flesquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
kop vol snot en koppijn en gammelheid ten top. EN dat met dit weer
Eigenlijk is het nooit fijn natuurlijk, maar met dit weer is het helemaal kutquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fles
dat is idd niet fijn met dit weer
quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
kop vol snot en koppijn en gammelheid ten top. EN dat met dit weer
quote:
echt nietquote:
droomquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vanaf thuis.. thuiswerken vandaag
toekquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
droom![]()
in principe werk ik altijd van thuis![]()
dat nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je laat al die gasten gewoon in je huiskamer / slaapkamer / kelder /whatever hun gang gaan?
Iets zegt me dat er bij die huwelijksaanzoeken van jou een soort inflatie optreedtquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:18 schreef suikertaartje het volgende:
Zometeen buiten lunchen![]()
En als de meneer van de nieuwe koffiezetters vandaag echt nog langskomt vraag ik hem ter plekke ten huwelijk
trevquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:18 schreef suikertaartje het volgende:
En als de meneer van de nieuwe koffiezetters vandaag echt nog langskomt vraag ik hem ter plekke ten huwelijk
quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iets zegt me dat er bij die huwelijksaanzoeken van jou een soort inflatie optreedt
* MPG komt koffiezetter brengenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:18 schreef suikertaartje het volgende:
ik heb nog een koffieapparaat in de aanbieding voor he hoor. Trouwen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:18 schreef suikertaartje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |