Nee, ik was met de trein (en ruim op tijd dus).quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:24 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Misschien lagen er bladeren op de rails.
Ze had mij een paar dagen daarvoor nog gebeld. Superleuk gesprek erbij. Dat nummer moet ze sowieso nog wel hebben.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Zij had mijn nummer wel
En je denkt serieus dat ze die opgeslagen heeft
Ik had een keurig overhemd aan zonder mijn naam erop.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:25 schreef chroestjov het volgende:
Ze zag TS zijn naamshirt van 100m afstand en keerde zich zonder na te denken vrijwel onmiddelijk om, onterechte klacht.
Ik acht die kans klein. Ik was vrij vroeg op de afgesproken plek en had zicht op de richting waar ze vandaan zou komen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:26 schreef BoemBats het volgende:
Ik denk dat ze je heeft gezien. Dat zegt wel genoeg.
Dit dus.quote:
Beetje op je taal letten graag, we zitten hier niet in een ziekenhuis.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je bent niet getrolled door kanker Cookie denk je Socios ?
Je hebt het toch niet over mij hèquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je bent niet getrolled door kanker Cookie denk je Socios ?
Geen idee. Daar gaat het mij ook niet om. Ben ook niet boos op haar ofzo. Zelfs niet omdat ze ook niet meer op PM reageert.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:26 schreef Schalks. het volgende:
Ze voelt zich nu wel een beetje schuldig, TSTrue Story
Als jij kanker bent dan wel!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:28 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over mij hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |