waar kan ik me inschrijven?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is afhankelijk van het aantal aanmeldingenEn niet helemaal, ook wat klassikaal
[..]
De inschrijving start morgen
Jajajaja. Ik dacht al dat die opmerking zou komenquote:
WOAH!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja
[ [url=
http://ecx.images-amazon.com/images/I/51GGsNO17uL.jpg]afbeelding[/url] ]
Nee, eerst FF proberenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waardeloos dus
Neem lekker Safari dan
Help je me er dan nog aan herinneren?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is afhankelijk van het aantal aanmeldingenEn niet helemaal, ook wat klassikaal
[..]
De inschrijving start morgen
Ooohw sorryquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jajajaja. Ik dacht al dat die opmerking zou komenNiet op z'n Nederlands uitspreken he.
Via PMquote:
Dat deden die kojo's wel, en ze veranderde even gemakkelijk de instellingen zodat vervolgens hele netwerken onderuit gingen. Maarja indernet deed het weer (nadat ze de @home namerserver hadden geupdatequote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik neem NOOIT pc's over. Veel te veel juridische onzekerheden.
ik ben een linuxn00b, klopt. Maar ik ga het ook niet gebruiken zonder het eerst te leren gebruiken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, je moet het ook leren he? Ik was ook een noob en met sommige dingen ben ik nog steeds een noob. Maar door het hele principe van open source is Linux een van de best gedocumenteerde os-en, als je een probleem hebt vind je altijd wel een oplossing via Google
Tegenwoordig hoef je niets meer zelf te compileren als je dat niet wilt en merendeels van de dingen kan grafisch geregeld worden, dus echt zo moeilijk is het nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben een linuxn00b, klopt. Maar ik ga het ook niet gebruiken zonder het eerst te leren gebruiken.
quote:Ever since Windows 7 was released last year in October, its market share has grown exponentially due to its high popularity. After its big debut, the new Microsoft operating system became so popular in fact that it sold much faster than its Vista counterpart, and quickly surpassed Mac OS X in terms of market share.
At exactly one quarter after its launch, Windows 7 still does not show any signs of slowing down. According to newly released statistics by Net Applications, Windows 7 is now selling at a faster rate than Windows Vista, and has now surpassed versions 10.4, 10.5, and 10.6 of Mac OS X.
Windows 7 now sits at 5.71% after growing 1.71% from November to December 2009. While Windows Vista stands at 17.87% after dropping 0.68% from its previous 18.55%. The three aforementioned versions of Mac OS X together claim 4.87% in terms of market share.
Overall, Windows remains the most popular OS with 92.21% of the market. Mac OS X gets 5.11% of the market, and the remaining 1.02% goes to various Linux distributions.
Laat maar, heb het alquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:54 schreef RockNijntje het volgende:
Waar kun je die skin van FF veranderen?![]()
Echt een stelletje eikelsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat deden die kojo's wel, en ze veranderde even gemakkelijk de instellingen zodat vervolgens hele netwerken onderuit gingen. Maarja indernet deed het weer (nadat ze de @home namerserver hadden geupdate). Aan gezien de klanten niet wisten wat er gebeurt was zochten wij ons vervolgens een bult waarom het netwerk platgegeaan was
als klanten een server hebben laat ik altijd eerst de systeembeheerder bellen voor ik ook maar 1 vinger uit steek. Nadat ik 1x een bedrijfsnetwerk naar de klote geholpen heb.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat deden die kojo's wel, en ze veranderde even gemakkelijk de instellingen zodat vervolgens hele netwerken onderuit gingen. Maarja indernet deed het weer (nadat ze de @home namerserver hadden geupdate). Aan gezien de klanten niet wisten wat er gebeurt was zochten wij ons vervolgens een bult waarom het netwerk platgegeaan was
welkequote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:52 schreef Enfermera het volgende:
Aahhhhh ik heb weer iets hoor
Wil een rook piercing
[ afbeelding ]
Zolang ik die tijd maar niet ga gebruiken om te piekerenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb er nog nooit van gehoordMaar is vast scherp als ik een gokje mag wagen
![]()
[..]
Goed zo
Dat snap ik, kan je echt een hele hoop gezeik mee hebbenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
als klanten een server hebben laat ik altijd eerst de systeembeheerder bellen voor ik ook maar 1 vinger uit steek. Nadat ik 1x een bedrijfsnetwerk naar de klote geholpen heb.
Zullen wij een keer samen naar Engeland?quote:
Alcohol is geen oplossingquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Zolang ik die tijd maar niet ga gebruiken om te piekeren...
Achja, boeken heb ik in huis, whisky heb ik in huis.... En binnen roken is hier toch een no-go, dus sigaren hoef ik nog niet te halen.
Dit overzicht geeft Linux 5%quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:58 schreef Stuart het volgende:
http://www.w3schools.com/browsers/browsers_os.asp
Sowieso, sigarenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Achja, boeken heb ik in huis, whisky heb ik in huis.... En binnen roken is hier toch een no-go, dus sigaren hoef ik nog niet te halen.
Nee, dat zou niet goed zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |