Omgebouwd is ze denk ik niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:00 schreef versabommie het volgende:
Ha.. dit keer dus echt.. EEN HOERENZOOI op de stream![]()
Die blonde met dat petje.. dat is de Kelly! 100% zekers!
Yep, op een Tilburgse matras.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:01 schreef versabommie het volgende:
Trouwens Bart... dat is toch degene die het met die omgebouwde Kelly deed in BB?
Even met mijn ega overlegd... maar kijk eens alleen al naar die bouwvakkers klauwen! Zij is echt de Kelly in dit verhaal! Als Bart erin zat zou hij ze doen!quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Omgebouwd is ze denk ik niet.
Maar één van De Geheimen is "Ik gebruik anabolen".
Misschien moeten we Bart vragen of hij een oordeel wil vellen, die heeft wel kijk op dat soort zaken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Even met mijn ega overlegd... maar kijk eens alleen al naar die bouwvakkers klauwen! Zij is echt de Kelly in dit verhaal! Als Bart erin zat zou hij ze doen!
HUMOR!quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien moeten we Bart vragen of hij een oordeel wil vellen, die heeft wel kijk op dat soort zaken.
Joh, ik weet niet eens over wie het gaatquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien moeten we Bart vragen of hij een oordeel wil vellen, die heeft wel kijk op dat soort zaken.
Maar wel met een diepgang van een centimeter of 25.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
HUMOR!![]()
die pr0nmevrouw is wel een beetje stinklelijk!
Die blonde met dat petje op en die kolenschoppen van de gemiddelde bouwvakker!quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Joh, ik weet niet eens over wie het gaat
Welke dame is het onderwerp van gesprek?
Ja, dat zei je alquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die blonde met dat petje op en die kolenschoppen van de gemiddelde bouwvakker!
Van de arts?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, dat zei je al![]()
Heb je ook een naam, of desnoods een nummer?
0906-1980??? zoiets bedoel je?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, dat zei je al![]()
Man, ik rol er echt net in.... ben al blij dat ik de gelhomo heb ontdekt!quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, dat zei je al![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |