quote:
Op maandag 1 augustus 2011 16:05 schreef -Strawberry- het volgende:Heb een tijd lang hetzelfde gehad, maar de oorzaak daarvan is mij wel bekend. Het was vooral op dagen dat ik meer last had van mijn huidaandoening dat ik gewoon niet naar buiten wilde. Of dagen dat al mijn leuke kleren in de was zaten, maar dat was meer een bijkomstigheid voor het eerste.
Als je naar die angsten luistert en dat een tijd lang doet dan wordt de drempel steeds hoger. Ook al ging het beter met mijn gezicht, dan nog bekroop mij dat gevoel van verbergen nog regelmatig.
Maar wel lastig TS dat jij niet weet wat de oorzaak is. Geen faalangst of iets dergelijks dus?
Als ik nu terugdenk, vermoed ik dat het aan het soort anti-psychotica heeft gelegen, wat ik ruim 2 jaar heb gebruikt. Daardoor is het ook steeds slechter met me gegaan. Ik vermoed ook dat ik daardoor ook aan de anti-depressiva ben gemoeten, maar dit zijn puur speculaties.
Maar goed nu gaat het dus een stuk beter en durf gewoon weer de straat op. Ben afgelopen weekend zelfs naar een bescheiden FOK-BBQ-meetje geweest, waarvoor ik bijna 3 uur in de trein heb moeten zitten (Enkele reis).