzakje het volgende:
Knetter kom je nog weer op msn?
slaap lekker maatjuh!quote:
Jij weerquote:
jaaa wii music veel stoerderquote:
even tussen alle drukte door jaquote:
Knetter
Bericht:
voor all 8 luisteraars in het bijzonder. bhzakje,fanta en redskillz
hahaha LOLquote:Op woensdag 16 februari 2011 02:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die uitvoering van ons in die gymzaal, en je vader die zat mee te tappen op zijn been
Gezelligquote:Op woensdag 16 februari 2011 02:28 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
even tussen alle drukte door ja
koooooooontquote:
Gaat zeker leuk worden.. net als laat en vermoeiendquote:Op woensdag 16 februari 2011 02:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
koooooooont![]()
Het zou pas episch zijn als we die live aan de lijn kregen![]()
Maar ik heb al zeker 3 mensen die we kunnen bellen. Wordt wel wat
Hooiiiquote:Op woensdag 16 februari 2011 02:29 schreef djkoelkast het volgende:
Maar ik ga amazing slapenHoooooooi!
ik blijf niet bezigquote:Op woensdag 16 februari 2011 02:29 schreef djkoelkast het volgende:
byeequote:Op woensdag 16 februari 2011 02:29 schreef djkoelkast het volgende:
Knetter
Bericht:
voor all 8 luisteraars in het bijzonder. bhzakje,fanta en redskillz
quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zie tekst bij verzoek
Ik zagquote:Op woensdag 16 februari 2011 02:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zie tekst bij verzoek
Dankquote:
jij bent ook vies stil in het topicquote:
zal tiet word'n .sjonge zit ik hier heulemaal alleenquote:
Ahw wichie tochquote:Op woensdag 16 februari 2011 02:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zal tiet word'n .sjonge zit ik hier heulemaal alleen
ik welquote:
Dit dusquote:Op woensdag 16 februari 2011 02:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
geilen stemmen die het over tieten hebben... wat een gouden combi![]()
![]()
![]()
Doeg!quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:45 schreef Lindstrøm. het volgende:
gadver, alleen maar vrouwen in dit topic. i'm out.
Ik heb tieten ja..quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:45 schreef Lindstrøm. het volgende:
kallem anquote:Op woensdag 16 februari 2011 02:45 schreef Lindstrøm. het volgende:
Toeval bestaat nietquote:
quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
we hebben allemaal tieten
![]()
vin de mijnes ut mooiste![]()
We hebben niet allemaal dubbel d..quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
hebt ik ook nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 02:48 schreef Redskillz het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal dubbel d..
Mijnes zijn nog mooierderquote:Op woensdag 16 februari 2011 02:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
nee juist niet, vind jou gwoon grappigquote:
hoezo vertekende.. ze lijken nog best klein op de fotowsquote:Op woensdag 16 februari 2011 02:50 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Plaats dan niet van die vertekende foto's!
picsquote:Op woensdag 16 februari 2011 02:50 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Mijnes zijn nog mooierder
Als Darcli/Koelkast me wilt leren hoequote:Op woensdag 16 februari 2011 02:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
bh zakje moet eigenlijk gewoon snachts draaien.. ze zoekt altijd de goede nrs uit![]()
![]()
dat ben ik inderdaadquote:Op woensdag 16 februari 2011 02:50 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
nee juist niet, vind jou gwoon grappig
we kunnen bij het treinen wel even vergelijkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 02:50 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Mijnes zijn nog mooierder
Ik wil het niet eens weten!quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoezo vertekende.. ze lijken nog best klein op de fotows
quote:
mooiquote:Op woensdag 16 februari 2011 02:51 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was een naamfoto voor een user
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |