Ik hou er ook vanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd wel van Greenday enzo, is van vroeger
[..]
Normaal douche ik 's ochtendsAlleen vandaag heb ik ook 's middags even gedoucht, had het zo koud
Een beetje suffer, maar ik slaap er goed op in. Beter dan een maand of wat geleden.quote:
Precies. Komt wel goedquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat zou niet goed zijnMaar even een pas op de plaats kan geen kwaad... Toch? Hoef je ook niet moeilijk moeilijk met school...
Jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. Komt wel goed.
Had je mijn PM trouwens al gelezen??
Het was een vraag. Niet dat ik vind dat iemand iets moet hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met het werk wat ik doe is voor het werk douchen een beetje zinloosmaar waarom zou iedereen zich 's ochtends moeten douchen?
[..]
Ik las het meer als een los iets en daarom mijn reactie
Zijn er meer hoor, dus ben ik wel gewendquote:
Gunnen zijn stoutquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:20 schreef TheFamousMan het volgende:
AND heeeeeeee's THE one, who likes ALL THE pritty songs, AND hè Likes to shoot his gun!
Lauraquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:21 schreef pgrferrari het volgende:
We all live in à wicked wicked worldWoohoo!
Meer omdat jij er van uit ging dat iedereen 's ochtends gaatquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het was een vraag. Niet dat ik vind dat iemand iets moet hoor
Oeh oeh oehquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op 3fm kan je kaarten winnen daar voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |