abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4530292
Het is uit gegaan met me vriendin een tijdje geleden.
Nu weet ik dat ik al ben veranderd en dat zij het ook leuk zal vinden zo. Maar hoe moet ik haar dit laten merken zonder er over te praten? Ik wil gewoon laten zien dat ik veranderd ben en het niet zeggen. Hoop dat jullie het snappen. Wie kan me helpen?
  maandag 10 juni 2002 @ 18:33:24 #2
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_4530390
Spreek een keer met haar af om iets leuks te gaan doen, naar de film ofzo (als ze dat leuk vindt).
Dan zal ze vanzelf wel merken dat je veranderd bent, en er over beginnen ws
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_4530407
Gewoon niet forceren en laten zien dat je een goede vriend voor haar kan zijn.

Zodra ze merkt hoe anders je nu bent, zal ze wel weer toenadering zoeken, als ze daar behoefte aan heeft he.

Sterkte

pi_4530422
idd gewoon iets afspreken om te gaan doen
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_4530459
Als je het al zo zget zou ik nog effe wachten want volgens mij word je nu zo weer gek op haar en het is toch niet voor niets uit gegaan.

Suc6 iig

maandag 10 juni 2002 @ 18:39:27 #6
14827 Kogando
Modelprutser
pi_4530479
quote:
Op maandag 10 juni 2002 18:27 schreef brian het volgende:
Het is uit gegaan met me vriendin een tijdje geleden.
Nu weet ik dat ik al ben veranderd en dat zij het ook leuk zal vinden zo. Maar hoe moet ik haar dit laten merken zonder er over te praten? Ik wil gewoon laten zien dat ik veranderd ben en het niet zeggen. Hoop dat jullie het snappen. Wie kan me helpen?
Heb je je pik laten vergroten ofzo...
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_4530650
Stop heel sneaky de cosmo in je tas en leg die heel nonchalant ergens waar ze m ook kan zien! En als je dan toch bezig ben kan je net zo goed zeggen dat je Oprah het einde vindt! :p
  zaterdag 15 juni 2002 @ 04:07:31 #8
28318 MartijnGizmo
Als ik kon toveren.....
pi_4596289
In ieder geval niets gaan forceren, als ze doorheeft dat het opzet van jouw kant is, zal het vooral averechts werken.....
drie keer rechts is ook links
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')