Nooit geweten dat jij dat een mooi liedje vindquote:
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, meestal 23:00
of is de zomertijd ingevoerd?
Oh, ik bedoelde meer of ie dan ook ging slapenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hehehe, die kun je op 2 manieren uitleggen
Volgens mij duurt dat nog meer dan een maandquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, meestal 23:00
of is de zomertijd ingevoerd?
Is dat een KSC standaard dat men 's avonds gaat douchen en niet 's morgens of allebeiquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind ik van niet, vooral als je leest dat de meeste eerst nog gaan douchen en zo, dus als nog rond 11 uur in bed liggen is het een normale tijd
Jezuskriebel, waarom mag ik niet genieten van een glaasje whisky tijdens het lezen van een boekquote:
Lekker slapenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:15 schreef Toekito het volgende:
Ik ga pitten morgen eerst beetje verhuizen en dan werken![]()
Het werkt in ieder gevalquote:
Al dronk je zo'n fles per 14 dagen leeg dan zou ik me nog geen zorgen maken!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Jezuskriebel, waarom mag ik niet genieten van een glaasje whisky tijdens het lezen van een boek? Het is niet zo dat ik liters van dat spul wegtank elke week ofzo, ik doe gemiddeld een half jaar met een fles van 70 cl
!
Douch ze en slaap lekker mopquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
moppies ik ga douchen en naar bed, morgen weer autorijden enzo![]()
![]()
Ik houd wel van Greenday enzo, is van vroegerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nooit geweten dat jij dat een mooi liedje vind
Normaal douche ik 's ochtendsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat een KSC standaard dat men 's avonds gaat douchen en niet 's morgens of allebei
Welterusten Toekquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:15 schreef Toekito het volgende:
Ik ga pitten morgen eerst beetje verhuizen en dan werken![]()
Open office !! FTWquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:16 schreef RockNijntje het volgende:
Godver, als Word nou niet werkt moet ik Engels in Kladblok gaan maken
Waarom zou Word niet werkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:16 schreef RockNijntje het volgende:
Godver, als Word nou niet werkt moet ik Engels in Kladblok gaan maken
'Greenday'?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd wel van Greenday enzo, is van vroeger
Met het werk wat ik doe is voor het werk douchen een beetje zinloosquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat een KSC standaard dat men 's avonds gaat douchen en niet 's morgens of allebei
Ik las het meer als een los iets en daarom mijn reactiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Jezuskriebel, waarom mag ik niet genieten van een glaasje whisky tijdens het lezen van een boek? Het is niet zo dat ik liters van dat spul wegtank elke week ofzo, ik doe gemiddeld een half jaar met een fles van 70 cl
!
Ja, dat doet een telefoon met zo'n draaischijf waarschijnlijk ook nog welquote:
Blijft een tof nummerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |