quote:Jurien eerste afvaller Secret Story
AMSTERDAM - Moest hij net na binnenkomst in Het huis der Geheimen nog net doen alsof hij vertrok, dit keer is het serieus: Jurien is de eerste bewoner die afvalt in Secret Story.
Hoe lang denk je dat ik die naam al draag en hoeveel van dat denk je dat ik al naar m''n hoofd gekregen hebquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar wat voor beer ben je nu precies? Een beetje zoals Paddington, Pooh?
Net zo vaak als ik grappen over de Kerk denk ik, ouwe leernicht van me! We hebben ergens dus wel dezelfde interesses alleen jouw doelgroep is wat ouder.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoe lang denk je dat ik die naam al draag en hoeveel van dat denk je dat ik al naar m''n hoofd gekregen heb![]()
Welnee, je hebt hele guitige kleine lere broekies hoor en dan heb ik het nog niet over hem die alle leernichten laat blozen, da's Bommie in zijn Lederhosequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Net zo vaak als ik grappen over de Kerk denk ik, ouwe leernicht van me! We hebben ergens dus wel dezelfde interesses alleen jouw doelgroep is wat ouder.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Welnee, je hebt hele guitige kleine lere broekies hoor en dan heb ik het nog niet over hem die alle leernichten laat blozen, da's Bommie in zijn Lederhose
Geen idee wat je zegt, maar je bent dus een heuse "Beer".quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Welnee, je hebt hele guitige kleine lere broekies hoor en dan heb ik het nog niet over hem die alle leernichten laat blozen, da's Bommie in zijn Lederhose
oh oh Guidoquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik pas! Jij vaste klant van Guido!
Ik ga wel onder meer namen door forumland hoor, hier is dat Jianquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen idee wat je zegt, maar je bent dus een heuse "Beer".
Had je ook best hier op dit forum mogen zeggen hoor! Dat is geen schande. Jij zal wel toegang hebben tot het keldertje onder een kloon van je?
ohwnee, ik ben gewoon lekker rustig!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:42 schreef Jian het volgende:
Ben je tam Bommels kan het je allemaal nog niet bekoren ?
Nog steeds aan de ...............quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohwnee, ik ben gewoon lekker rustig!
Yeps, fijn spul hoor!quote:
Hoi Liesje, ja ik denk ik kijk eens in deze SC, zag er hoopvol uit, maar Bommels ligt al een beetje te dommelen geloof ik, voor de rest is het al weer bijna leegquote:
Gezellig, de sc loopt nog niet heel erg. ´Of ik mis het allemaal´. Volgens mij is iedereen ´ik´ druk in de bewonerstopics en de COS, volg je het al=quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoi Liesje, ja ik denk ik kijk eens in deze SC, zag er hoopvol uit, maar Bommels ligt al een beetje te dommelen geloof ik, voor de rest is het al weer bijna leeg
Ik volg het een beetje vanuit de Cos (st) bij VOL, maar het kan me nog niet echt bekoren moet ik zeggen, komt misschien nog als er wat minder mensen in zitten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gezellig, de sc loopt nog niet heel erg. ´Of ik mis het allemaal´. Volgens mij is iedereen ´ik´ druk in de bewonerstopics en de COS, volg je het al=
![]()
Mijn leestekens zijn weer eens weg, en kan de taalbalk nergens meer vinden.
Ik verslavingsgevoelig als ik ben, ben alweer compleet hooked.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik volg het een beetje vanuit de Cos (st) bij VOL, maar het kan me nog niet echt bekoren moet ik zeggen, komt misschien nog als er wat minder mensen in zitten.
VOLquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik volg het een beetje vanuit de Cos (st) bij VOL, maar het kan me nog niet echt bekoren moet ik zeggen, komt misschien nog als er wat minder mensen in zitten.
VOL ken ik verder niet maar ik denk zomaar dat je dat op nowlive ook niet in dank zou worden af genomen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:05 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
VOLDaar ben ik geband omdat ik zei dat korte pittige kapsels niet mooi zijn
Welnee joh, dat zeggen ze alleen maar, dat doen ze altijd namelijk, maar ze moesten je gewoon nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:05 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
VOLDaar ben ik geband omdat ik zei dat korte pittige kapsels niet mooi zijn
Ik had speciaal een account aangemaakt om dat te vertellenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Welnee joh, dat zeggen ze alleen maar, dat doen ze altijd namelijk, maar ze moesten je gewoon niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |