Lijkt me ook niet echt prettig dan... Afkappen is zeker moeilijk, zelf zou ik eerder niks laten horen dan weet je ook meteen waar je aan toe bent.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het zit ook niet goed, er is geen oprechte interesse in mij, in wat ik doe, t komt van 1 kant, afkappen is t beste maar t lukt me niet ;{
die fase heb ik nu voor de zoveelste keer ingestart jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet echt prettig dan... Afkappen is zeker moeilijk, zelf zou ik eerder niks laten horen dan weet je ook meteen waar je aan toe bent.
Moeilijk ja, sterkte in iedergevalquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die fase heb ik nu voor de zoveelste keer ingestart jamja moet t gewoon eens volhouden en doorzetten
Bier werkt ook.quote:Op woensdag 16 februari 2011 07:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Whoooh, misselijkkkkkk!!!! zo maar lekker werken!dan verdwijnt die misselijkheid vast als sneeuw voor de zon.
Weet je nou al van wie die kaart was?quote:Op woensdag 16 februari 2011 07:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Whoooh, misselijkkkkkk!!!! zo maar lekker werken!dan verdwijnt die misselijkheid vast als sneeuw voor de zon.
Van jou toch?quote:Op woensdag 16 februari 2011 07:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je nou al van wie die kaart was?
Sssst dat mag hij niet wetenquote:
Dat kan ik me wel voorstellen jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Huppel, het is nog 1 groot vraagteken voor me. Super irritant.
Het was smurfin!quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Huppel, het is nog 1 groot vraagteken voor me. Super irritant.
Weer zo gruwelijk gedroomd... ben er nog beduusd vanquote:
Dag schatquote:
Gruwelijk lekker? Of gruwelijk vaag? Of gruwelijk hard? Of gruwelijk ..... fill me in.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weer zo gruwelijk gedroomd... ben er nog beduusd van
Wat gebeurde er?quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weer zo gruwelijk gedroomd... ben er nog beduusd van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |