Nou, laten we eens wat cijfers zoeken. Veel meer klinkt wel erg positief namelijk. Ik geloof niet dat Linux groter is dan het OS van Apple namelijkquote:
Geen enkel bedrijf ondersteunt Linux, maar dat hoeft ook niet, ik red me namelijk welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:41 schreef Toekito het volgende:
KPN ondersteund voorlopig nog geen linux omdat er maar 8% max van de markt het gebruikt zegt men.
Man in the mirror - Michael Jacksonquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk veel meerUbuntu wint aan populariteit
En op netbookjes staan tegenwoordig vanuit kostenbesparingen ook linux distro's. Maar goed, iedereen moet lekker kiezen wat ie zelf wil en nu heb ik geen zin meer
![]()
Waar komt die TT vandaan trouwens? Is het een songtekst oid?
Ahaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Man in the mirror - Michael Jackson
Zo is het voor de meeste browers wel op te lossen, best wel klote want het is zo veel meer werkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
maar (gelukkig) zijn er escapecodes om te bepalen welke versie van IE gebruikt wordt.
Al blijft het Kut (ja met hoofdletter) om al die verschillen op te vangen in de scripts
Ja. Leuke dingen. Ben ik aan toe na alles wat ik gisteren en vandaag van me afgetypt hebquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat is het weer gezellig hierKom doen we weer leuk enzo
Ik vind veel van zijn muziek wel tof jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
AhaIk had em niet herkend
Ben je een MJ fan?
Ja uhh, mijn crackers zijn echt niet zo hard dat jouw hoofd ervan gaat bloeden hoorquote:
Wat heb je allemaal van je afgetypt dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Leuke dingen. Ben ik aan toe na alles wat ik gisteren en vandaag van me afgetypt heb.
Als kind luisterde ik het ook heel veelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind veel van zijn muziek wel tof ja
Vroeger meer dan nu maar dat is weer een beetje gekomen na zijn overlijden zeg maar
KPN hoeft dat niet te ondersteunen, omdat als ze op een normale manier de internet binnenfrotten bij de mensen die een browser gebruiken om de instellingen te maken, browsers zijn platformonafhankelijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:41 schreef Toekito het volgende:
KPN ondersteunt voorlopig nog geen linux omdat er maar 8% max van de markt het gebruikt zegt men.
Ik had het al gezien, ik snap dat je heel trots bent en dat mag je ook zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ja had ik al verteld dat Sander mag afzwemmen op 5 maart![]()
ik ben zo trots
ik weet dat jij je redt maar stel jij belt naar ons omdat je internet het niet doet. Ik weet niet hoe ik in je netwerkkaart kom.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen enkel bedrijf ondersteunt Linux, maar dat hoeft ook niet, ik red me namelijk wel
Heujquote:
Ja! Maar super super super gaaf!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
ik ben zo trots
Maar dat weet ik dan wel, waar ik moet kijken om de voor jou benodigde info te vindenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik weet dat jij je redt maar stel jij belt naar ons omdat je internet het niet doet. Ik weet niet hoe ik in je netwerkkaart kom.
Ik denk niet dat een leek Linux neemt als osquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik weet dat jij je redt maar stel jij belt naar ons omdat je internet het niet doet. Ik weet niet hoe ik in je netwerkkaart kom.
Jaaaaaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
ik ben zo trots
gelukkig. Ik wacht met smart op mijn cursus.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat weet ik dan wel, waar ik moet kijken om de voor jou benodigde info te vinden
Ik vond van dat album vroeger 'Beat It' leukerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal van je afgetypt dan?
[..]
Als kind luisterde ik het ook heel veelik vond Thriller echt gruwelijk eng, ik kan me echt herinneren dat ik achter de bank kroop
Maar zo af en toe vind ik het ook weer leuk ja, doordat er toen weer zoveel aandacht voor em is geweest
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
Whehehequote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
gelukkig. Ik wacht met smart op mijn cursus.
Die lange PM van gister dus. En vandaag drie even lange epistels over de FP. In diverse crewfora.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal van je afgetypt dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |