quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:05 schreef Kingside het volgende:
Ranjit heb ik ook veel langs zien komen.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Natuurlijk is Victoria niet alsnog de moeder. De serie heet How I Met Your Mother niet How I Met Your Mother For The Second Time After We Dated But Broke Up Cause She Moved To Germany
Dat wordt hem.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_How_I_Met_Your_Mother_episodes#Season_6:_2010.E2.80.932011quote:Op zondag 13 maart 2011 12:30 schreef WJE11 het volgende:
Iemand die weet hoeveel afleveringen er zijn van seizoen 6? Alvast bedankt
Ja thanks, ik wist dat wikipedia 'm had. Kwam er net ook zelf achterquote:Op zondag 13 maart 2011 12:32 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_How_I_Met_Your_Mother_episodes#Season_6:_2010.E2.80.932011
quote:To all you HIMYM lovers: we're bringing back a beloved character from our past in an upcoming episode! Any guesses?
Misschien bij de vrouwen?quote:
Maar ze gaat in de verste verte nog niet trouwen, en Punchy wel.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:15 schreef franklop het volgende:
Ik zit nu aflevering False Positive terug te kijken (je weet wel die van 'you get a lapdance, you get a lapdance, you are going to give me a lapdance) en besef me opeens dat het wel eens Robin's huwelijk kan zijn waar Ted was aan het begin van het seizoen;
Robin vraagt aan het eind 'will you be my best man' aan Ted. Het is ook wel typisch dat Lily hem vraagt te komen, wat best logisch is aangezien zij het bruidsmeisje van Robin zou zijn. In dat geval verwacht ik ook een snelle terugkomst van Don, wat misschien onderstaande kan verklaren';
[..]
Victoria een lesbisch huwelijk met Robin?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:38 schreef Niles-Crane het volgende:
Jammer, ik hoopte toch echt op Victoria
Fapfapquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Victoria een lesbisch huwelijk met Robin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |