Weet jij soms een goed lopende versie die van CD draaitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tegenwoordig hoef je niets meer zelf te compileren als je dat niet wilt en merendeels van de dingen kan grafisch geregeld worden, dus echt zo moeilijk is het niet
Als ik ergens misselijk van wordquote:
Wil je hem van cd blijven draaien? Of uiteindelijk wel installeren? Want als je em van cd wilt blijven draaien, dan zou ik Puppy Linux aanradenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Weet jij soms een goed lopende versie die van CD draait![]()
Ik wil er toch echt weer eens mee gaan experimenteren.
Voor mij zijn in eerste instantie de volgende zaken belangrijk :
netwerk mappen koppelen en browsen
Tekst verwerken zoals in "kladblok"
internet browser (liefst diverse voor tests)
IMAP e-mail
Veel meer doe ik eigenlijk niet met mijn PC
Ik niet. Allebei buitengewoon smerigquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind sigaretten meer stinken als sigaren
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:02 schreef Toekito het volgende:
Toekie heeft even een de nerd uitgehangen door met zijn telefoon zijn laptop over te nemen
Haha nee geeft niet joh XDquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ooohw sorryIk had het echt niet door
Preciesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik ergens misselijk van word
Ik heb het andersom...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind sigaretten meer stinken als sigaren
Ik ben echt jouquote:
Die zal ik eens opzoeken danquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je hem van cd blijven draaien? Of uiteindelijk wel installeren? Want als je em van cd wilt blijven draaien, dan zou ik Puppy Linux aanradenDat kan op een USB stick, neemt amper ruimte in en kan alles en is lekker snel
Wel grappigquote:
met de aaiphone is het een fluitje van een penny in jou geval.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel grappig
Nog nooit geprobeerd eigenlijk
Die is echt vet simpel, dus dat lukt je welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die zal ik eens opzoeken dan![]()
Wil jij me bij m'n eerste stapjes op het linuxpad helpen?
Zal het eens proberen een keer van het weekendquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
met de aaiphone is het een fluitje van een penny in jou geval.
Goed zoquote:
En en en als ik dan later een vaste installatie neem, werkt dat dan hetzelfdequote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je hem van cd blijven draaien? Of uiteindelijk wel installeren? Want als je em van cd wilt blijven draaien, dan zou ik Puppy Linux aanradenDat kan op een USB stick, neemt amper ruimte in en kan alles en is lekker snel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |