NL en VOL zijn 2 totaal verschillende dingen. Vol is een ouwe afsplitsing van FOK. Bommie is nog een van de grondleggers daarvan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
VOL ken ik verder niet maar ik denk zomaar dat je dat op nowlive ook niet in dank zou worden af genomen.
Ah ok.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:10 schreef Jian het volgende:
[..]
NL en VOL zijn 2 totaal verschillende dingen. Vol is een ouwe afsplitsing van FOK. Bommie is nog een van de grondleggers daarvan.
Shift+ctrlquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah ok.
Werden de grondleggers verbannen van Fok=
Ja hoor zijn die kutleestekens weer weg.
Jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:12 schreef NotYou het volgende:
Wacht, er zijn Fok! spinoffs bevolkt door vrouwen met korte pittige kapsels?Really?
![]()
Volgens mij zijn ze niet verbannen hoor, de meeste hebben gewoon dubbele accounts. Ik zit nu dus ook te klooien met m''n leestekens, komt door jou. Doe es ctrl shft ......quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah ok.
Werden de grondleggers verbannen van Fok=
Ja hoor zijn die kutleestekens weer weg.
Volgens mij )want ik keek wie is de mol' kreeg cytgia die opdracht tijdens de live uitzending. Ze mocht 1 persoon meenemen, ze koos Monique want daar heeft ze een klik mee. zal wel een missie zijn gok ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:12 schreef Jian het volgende:
Wat moeten ze nou in die tent? ik begrijp het weer niet, tis ook zo complex
Je hoort stemmen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:08 schreef NotYou het volgende:
Ligt het aan mij of klinkt "de stem" echt ontzettend geforceerd en lachwekkend?![]()
Waarom zitten ze in die tent Eend, jij bent nogal goed ingevoerd schijnt ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je hoort stemmen? [ afbeelding ]
Dat is geheimquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom zitten ze in die tent Eend, jij bent nogal goed ingevoerd schijnt ?
echt welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:17 schreef PC eend het volgende:
whehehehe bommie staat onder toezicht
Je schakelt om tussen verschillende talen-toetsenborden denk ik, het beste kun je gewoon maar 1 taal geinstalleerd hebbenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ctrl/ shift werkt bijna altijd.
Dit is een vraagteken voor =
En dit is een vraagteken na Ctrl/ shift _
En af en toe doen ze het opeens weer normaal.
Hoezo???quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:17 schreef PC eend het volgende:
whehehehe bommie staat onder toezicht
Eerst zat er een taalknopje op mijn werkbalk maar dat is weg. /O/quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je schakelt om tussen verschillende talen-toetsenborden denk ik, het beste kun je gewoon maar 1 taal geinstalleerd hebben
Dan is ut niet meer live so fuck itquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:18 schreef PC eend het volgende:
Ik dacht toch echt dat ik die live show had opgenomen
Ja, gewoon Oost-Iranees, dan heb je nergens last vanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je schakelt om tussen verschillende talen-toetsenborden denk ik, het beste kun je gewoon maar 1 taal geinstalleerd hebben
Oh wacht nu zie ik ook een tentquote:
Dan staat ie op blindentoetsenbordquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eerst zat er een taalknopje op mijn werkbalk maar dat is weg. /O/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |