quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
En en en als ik dan later een vaste installatie neem, werkt dat dan hetzelfde
dan kun je beter een andere distro nemen, die beter werkt als geinstalleerde versieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Puppy Linux is juist bedoeld voor USB-stick OS zeg maar
En dat is zo simpel, een kind kan de was doen
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
SCHRIKquote:
Whehehequote:
Dan is het wel begrijpelijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Komt ook waarschijnlijk omdat mijn pa die rookte
Dat welquote:
quote:
Ik bedoel een andere versie, werkt dat dan hetzelfde of moet ik dan weer opnieuw leren hoe het werkt ?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
dan kun je beter een andere distro nemen, die beter werkt als geinstalleerde versiePuppy Linux is juist bedoeld voor USB-stick OS zeg maar
En dat is zo simpel, een kind kan de was doen
Neuh, het werkt ietsjes anders, maar niet echt schokkende verschillenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik bedoel een andere versie, werkt dat dan hetzelfde of moet ik dan weer opnieuw leren hoe het werkt ?
Fluffy LLquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
moppies ik ga douchen en naar bed, morgen weer autorijden enzo![]()
![]()
Welterustenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Geniet van je douchequote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Welterusten en veel plezier met rijdenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:10 schreef friemelaar het volgende:
* friemelaar gaat puppy downen en proberen op te starten
Later via linux (hoop ik)
Echt helemaal niets bijzonders hier en toch druk geweestquote:
Inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |