Ah k hij heeft dus in de Scooby Doo films gespeeld.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee
http://www.imdb.com/name/nm2064412/
Hmm zo simpel dus. Ik zat al te ver door te denken wrs, dacht misschien grijpt het terug op een gebeurtenis eerder in de aflevering of seizoen..quote:
Thanks for the heads up.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:57 schreef HIMYMBlog het volgende:
Volgende aflevering wordt pas 21 maart uitgezonden in Amerika. Dus helaas weer 3 weken wachten op de volgende aflevering.
Dat is helemaal geniaal.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:41 schreef HIMYMBlog het volgende:
[..]
Ah k hij heeft dus in de Scooby Doo films gespeeld.
en komt volgens imdb ook nog voor in de volgende 2 epsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:41 schreef HIMYMBlog het volgende:
[..]
Ah k hij heeft dus in de Scooby Doo films gespeeld.
Cockney klinkt echt ranzig jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ze heeft een beetje hetzelfde accent als Emma Watson, beetje dat "Proper English". Wel mooi, niet van dat knauwend letters weglatende Engels accent.
Ze deed min of meer een 'Ted Mosby'quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:59 schreef Rechterbal het volgende:
Het zou niet natuurlijk zijn als Barney naar binnen was gelopen. Barney is een dirtbag. Barney heeft nu eenmaal moeite met relaties.
En Norah maakte gewoon een stomme opmerking. Kom op. Trouwen? Na hoeveel dates?
Ok ik had het topic niet moeten openen voordat ik de aflevering gezien had, maar volgende x een spoilertagje kan geen kwaadquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:18 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik wou Barney slaan aan het eind. 'Ga nou naar binnen!'
[ afbeelding ]
Er staat VS, niet zeiken om spoilertags.quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:06 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ok ik had het topic niet moeten openen voordat ik de aflevering gezien had, maar volgende x een spoilertagje kan geen kwaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |