Waarom heeft ze een hekel aan Marshall?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:46 schreef mvt het volgende:
[..]
Om toch terug te komen op Scrubs. Daar komt Tod toch echt altijd met een geweldig High Five, tot in de laatste afleveringen.
Die van Barney mis ik al een tijdje.
Sowieso dat stukje geschiedenis was wel goed!quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vond de 'high V' van vorige week anders wel een mooie
Volgens mij heeft hij dat alleen in seizoen 1 gezegd. Kan me niet herinneren dat hij dat in seizoen 2 of later nog heeft geroepen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:40 schreef bigbass het volgende:
[..]
Barney heeft volgens mij ook al een paar seizoenen geen suit up! meer geroepen![]()
In elk geval maar heel weinig.
Maar ken je er nog meer?De high five was echt zijn ding in seizoen 1quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vond de 'high V' van vorige week anders wel een mooie
Zoals gezegt, de huisgenootte van die ex van hem die onder de douche vandaan kwam toen hij net weg liep. En die ook in de collegezaal zat van economie. Van de aflevering waarin hij date met Cindy weten we natuurlijk ook een hoop over de moeder.quote:
Omdat ze nu al die flessen moet inleveren en haar rug had geblesseerd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Waarom heeft ze een hekel aan Marshall?
Ahhh, het gaat over Wendy the waitress, ik dacht dat het over de moeder gingquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:10 schreef mvt het volgende:
[..]
Omdat ze nu al die flessen moet inleveren en haar rug had geblesseerd.
Zag je ook op het einde en het feit dat ze beide Marshal haten was het begin van die relatie.
Dat van dat schilderij dat ging vallen viel mij ook opquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ok, ik ben er bijna zeker van dat die stukjes tussen The Captain en Zoey (Dat geruzie in die snelle compilaties) origineel bedoeld waren voor eerdere afleveringen maar eruit geschrapt zijn. Fuck it, op het moment dat The captain wegloopt en de deur dichtslaat zie je een schilderij langzaam naar beneden glijden/vallen, maar al na een paar frames schakelt men over naar een shot van Ted in het 'heden' (2011-heden). Volgens mij was er echt een heel stuk gepland voor Zoey en The Captain. Ja ok, slechte beredenering...Maar toch, ik heb toch het idee dat er op z'n minst 1 scene voor Zoey & The Captain gepland was waarin ze gewoon ruzie hadden, deze scene dus.
Of zat het al ergens in een aflevering? Heb het in ieder geval niet gezien.
Alleen maakt het dan wel helemaal raar om Bob Sagget als voice over als future Ted te hebbenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
Net afgekeken. Mooie aflevering en origineel om eens Ted in de toekomst te zien. Al ziet het er allemaal best raar uit
Ik hoorde sinds tijden weer eens Legend.....wait for itquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
het niveau gaat duidelijk weer omhoog
Neequote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:06 schreef Ethanolic het volgende:
Is die jongen van Robin niet dezelfde assistant van Ted?
Lijkt er wel op.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee
http://www.imdb.com/name/nm2064412/
Dat ie loog.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:48 schreef Flat-Eric het volgende:
1 stukje volgde ik niet helemaal:
Wanneer ze met z'n allen aan de tafel zitten in de kroeg en Norah net naar het toilet gaat. Vervolgens zegt Barney "I think I'm......... falling in love with her". Wat is de reden dat ze allemaal door elkaar heen gaan roepen?
Iemand een verhelderende opmerking?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |