je wilt niet weten hoeveel leken MacOS hebben.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een leek Linux neemt als os
Ik weet niet meer vanaf wel album ik hem kende... Is te lang geledenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vond van dat album vroeger 'Beat It' leuker
nee wij moeten zorgen dat 1 pc, minstens, verbinding maakt. Als de router het doet kan het dus nodig zijn om netwerkkaart met klant na te kijken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:47 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ga jij bij klanten in hun netwerkkaart kijken
![]()
![]()
Das toch wel een deurtje te ver vindt je zelf ook niet. Jullie hoeven toch alleen te zorgen dat het moden verbinding maakt met jullie servers !
Jaa ik las het, zooo leuk!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ja had ik al verteld dat Sander mag afzwemmen op 5 maart![]()
ik ben zo trots
Ah, goed zo, neem je wat meer tijd voor jezelf?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Die lange PM van gister dus. En vandaag drie even lange epistels over de FP. In diverse crewfora.
MacOS en Linux zijn ook 2 verschillende wereldenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
je wilt niet weten hoeveel leken MacOS hebben.
Wat wat wat?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:49 schreef Stuart het volgende:
Lekker Mega Monster Much flamin' hot hier
Dat is wel de bedoeling.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, goed zo, neem je wat meer tijd voor jezelf?
wanneer beginnen we? en is het e-learning?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WheheheEerst je talenknobbel
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WheheheEerst je talenknobbel
Heb er nog nooit van gehoordquote:
Goed zoquote:
OK, je laat de klant dus kijken .....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee wij moeten zorgen dat 1 pc, minstens, verbinding maakt. Als de router het doet kan het dus nodig zijn om netwerkkaart met klant na te kijken.
ik snap niet dat je als n00b iets anders dan windows heb eerlijk gezegd. Met windows kan iedereen uit je kennissenkring je helpen met mac en linux niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
MacOS en Linux zijn ook 2 verschillende werelden
Ik snap best dat er veel leken zijn die dat hebben
ik neem NOOIT pc's over. Veel te veel juridische onzekerheden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
OK, je laat de klant dus kijken .....
Dan wordt het een ander verhaal![]()
Sorry voor mijn sterke reaktie maar ben daar een beetje allergisch voor geworden door dat schofterige gedrag van @ home bij mijn klanten vroeger
Is afhankelijk van het aantal aanmeldingenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
wanneer beginnen we? en is het e-learning?
De inschrijving start morgenquote:
Jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb er nog nooit van gehoordMaar is vast scherp als ik een gokje mag wagen
![]()
[..]
Goed zo
Rookpiercing?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:52 schreef Enfermera het volgende:
Aahhhhh ik heb weer iets hoor
Wil een rook piercing
[ afbeelding ]
Waardeloos dusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:52 schreef RockNijntje het volgende:
Wel even wennen
Alt+S werkt echt niet!
Nou ja, je moet het ook leren he? Ik was ook een noob en met sommige dingen ben ik nog steeds een noob. Maar door het hele principe van open source is Linux een van de best gedocumenteerde os-en, als je een probleem hebt vind je altijd wel een oplossing via Googlequote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik snap niet dat je als n00b iets anders dan windows heb eerlijk gezegd. Met windows kan iedereen uit je kennissenkring je helpen met mac en linux niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |