Aaaaaah.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weer zo gruwelijk gedroomd... ben er nog beduusd van
In eens heb je het je word metaal bewerkerquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:27 schreef missbehavin het volgende:
Gruwelijk kut.Ik verwerk mijn shit blijkbaar door te dromen over metalen tafels en nare gereedschappen... kun je de rest wel invullen denk ik
alleen ben ik altijd de bewerktequote:Op woensdag 16 februari 2011 08:28 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
In eens heb je het je word metaal bewerker
Hmm dat zijn niet de dromen die je graag wilt hebben, badend in het zweet wakker worden en dan gelukkig toch nog kunnen denken "dit was een droom". Maar als je telkens zo onrustig slaapt is het ook niet lekker.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
alleen ben ik altijd de bewerkte
Moet je daar niet iets mee doen? Dat is toch niet helemaal een teken van mentaal lekker in je vel zitten...quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
alleen ben ik altijd de bewerkte
Zat ik ook aan te denken, zeker als dit continu gebeurd malen er veel dingen bewust danwel onbewust door je hoofd. En zorgen aan je kop zijn niet goed voor je gemoedsrust.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Moet je daar niet iets mee doen? Dat is toch niet helemaal een teken van mentaal lekker in je vel zitten...
Ik weet hoe het ooit begonnen is, is heel lang minder geweest. Maar nu met die rottijd is het weer best erg. Ik schijn soms ook echt te schreeuwen, mis wel iemand om me wakker te maken..quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Moet je daar niet iets mee doen? Dat is toch niet helemaal een teken van mentaal lekker in je vel zitten...
quote:
Misschien toch eens tijd om er iets mee te doen, professioneel gezien dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet hoe het ooit begonnen is, is heel lang minder geweest. Maar nu met die rottijd is het weer best erg. Ik schijn soms ook echt te schreeuwen, mis wel iemand om me wakker te maken..
Is dat een uitnodiging..quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet hoe het ooit begonnen is, is heel lang minder geweest. Maar nu met die rottijd is het weer best erg. Ik schijn soms ook echt te schreeuwen, mis wel iemand om me wakker te maken..
Ik krijg ze juist van zorgen aan mijn kop. Gisteravond best emotioneel gesprek gehad, ja dan weet ik bijna al dat dat doorwerkt..quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:35 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken, zeker als dit continu gebeurd malen er veel dingen bewust danwel onbewust door je hoofd. En zorgen aan je kop zijn niet goed voor je gemoedsrust.
Ik wil je niet beledigen, maar dromen dat je gemarteld/vermoord wordt is geen normale reactie op een emotioneel gesprek.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik krijg ze juist van zorgen aan mijn kop. Gisteravond best emotioneel gesprek gehad, ja dan weet ik bijna al dat dat doorwerkt..
quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil je niet beledigen, maar dromen dat je gemarteld/vermoord wordt is geen normale reactie op een emotioneel gesprek.
Als er geen naalden inzitten mag je de nachtmerries wel doorsturen naar mij hoor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik krijg ze juist van zorgen aan mijn kop. Gisteravond best emotioneel gesprek gehad, ja dan weet ik bijna al dat dat doorwerkt..
Opzich natuurlijk niet geheel gek, zo werkt ieder mens. Snachts verwerken je hersenen toch alles en gaan ze door. Maar dat het bij jou omzet in nachtmerrie's is vervelender en als je dit nacht in nacht uit hebt en erbij schreeuwt zou je je af moeten vragen om eens te kijken naar rigoreuzere oplossingen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoevaak heb je dat nu dan? De nachtmerrie's bedoel ik dan...quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
he, noem je me nu gek?
Nee, het wordt altijd erger door stress, dat bedoel ik.
Paar keer per week zeker... 3/4 jaar is het weer zo erg.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:45 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hoevaak heb je dat nu dan? De nachtmerrie's bedoel ik dan...
Kijk stress heeft iedereen, alleen is het maar net hoe je omgaat met stress.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |