Ik moest nu echt zoekenquote:Sorry, schatje, zal het niet meer doen![]()
misschien was zijn date ook wel zon kneus omdat hij dacht dat de date op maandagavond viel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:22 schreef Garisson72 het volgende:
Hoe is het nou mogelijk dat iemand een date scoort en tegelijk een gruwelijke kneus blijft..
Wait wut??? Waar ging dat over?quote:
Het lachen is mij eigenlijk een beetje vergaan omtrent onze Soos. Maar ik kijk graag bij een ongeluk, vandaar dat ik zijn topics altijd moet volgen. En helemaal doorspitten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:24 schreef wise het volgende:
misschien was zijn date ook wel zon kneus omdat hij dacht dat de date op maandagavond viel.
Ha, zie je wat ik deed? Wat ik daar schreef?
Ik deed het net lijken alsof TS een homo was.
da vond ik grappig
hij trekt naar de kant van Calcaiatorre en APquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het lachen is mij eigenlijk een beetje vergaan omtrent onze Soos. Maar ik kijk graag bij een ongeluk, vandaar dat ik zijn topics altijd moet volgen. En helemaal doorspitten.
Dus hij is geen maagdquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:58 schreef Dartanion het volgende:
Hoe kan iedereen vergeten dat TS een notoire hoerenloper is. Die alle ins en outs kent van het 'wandelen'.
TS is blijkbaar simpelweg geen kneus. De mensen die mij `zwart´ proberen te maken dan wel constant lopen te stangen zijn ook vrijwel allemaal mannen. Ik vermoed pure jaloezie ook bij hen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:22 schreef Garisson72 het volgende:
Hoe is het nou mogelijk dat iemand een date scoort en tegelijk een gruwelijke kneus blijft..
Geenszins.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:39 schreef wise het volgende:
hij trekt naar de kant van Calcaiatorre en AP
Ik ben idd jaloers op je faaldatesquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:47 schreef Socios het volgende:
[..]
TS is blijkbaar simpelweg geen kneus. De mensen die mij `zwart´ proberen te maken dan wel constant lopen te stangen zijn ook vrijwel allemaal mannen. Ik vermoed pure jaloezie ook bij hen.
Schei toch uit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:58 schreef Dartanion het volgende:
Hoe kan iedereen vergeten dat TS een notoire hoerenloper is. Die alle ins en outs kent van het 'wandelen'.
Jeetje, hecht eens een beetje meer waarde aan jezelf en aan jouw tijd. Ze heeft je gewoon laten zitten. Langs elkaar heengelopen... geloof je het zelfquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Hey liefje.
[..]
Ik las het, jammer...
[..]
Die tweede kans krijg je heus wel. En ik sta momenteel helemaal niet `open´ voor andere FOK!sters, helemaal niet voor Knetterkrankjorum...
[..]
Excuses aanvaard.Dat vond ik ook!
[..]
Kusje, M.
In jouw wereld is dat zo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:47 schreef Socios het volgende:
TS is blijkbaar simpelweg geen kneus. De mensen die mij `zwart´ proberen te maken dan wel constant lopen te stangen zijn ook vrijwel allemaal mannen. Ik vermoed pure jaloezie ook bij hen.
Nee, hoor. Mijn beweringen kloppen helemaal. Zelden tot nooit vrouwen die zo negatief doen over mij. Het zijn bijna allemaal van die kutpubertjes.quote:
Ik geloof niet dat ze met de trein kwam. En sowieso, er waren helemaal geen vertragingen op het station.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:16 schreef Terminator3000 het volgende:
Waarschijnlijk was ze haar toestel kwijt, en de trein had vertraging?.. en uiteindelijk dacht ze, dan ga ik maar naar John toe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |