quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:33 schreef Goodbye het volgende:
Nah, ik begrijp je misschien iets meer, maar nog steeds niet mijn cup of tea
24 secondenquote:
Die heb ik alquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:33 schreef tombolafan het volgende:
Ik wil een man die later net zo aantrekkelijk oud wordt als House
Ja, belachelijk, niet?quote:
Dat!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:35 schreef Greys het volgende:
Die Cal vind ik dan weer niets Q, sorry!
Doe mij House dan maar
Daar heb ik nou nooit last vanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben echt zo niet gemaakt voor dat soort tenten. Ik eet altijd minder dan waar ik voor betaal, dan
Serieus, ik eet altijd meer dan ik op kan dan omdat ik het anders zo zonde vindquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:37 schreef Barbaaf het volgende:
Helleu![]()
Nieuwe bandjes en andere spulletjes gehaald voor m'n Kreidler (restauratieproject dat al veel te lang duurt), zonder onverwachte tegenslagen moet hij volgende week toch bijna af zijn
[..]
Daar heb ik nou nooit last van
Maar dat zijn ook meesterlijke seriesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:39 schreef Goodbye het volgende:
Ik kijk naar deze series bijvoorbeeld, geen lekkere mannen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nouja, lekker....?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dat zijn ook meesterlijke series
En Ted is wel lekker toch!?
Daviiiiiiiiidquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:42 schreef tombolafan het volgende:
Vroegah, toen Leonard nog in Roseanne speelde was ie ook wel lekker trouwens
O diequote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:44 schreef Goodbye het volgende:
Zijn jullie nu serieus of waren dat gewoon puberale dromen?![]()
[ afbeelding ]
Hij was schattigquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:44 schreef Goodbye het volgende:
Zijn jullie nu serieus of waren dat gewoon puberale dromen?![]()
[ afbeelding ]
Ja, en soms ook leuk om te zien:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij was schattig
Aandoenlijk, net als Fred Savage
Die was een stuk leuker jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:45 schreef Muis006 het volgende:
Hij was schattig
Aandoenlijk, net als Fred Savage
Ik zag het meteen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:47 schreef Goodbye het volgende:
Ja haha, als ik toen ik TBBT keek dat uit Roseanne nog had geweten
Darlene was tofquote:
Ja, die had ik dan weer wel door!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:48 schreef Muis006 het volgende:
En aunt Jackie speelt Sheldons moeder
Ik ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:51 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind Sheldon echt adorkable in al zijn neuroticisme.
Jaaaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:51 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind Sheldon echt adorkable in al zijn neuroticisme.
Big bang theoryquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:52 schreef Rewimo het volgende:
Hoe heet die serie waarin ze spelen? Ken het niet volgens mij
Op welke zender?quote:
Veronica, elke avond om 20.00 volgens mijquote:
Het liedje is al leukquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:56 schreef Rewimo het volgende:
Ah, zal eens kijken of ik het wat vind (denk het wel)
quote:Our whole universe was in a hot dense state,
Then nearly fourteen billion years ago expansion started. Wait...
The Earth began to cool,
The autotrophs began to drool,
Neanderthals developed tools,
We built a wall (we built the pyramids),
Math, science, history, unraveling the mysteries,
That all started with the big bang!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Soooooft Kitty, Waaaaarm Kitty, Little ball of furrrrr, Happy kitty, Sleepy kitty, Purrr purrr purrrrr
Ja meestal wel als het niet teveel is,bestaat er zoiets als een Fokverslavingquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:14 schreef Memento-Mori het volgende:
indaha leest (nog) terug?
dank je
mijn fokverslaving gaat niet gepaard met teruglezen hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:17 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja meestal wel als het niet teveel is,bestaat er zoiets als een Fokverslaving
Mooi hèquote:
Knock knockquote:
Dubbel gefeliciteeeeerdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:09 schreef ferrari_rood het volgende:
@oh-oh bedankt voor je kaart en kraskaarten
@Qwea bedankt voor de tegoed bon
@greys bedankt voor de kaart namens f&f
En het goede nieuws mijn pannenkoek zit er nog in
Goeie editquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Knock knock
Penny
Knock knock
Penny
Knock knock
Penny
Ik bedoelde mijn fokverslaving, of anders gezegd mijn nieuwsgierigheid naar wat iedereen nu weer heeft meegemaaktquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mijn fokverslaving gaat niet gepaard met teruglezen hoorhaha
Goed zoquote:
wel hartmassage erbij?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:24 schreef Oognip het volgende:
Aed komt nog. Ik altijd maar denken (en vele mensen met mij) dat je met reanimeren mensen weer tot leven wekt, maar daar heb je nog een aed voor nodig
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
totaal voor deze 3 paar, 18.60 kwijt
Dus nog even wachten met neervallen danquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:24 schreef Oognip het volgende:
Aed komt nog. Ik altijd maar denken (en vele mensen met mij) dat je met reanimeren mensen weer tot leven wekt, maar daar heb je nog een aed voor nodig
*morgen naar van haren gaatquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
van haren, 75% kortingdus dacht neem ze alle 3 mee qua kleur
Hartmassage = reanimeren + mond-op-mondbeademingquote:
nee reanimeren= hartmassage+mond op mondbeademing toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hartmassage = reanimeren + mond-op-mondbeademingDe aed heb je nodig om uiteindelijk de hartslag weer blijvend te herstellen.
Ik heb meestal zelfs 43. En ik draag over het algemeen sneakers en soms laarzen. Beide geen problemen om te vinden. Of ik moet op het laatste moment gaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kan maar moeilijk goede schoenen vinden. Daarbij heb ik een smalle voet dus veel schoenen zijn te breed.
En ik heb een hele mooi bos rozen van mijn vriend gekregen alleen jammer dat Zorro zo dol op bloemen is nu kan ik ze nergens neerzetten
Ik bedoelde inderdaad: reanimatie is hartmassage en mond-op-mondbeademing. Er zal vast een hoop verandert zijn, maar ik weet niet wat er de afgelopen jaren precies de werkwijze was. De frequentie van indrukken van de borstkas is nu 110x per minuut en was altijd 100.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:31 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb n vrij standaard schoenmaat 38maarja ik heb dan enorme moeite met spijkerbroeken
[..]
nee reanimeren= hartmassage+mond op mondbeademing toch?
maar ik meende dat daar wel eea in veranderd was de afgelopen jaren vandaar
Nja mn moeder deed jaren terug reanimatie en er stond mij iets van bij dat ze steeds meer focus gingen leggen op de mond op mond en steeds minder op hartmassage dus vandaar dat ik me af vroeg of ze t beiden nog leren bij een reanimatiecursusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik bedoelde inderdaad: reanimatie is hartmassage en mond-op-mondbeademing. Er zal vast een hoop verandert zijn, maar ik weet niet wat er de afgelopen jaren precies de werkwijze was. De frequentie van indrukken van de borstkas is nu 110x per minuut en was altijd 100.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:37 schreef ferrari_rood het volgende:
een pannenkoek uit spugen is ook blegh iets te vroeg ge
Damn, laatste keer dat ik dit kreeg was 10 jaar terugquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik bedoelde inderdaad: reanimatie is hartmassage en mond-op-mondbeademing. Er zal vast een hoop verandert zijn, maar ik weet niet wat er de afgelopen jaren precies de werkwijze was. De frequentie van indrukken van de borstkas is nu 110x per minuut en was altijd 100.
he wat jammer nouquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:37 schreef ferrari_rood het volgende:
een pannenkoek uit spugen is ook blegh iets te vroeg ge
Aha, ja dusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nja mn moeder deed jaren terug reanimatie en er stond mij iets van bij dat ze steeds meer focus gingen leggen op de mond op mond en steeds minder op hartmassage dus vandaar dat ik me af vroeg of ze t beiden nog leren bij een reanimatiecursus
In groep 8 zekerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Damn, laatste keer dat ik dit kreeg was 10 jaar terug
Jaquote:
Ja klopt maar ik kreeg altijd het idee van reclames over AED's dat je die dingen ook kunt gebruiken als er geen hartslag is maar dat schijnt dus niet zo te zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:41 schreef Memento-Mori het volgende:
die AED apparaten zijn wel echt n uitvinding, die vertellen je gewoon precies wat je moet doen
Ja duur zijn die cursussen he, daar heb ik ook eens naar gekeken. Maar anders moet je dus 3x op een festival staan? Zijn er geen cursussen waarbij je gewoon elk jaar een examen moet doen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja
Wilde onlangs via het rodekruis doen. Maar of het kost een tering sloot met geld of je bent verplicht 3x per jaar op een festival te staan
die zwarte heb ik ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
totaal voor deze 3 paar, 18.60 kwijt
Nope. Of 150 euro of -geloof ik- verplicht 3x ergens staan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja duur zijn die cursussen he, daar heb ik ook eens naar gekeken. Maar anders moet je dus 3x op een festival staan? Zijn er geen cursussen waarbij je gewoon elk jaar een examen moet doen?
Die heeft Tombola verzorgd!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:09 schreef ferrari_rood het volgende:
WHOEEEEEEEEEEEEEEEquote:En het goede nieuws mijn pannenkoek zit er nog in
No problemo! Ik kwam er godver pas achter dat ik de kaart vergeten was toen ik hem op mijn bureau zag liggenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:09 schreef ferrari_rood het volgende:
En het goede nieuws mijn pannenkoek zit er nog in
ben je nat?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heeft Tombola verzorgd!![]()
[..]
WHOEEEEEEEEEEEEEEE
faalquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:03 schreef Greys het volgende:
Oh, ik had iets verder moeten lezen voordat ik ging WHOEEEEEEEEEen
Misschien is ze toch in bad gegaan?quote:
Dan is ze waarschijnlijk verzopenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Misschien is ze toch in bad gegaan?![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:03 schreef Greys het volgende:
Oh, ik had iets verder moeten lezen voordat ik ging WHOEEEEEEEEEen
Welnee, Greys is veelste braaf als sloeriequote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
HierHaha nee wie is jouw sloerie? Greys?
Gewoon een paar brave opmerkingen gevolgd door eenquote:
Dat idee had ik er ook bij...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:19 schreef Greys het volgende:
Het is allemaal wel erggggggggggg toevallig he, Mubarak die ineens helemaal ziek en dood-achtig is enzo nu
Zijn vrouw en kinderen zitten al in Engeland begreep ik.
Die gaat binnenkort als Humprey Jones verder door het leven
Ander gezicht en huppetee.
Ik zeg niksssssquote:
What happens in Landal/Marketier/hotels/auto/MacDo stays in Landal/Marketier/hotels/auto/McDo!quote:
Gelukkig wel, hihihiquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
What happens in Landal/Marketier/hotels/auto/MacDo stays in Landal/Marketier/hotels/auto/McDo!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
What happens in Landal/Marketier/hotels/auto/MacDo stays in Landal/Marketier/hotels/auto/McDo!
Het valt best mee hoorquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
oh yeah, net twee verse HDD's in m'n laptop gegooid, 2x500GB in Raid 0
Que?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
oh yeah, net twee verse HDD's in m'n laptop gegooid, 2x500GB in Raid 0
twee hardeschijven in m'n laptop, die nu samen werken en zo bijna 2x zo snel zijnquote:
Dat is kut. Een kennis van me heeft het ook en haar toekomstperspectief is niet best.quote:
Jup. Ned 3quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is kut. Een kennis van me heeft het ook en haar toekomstperspectief is niet best.![]()
Is het nu op? Dan ga ik kijken.
Ik kijk.quote:
zou leuk zijn als ik weet wat voor software hij gebruikt, en hoe snel zijn oude wasquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:39 schreef Ml-etje het volgende:
Zwab? Die van mijn Mr met 2 HDD's en enorm scherm is kaput.
Hij wil eenzelfde snelheid maar mag een kleiner scherm zijn, hij tekent niet meer.
Tips?
De oogjes zijn weer terug.quote:
Balen dat ik door de vergadersoap die met een sisser afliep (quote:
SFJGTDFJSSKANGQquote:
Was niet echt boeiend hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Balen dat ik door de vergadersoap die met een sisser afliep () JZHMH gemist heb.
Later maar eens bij uitzending gemist nakijken.
Nee?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet.
Niet meer
Heb je die meuk gezien die ze op het MWC hebben gepresenteerd?
Ik vind het wel interessant om te kijken hoe de ziekte haar belemmert. Want bij deze aandoening kan het alle kanten uitgaan geloof ik.quote:
quote:Felis Cattus, is your taxonomic nomenclature,
an endothermic quadruped carnivorous by nature?
Your visual, olfactory and auditory senses
contribute to your hunting skills, and natural defenses.
I find myself intrigued by your subvocal oscillations,
a singular development of cat communications
that obviates your basic hedonistic predilection
for a rhythmic stroking of your fur, to demonstrate affection.
A tail is quite essential for your acrobatic talents;
you would not be so agile if you lacked its counterbalance.
And when not being utilized to aide in locomotion,
it often serves to illustrate the state of your emotion.
O Spot, the complex levels of behaviour you display
connote a fairly well-developed cognitive array.
And though you are not sentient, Spot, and do not comprehend,
I nonetheless consider you a true and valued friend.
o Data, "Schisms"
Had ze ook een vertaling?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:12 schreef Cat22 het volgende:
Ik krijg net een mail van een vriendin, ze las dit en moest aan me denken.
[..]
Nope. En da's eigenlijk ook de charme ervan.quote:
Ach ja Data de robot , had ik niet geschakeld is lang geleden maar heb ze vroeger ook allemaal gekekenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope. En da's eigenlijk ook de charme ervan.
Het helpt misschien als je weet dat ik Star Trek fan ben. (en je de karakters uit die serie een beetje kent).
Samengevat: het is een ode aan Spot de kat.
Jij snapt hem.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:20 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach ja Data de robot , had ik niet geschakeld is lang geleden maar heb ze vroeger ook allemaal gekeken
Ing!quote:
Tombo!quote:
de opvolgers van de bestaande modellen en een tabletquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet.
Niet meer
Heb je die meuk gezien die ze op het MWC hebben gepresenteerd?
Nou ja 'opvolgers'... het zijn praktisch dezelfde toestellen, met miss per model 1 verbetering ofzo...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de opvolgers van de bestaande modellen en een tablet
beetje teleurstellend, maar toch niet heel treurig?
1 GHz dual corequote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja 'opvolgers'... het zijn praktisch dezelfde toestellen, met miss per model 1 verbetering ofzo...
Heb je de Galaxy S II gezien?
'Engage!'quote:
Najah dat niet alleen. Geniaal display, heel licht en dunste smartphone atm, ondanks specs, 16 of 32 gig mem, 8mp frontcam, 1080p afspelen én filmen.quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:27 schreef indaha het volgende:
Ik vond dat de beste serie van Star Trek en die met Janeway vond ik ook goed.
Oh lekker, weekje vrijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een ontvangst![]()
Gare vergadering gehad, dus ik ga zo nog ff bijkomen op de bank![]()
Nog 3 daagjes en dan een weekje vrij![]()
Tombo, hoe wast?
Nee, maar volgens mij weten zij ook helemaal niet waar wij het over hebben, is waaarschijnlijk van voor hun tijd(zei de ouwe doosquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:29 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind het wel humor dat de mannen het over droids en galaxy hebben... en wij feitelijk ook maar het heeft totaal niks met elkaar te maken.
Ik heb ook vergadering gehad.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een ontvangst![]()
Gare vergadering gehad, dus ik ga zo nog ff bijkomen op de bank![]()
Nog 3 daagjes en dan een weekje vrij![]()
Tombo, hoe wast?
Vanwaar die laatste smilie?quote:
Ik kan je precies vertellen waar het zit, maar het hindert me niet in m'n dagelijkse dingetjes.quote:
Ben je nu al losgelaten op klanten?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh lekker, weekje vrij
Het was vermoeiendMaar op zich wel leuk
Jeej!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh lekker, weekje vrij
Het was vermoeiendMaar op zich wel leuk
Eenzijdig, tussen je oor en je oog en dan ongeveer 3 cm omhoog?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan je precies vertellen waar het zit, maar het hindert me niet in m'n dagelijkse dingetjes.
Is vast wel weer over voordat ik een ouwe vent ben
Twee werelden naast elkaar. Hoe passend.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee, maar volgens mij weten zij ook helemaal niet waar wij het over hebben, is waaarschijnlijk van voor hun tijd(zei de ouwe doos)
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben je nu al losgelaten op klanten?
Ik heb al klanten gebeld ja, en één meneer zelfs 2x gebeld en die vond mij zo leuk dat ik nog een keer mocht bellen van hemquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jeej!![]()
Wat zijn nu je werkdagen? Ivm te verwachten telefoontjes
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb ook vergadering gehad.Maar degene om wie het heen gepland was (als in: die moest komen want die had eea uit te leggen) bleef weg met een vage smoes. Dus hebben de aanwezigen besloten dat er maatregelen komen.
Dat was jouw mood na de vergadering denk ik?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vanwaar die laatste smilie?
[..]
Ik kan je precies vertellen waar het zit, maar het hindert me niet in m'n dagelijkse dingetjes.
Is vast wel weer over voordat ik een ouwe vent ben
oh nee hoor, ik weet best waar jullie het over hebben. Die kerel met die kreukels in zn voorhoofd, en Dataquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Twee werelden naast elkaar. Hoe passend.
