Nederlanders he, zolang het maar gratis isquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee want dan wil je er voor betaald worden en bellen ze niet meer
Ik zag mezelf al badend in het geld... maar jij prikt mijn droom weer doorquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee want dan wil je er voor betaald worden en bellen ze niet meer
Kom maar op!quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:46 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik zag mezelf al badend in het geld... maar jij prikt mijn droom weer door
Die slaapt dan lekker vanavond!quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Volgens mij was er hier iemand die nachtmerries kreeg van naalden
Nachtmerries van naalden?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik om de weekquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nachtmerries van naalden?
Ik laat me ieder kwartaal vrijwillig lek steken
Ik krijg er geen nachtmerries van, dat gelukkig weer niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Da's voor eigen gewinquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik om de weekEn voorheen elke week
Waarom eigenlijk? Wat is er eng aan een naald?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik krijg er geen nachtmerries van, dat gelukkig weer niet.
Ben er alleen doodsbang voor.
Je laat je ieder kwartaal steken....quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nachtmerries van naalden?
Ik laat me ieder kwartaal vrijwillig lek steken
Ohw gelukkig jij slaapt vannacht nog goedquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik krijg er geen nachtmerries van, dat gelukkig weer niet.
Ben er alleen doodsbang voor.
Uhhu. En elke avond mocht ik mezelf prikken! Dat was een feestquote:
Met een naald ja, niet met een piemolquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je laat je ieder kwartaal steken....
Geloof ik meteenquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Uhhu. En elke avond mocht ik mezelf prikken! Dat was een feest![]()
Ja, weet ik niet, gewoon het idee van een naald in me denk ik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Wat is er eng aan een naald?
Ik snap dat niet... Eigenlijk
Dat je uberhaupt denkt aan piemols... naughty girlquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met een naald ja, niet met een piemol
Dat zou best kunnen, inderdaadquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet, gewoon het idee van een naald in me denk ik.
Had het er van het weekend met iemand over en die denkt dat er als klein kind iets gebeurt is.
En dat klinkt wel aannemelijk.
Piemols <3quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt denkt aan piemols... naughty girl
Ik vind dat jij te veel doordenktquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt denkt aan piemols... naughty girl
Nou ja als klein kind zit je alles behalve vrijwillig in de stoel voor de vaccinatie. Dus tja sommige bouwen er een trauma mee op.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet, gewoon het idee van een naald in me denk ik.
Had het er van het weekend met iemand over en die denkt dat er als klein kind iets gebeurt is.
En dat klinkt wel aannemelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |