Jaquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat wordt dan een belletje met een touwtje maken
De deur kan in principe niet zomaar dichtvallen(in het slot). Behalve bij haar want ze is nogal ehm een kluns zeg maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Én een algeheel verbod die ruimte in te gaan als je alleen werktJe moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Maar ze stopt geen M&M's in haar neus!quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
De deur kan in principe niet zomaar dichtvallen(in het slot). Behalve bij haar want ze is nogal ehm een kluns zeg maar.
iddquote:
hahahaha nee dat nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ze stopt geen M&M's in haar neus!
Ik voel me ook al stukken beterquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik heb maar ik voel me echt top vandaag![]()
zou er naast blue monday ook zoiets zijn als yellow (??) wednesday??quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker gevoel he?quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zou er naast blue monday ook zoiets zijn als yellow (??) wednesday??
want ook ik ben vandaag niet te stuiten![]()
Normaal gesproken zou dat nog wel eens rokjesdag kunnen zijn, toch? Maar daarvoor is het vandaag nog te vroeg in t jaar...quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
welnee, gewoon rokjesdag vandaagquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou dat nog wel eens rokjesdag kunnen zijn, toch? Maar daarvoor is het vandaag nog te vroeg in t jaar...
in de schaduw is het maar 8 graden hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou dat nog wel eens rokjesdag kunnen zijn, toch? Maar daarvoor is het vandaag nog te vroeg in t jaar...
Daarom, nog te fris voor rokjesdag..quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
in de schaduw is het maar 8 graden hoor
wel met de blote beentjesquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom, nog te fris voor rokjesdag..
quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik binnen zit.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
En daarom ben ik even wegquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
welnee, gewoon rokjesdag vandaagbuiten lunchen
ik bagger ondertussen je logs wel even volquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
En daarom ben ik even weg![]()
Even naar een klantje
werk ze friemelquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
[..]
En daarom ben ik even weg![]()
Even naar een klantje
ik zou buiten gaan baggerenquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik bagger ondertussen je logs wel even vol
Jaaaaaa.quote:
mijn laptop baggert wel even, kan ik naar buitenquote:
als het gras 2 kontjes hoog staatquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whut?
Ik moet naar schooltot straks
Whehehequote:Op woensdag 16 februari 2011 11:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn laptop baggert wel even, kan ik naar buiten