Rechts, vanaf m'n wang tot aan m'n nek, in 1 streep recht over de bol heen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eenzijdig, tussen je oor en je oog en dan ongeveer 3 cm omhoog?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik heb al klanten gebeld ja, en één meneer zelfs 2x gebeld en die vond mij zo leuk dat ik nog een keer mocht bellen van hem"maar dan wil ik wel dat JIJ belt Linda, niet je collega"
Oe, gezelligquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Rechts, vanaf m'n wang tot aan m'n nek, in 1 streep recht over de bol heen.
Vooral bij een kuchie voel ik m'n weer fijn
Ik geniet intensquote:
Je krijgt wel waar voor je geldquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik geniet intens![]()
Vanaaf maar bijtijds slapen, dan ben ik morgen weer als nieuw
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik geniet intens![]()
WTFoksquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Altijd, ik ben zo een grapjasje soms![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)dwijk-overleden.html
Mevrouw ook dood
Hoorde het op de radio ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Mevrouw ook dood
Daar mogen we natuurlijk niet vanuit gaan voor we hem zelf hebben gesproken.quote:
Of naar Polen,quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WTFoks
Je zou lekker voor de TV zitten![]()
Kutpolen! Allemaal terug naar de Noordpool. Of de Zuidpool!
Je hebt een fan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik heb al klanten gebeld ja, en één meneer zelfs 2x gebeld en die vond mij zo leuk dat ik nog een keer mocht bellen van hem"maar dan wil ik wel dat JIJ belt Linda, niet je collega"
Klinkt dolletjes. Beterschap.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik geniet intens![]()
Trust en tot over een week of zo he?quote:
Oh ja,nu ja wie weet is er een redelijke verklaring voor.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar mogen we natuurlijk niet vanuit gaan voor we hem zelf hebben gesproken.![]()
Het is zielig eigenlijk: iemand die belooft iets te doen, maar het dan lastig/moeilijk/teveel etc vindt, hulp krijgt aangeboden als we zien dat het niet loopt maar dan gewoon stopt met communiceren. Dat werkt niet.
Slaap lekkerquote:
Dat zijn ook mijn werkdagen!quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zijn ook mijn werkdagen!Kunnen we samen overdag niet posten.
Ja, ik zei al, "nou dan laat ik Linda wel terugbellen"quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:51 schreef indaha het volgende:
"Linda " wat leuk dat het je zo goed is bevallen.![]()
Ingetje en andere zieken beterschap![]()
Ik ga naar bed![]()
Wat?quote:
Nee, gewoon leuk dat je daarom al blij bentquote:
Ach, eigenlijk is het om te janken natuurlijk, maar ik maak er dapper het beste van.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, gewoon leuk dat je daarom al blij bent
Misschien maar beter; wat moet je nog op de aarde als je bejaarde man doodgereden is terwijl jullie voor de TV zatenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Mevrouw ook dood
Dat zijn van die dingen die ik dan ook denk maar niet hardop durf te zeggen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien maar beter; wat moet je nog op de aarde als je bejaarde man doodgereden is terwijl jullie voor de TV zaten
Tuurlijk, maar het is saai op FOK! vandaag, want ik heb eigenlijk een ban, dus niemand wil meer posten, want ElisaB is er nietquote:
Neem jij Gloria, maar blijf van Bette af. Deal?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:20 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, wat heb ik gemist?
Ik had visite en we hebben 12 afleveringen Modern Family gekeken![]()
Ik word lesbo denk ik, en dan wil ik Gloria
Que?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:23 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MM heeft gewoon geen paarse laarzen voor me overgelaten, en die wil ik ook
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Nja heb vandaag niet heel goed gekeken dus misschien de paarse wel over t hoofd gezien, ga morgen voor je kijkenen ik ben zelf echt gek van paars ook, sorry
Oooooh dat.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Neem jij Gloria, maar blijf van Bette af. Deal?
Je hebt weinig gemist. Ik heb gisteren in de SC openlijk gevraagd om illegale software en dat is natuurlijk een hele dikke no go zone op FOK! Maar dat was ik dus ff vergetenNu is het wachten tot ik een ban krijg, maar ik geloof dat ie niet meer komt
Vast wel. Of niet; ook goed hoor! Het is natuurlijk echt helemaal niet netjesquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:27 schreef oh-oh het volgende:
Oooooh dat.
Pffffff.
Daar kom jij wel mee weg hoor!
Nope, maar het is the next in linequote:Had jij Modern Family al gekeken inmiddels?
tis om de hoekquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het echt tof dat je wil gaan kijken, ik vind ze geweldig gaaf
![]()
En ik moet heel dringend nieuwe laarzen, maar schoenen kopen is echt het laatste waar ik aan moet denken op dit moment, ik krijg mn schoenen amper aan
Ja echt, daar heb ik niks mee, no worriesquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:29 schreef ElisaB het volgende:
En graag nog even bevestigen dat jij van Bette af zult blijven als je lesbeau wordt
Oeh ik hoop t zoquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tis om de hoeken moet toch nog wel naar de jumbo morgen
mja ik had laarzen waar de zool glad afgesleten van was toen ik zaterdag voor de zoveelste keer uitgleed was ik t zat en ben radicaal de van haren ingegaan en liep er tegen aan
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh ze lopen ook heel lekkerik ga mn best doen voor je
En niet van die dunne shitzooltjes waarmee je niet op die rottige kinderkopjes kan lopen zo te zien ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:41 schreef Memento-Mori het volgende:
tis n beetje ruw houtachtig de zool, zit geen relief in of iets echt maar ze zijn niet glad dat je uitglijdt zeg maar
Ja die zijn echt shit hequote:Op woensdag 16 februari 2011 00:46 schreef Memento-Mori het volgende:
die kinderkopjes zijn naaar, elke keer liggen mn schroefjes (die al niet zo vast zitten) los van mn voorvork van de fiets
nu heb ik mn fiets amper nodig, ga lopend boodschappen, naar college, alleen straks naar werk op de fietsquote:
Oh das bijna tot hier, das maar een klein stukje fietsen vanuit de stadquote:
Oh tis ook niet ver fietsenquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh das bijna tot hier, das maar een klein stukje fietsen vanuit de stad
Ja het stukje van het Mecc hierheen is net het kutstukquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh tis ook niet ver fietsenmaar wel te ver om te lopen
dus daar gebruik ik alleen mn fiets voor, de rest te voet
nja ik kom dan vanaf centrum maar vandaar naar mecc is 1 een saai stuk toch wel, avenue ceramique en dan nog verder en toch net wandelend te verquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja het stukje van het Mecc hierheen is net het kutstuk![]()
Ook met de fiets, berg op en zo
Je kan wel helemaal langs de Maas fietsen tot aan het gouvernemt, ik loop dat stuk in de zomer vaak met de hondenquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nja ik kom dan vanaf centrum maar vandaar naar mecc is 1 een saai stuk toch wel, avenue ceramique en dan nog verder en toch net wandelend te ver
Je kan zelfs helemaal langs de Maas tot aan Rotterdam rijdenquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:59 schreef oh-oh het volgende:
Je kan wel helemaal langs de Maas fietsen tot aan het gouvernemt, ik loop dat stuk in de zomer vaak met de honden
Joh!quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je kan zelfs helemaal langs de Maas tot aan Rotterdam rijden
Kweenie, nog niet geprobeerd, maar ik vrees het ergstequote:
Ik hoef geen details verder, maar sterktequote:Op woensdag 16 februari 2011 07:48 schreef Ynske het volgende:
alles wat ik erin mik komt er net zo hard weer uit
Pauper lidl bedoel jequote:Op woensdag 16 februari 2011 09:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja he
Vanmiddag naar de bazenLidl. Ga je mee?
Belangrijke afspraak?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:53 schreef Qwea het volgende:
Klere, zou iemand om 09:45 hier zijn want we hebben om 10:30 agspraak in alkmaar. Hij si er niet en die afspraak redden we niet nu
Geen idee en nuquote:
Goedquote:
Zit jij niet meer in Utrecht?quote:
Je zit stevig aan de pretpillen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:57 schreef oh-oh het volgende:
Zooooooooo vanmiddag derde keer diclo halen
Geen idee, maar ik heb het al sinds mijn 25ste of zo. het komt om de zoveel tijd terug in aanvallen. Lijkt op het syndroom van Tietze. Alleen heb ik geen diagnose. Lastig maar onschuldig, lijkt het. Ben er ooit voor bij een ergotherapeut geweest, toen, wat niet echt hielp. Ik heb ermee leren leven.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Ja bij mn voet was ik er ook na een paar pillen vanaf, ik haal er nu voor de derde keer 20 en kan echt nog niet zonder helaas. Pffffffffffff.
Hoe kom jij dr aan, aan die ontsteking?
Hier is het echt lente. Alleen werkt de temperatuur niet mee nog. Maar dat komt wel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:26 schreef asfalthooligan het volgende:
Triest weer hier bah
vanmiddag weer naar de psych toe
pff heb al 110 km gereden vanaf zondag loopt lekker op zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |