blood sugar?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:44 schreef sharr het volgende:
Dat ene nummer van hen is totaal baas. Ik ben alleen de titel vergeten.
Sharr, mag ik èèn LaPo van jou?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:45 schreef sharr het volgende:
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zie ook www.onz-radio.nl!
Meeluisteren: http://www.onzinradio.nl/tunein
Rooster: http://www.onzinradio.nl/rooster
Over Radio Onzin
We zijn live gegaan op Zaterdag 8 januari 2011. Een historische dag!
Een maand later zijn we inmiddels uitgegroeid tot een heus radiostation met veel vaste en losse dj's en zelfs non-stop muziek als er niemand draait. Er zijn verschillende DJ's op Radio Onzin die allemaal een eigen draaistijl hebben. Wie wanneer te horen is vind je terug in het uitzendrooster / draaischema. Tijdens de non-stop momenten schiet Draakje te hulp en draait alle verzoekjes! Hoe je deze kunt aanvragen hoor je op die momenten. Buiten Draakjes' uren kun je je verzoekjes hier aanvragen.
Kan ik ook draaien?
Jazeker! Kijk daarvoor op de wiki, waar je alle informatie terug kan vinden.
Monsterhit
De eerste officiële monsterhit is: Dingetje - Kale Kano.
Géén slowchat
We willen deze reeks graag voor iedereen toegankelijk houden, dus willen we hier geen slowchat. Opmerkingen, ideetjes etc, zijn echter altijd welkom!
Aankondigingen
We zoeken een vrouwelijke dj!
PS: LAPO? Open het volgende topic via de 'nieuw-topic'-knop en vergeet niet het topicnummer +1 te doen.
De laatste versie van deze OP staat altijd op: http://www.onzinradio.nl/wiki/doku.php?id=op
Er is geld nodig voor nieuwe software voor ons verzoekjessysteem Draakje, dit kost 219 euro en momenteel staat de donatiemeter op:
[ afbeelding ]
Als extra weddenschap scheert user Dragems zijn baard af als het geld voor de marathon van Koelkast & Darcli binnen is (zaterdag 19 februari)
Boodschap van de week:
DONATEER MENSEN, DONATEER
Disclaimer: Dit topic kan ernstige schade toebrengen aan jezelf en je omgeving, mijd dit topic als de pest! In het verleden befaalde resultaten zijn geen garanties voor de toekomst.
Krijgt enge herinneringen van dat ene meisje op die uitgelekt flimpje.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:46 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Sharr, mag ik èèn LaPo van jou?
Blood sugarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:46 schreef sharr het volgende:
Hoe heet dat kut nummer van Pendulum nou? Ik vind het echt geweldig.
"Fuck it, it;s drum and bass."
Ik ook.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:46 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Krijgt enge herinneringen van dat ene meisje op die uitgelekt flimpje.
Welke?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:46 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Krijgt enge herinneringen van dat ene meisje op die uitgelekt flimpje.
Je was met net voor, ik wil eens een Radio ONZ torpic aanmaaktquote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:46 schreef sharr het volgende:
Hoe heet dat kut nummer van Pendulum nou? Ik vind het echt geweldig.
"Fuck it, it;s drum and bass."
Er komt later ook een uploadfunctie. Voorlopig moet je het doen met de 25K nummers die draakje heeftquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:48 schreef sharr het volgende:
The Script
Kunnen er niet meer nummers van the Script in Draakje?
Probeer dezequote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:49 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Je was met net voor, ik wil eens een Radio ONZ torpic aanmaakt
Heb proberen op te zoeken, was een meisje van 15 die vingeren deed snel deed. Had iemand op zijn Mobo staanquote:
Ik zeg toch,Kelly Huizen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:49 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Heb proberen op te zoeken, was een meisje van 15 die vingeren deed snel deed. Had iemand op zijn Mobo staan
Gaan er dan niet veel vage geluidsfragmenten geupload worden?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er komt later ook een uploadfunctie. Voorlopig moet je het doen met de 25K nummers die draakje heeft
Nee mooiquote:
quote:
Eh echt niet hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
The script is echt eenband hoor.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:50 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik ben achtergrondmuziek voor nieuwsuitzendingen aan het maken...
Hoe koelkast dat wil gaan oplossen ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:50 schreef sharr het volgende:
[..]
Gaan er dan niet veel vage geluidsfragmenten geupload worden?
Pendulum is geen kutherriequote:
Oh, wacht, ik dacht dat het nog over Pendulum gingquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
The script is echt eenband hoor.
WTF is er mis met ouders die DS luisteren danquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Laat me raden, bij jou thuis luister(d)en ze Dire Straits
BeeGeesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je mag uploaden wat je wil, ik controleer alles voor het in de machine komt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe koelkast dat wil gaan oplossen ben ik ook wel benieuwd naar.
CCRquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ga je vermoedelijk aardig wat werk aan hebbenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je mag uploaden wat je wil, ik controleer alles voor het in de machine komt.
Oei, dat is toch nog veel ernstiger dan ik had verwacht. Arme schatquote:
CCRquote:
Geduld is een schone zaakquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:53 schreef Driepink het volgende:
ik vraag me echt af wanneer de mijnes langskomt
Wanneer de koeien op SGP stemmen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:53 schreef Driepink het volgende:
Dank je welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oei, dat is toch nog veel ernstiger dan ik had verwacht. Arme schat![]()
Jij mag The Script mooi vinden hoor, arm ding.
Wat heb je aangevraagd?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:53 schreef Driepink het volgende:
19.12u + nieuws, dus ik gok 19.14u.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
nederlandstalige muziek![]()
de poema's - mijn houten hart
die was al bij de voor selectie eruit gekegeld..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
nederlandstalige muziek![]()
de poema's - mijn houten hart
Bassiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Bassie op tv zonder schmink
Blijft raar dan hoor
zo, er is aardig wat aangevraagd danquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
19.12u + nieuws, dus ik gok 19.14u.
En dat met maar 1 verzoekje per 19 minuten. Zie je, in deze tijd is 2-3 gewoon te veel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
zo, er is aardig wat aangevraagd dan
quote:
jij hoort zulke vreemde dingenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:57 schreef djkoelkast het volgende:
En zometeen zingt 'ie harige piemel.
Ik niet hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:57 schreef djkoelkast het volgende:
En zometeen zingt 'ie harige piemel.
degene die de lapo maaktquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:59 schreef VloerKleedje het volgende:
Wie gaat de volgende Radio ONZ torpic maken?
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
maar jij houd van harige piemels
Hoe kun je in godsnaam zo snel alles kopieren en plakken met de goede dikte van de text etc.quote:
Gewoon. Snel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:59 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Hoe kun je in godsnaam zo snel alles kopieren en plakken met de goede dikte van de text etc.
Daar is een mooi knopje voor uitgevondenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:59 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Hoe kun je in godsnaam zo snel alles kopieren en plakken met de goede dikte van de text etc.
Wleke?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Daar is een mooi knopje voor uitgevonden
Doe eens niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:59 schreef VloerKleedje het volgende:
Wie gaat de volgende Radio ONZ torpic maken?
Snel ga je bed in en blijf daar de rest van de dag liggenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:59 schreef Viro het volgende:
Net klaar met repareren van mijn vaders auto, hand opengehaald.
Vanochtend alle apparatuur in huis opnieuw en correct aangesloten, kreeg ik 220 door mijn lichaam heen gejaagd. What's next ?
ModjesSensor ziet niks binnen 3 torpics.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe eens niet.
Lapohunten vinden de modjes niet leuk.
Je denkt gepijpt te worden door een lekker wijf, blijkt het een geschminkte Monopoly te zijn die net zijn mond heeft schoongemaakt in een bak met gemalen rottende vissen die uit een met varkenspest besmet varken zijn gehaald.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:59 schreef Viro het volgende:
Vanochtend alle apparatuur in huis opnieuw en correct aangesloten, kreeg ik 220 door mijn lichaam heen gejaagd. What's next ?
Hoe krijg je het verzonnenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je denkt gepijpt te worden door een lekker wijf, blijkt het een geschminkte Monopoly te zijn die net zijn mond heeft schoongemaakt in een bak met gemalen rottende vissen die uit een met varkenspest besmet varken zijn gehaald.
Jij hebt teveel contact met monoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je denkt gepijpt te worden door een lekker wijf, blijkt het een geschminkte Monopoly te zijn die net zijn mond heeft schoongemaakt in een bak met gemalen rottende vissen die uit een met varkenspest besmet varken zijn gehaald.
oeh kinky hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
DUIDELIJKquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt teveel contact met mono
quote:
Daar is je antwoordquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt teveel contact met mono
Je gaat eten en krijgt een voedselvergiftiging. Daarmee ga je naar het ziekenhuis, waar ze tijdens het bloed afnemen per ongeluk lucht in je ader spuiten. Dat word je uiteindelijk fataal.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:59 schreef Viro het volgende:
Mijn versie was leukerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je gaat eten en krijgt een voedselvergiftiging. Daarmee ga je naar het ziekenhuis, waar ze tijdens het bloed afnemen per ongeluk lucht in je ader spuiten. Dat word je uiteindelijk fataal.
Ik zou snel je laatste wensen op papier zetten
Die van mij is reëler.quote:
of zetten zijn penis op zijn neusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je gaat eten en krijgt een voedselvergiftiging. Daarmee ga je naar het ziekenhuis, waar ze tijdens het bloed afnemen per ongeluk lucht in je ader spuiten. Dat word je uiteindelijk fataal.
Nee ik vond die van koelkast leukerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik leef met je meequote:
quote:
het is wel penersquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of zetten zijn penis op zijn neus
wat een fantasie
Dit.quote:
Ik vind jou een behoorlijk storende factor binnen het topicquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:03 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Hou je smeol. Ik ben teovallig wel KGB hoar.
Ben je zwanger?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
ohja ik mocht dezesmiley niet gebruiken want nu denkt men dat ik zwanger ben
Omdat KGB. Daarom.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind jou een behoorlijk storende factor binnen het topic
Wat is dan de link tussenquote:
Huilen van het lachen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is dan de link tussenen zwanger zijn?
Ik gebruikheel vaak, zou ik zwanger zijn dan?
Ik noem mn dochter Deva
Savage garden?quote:
Ik zou ook zwanger zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik noem mn dochter Deva
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
ik weet niet meer wie het zeiquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik noem mn dochter Deva
Ohquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ABN mang, dit is de GOEDE plaat. Rammstein was de kutplaat, hoorde je toch, myra zei het.
Ik heb alvast Rick astley- Never gonna give you up aangevraagdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ABN mang, dit is de GOEDE plaat. Rammstein was de kutplaat, hoorde je toch, myra zei het.
Wie denk je daarmee te pesten?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:07 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Ik heb alvast Rick astley- Never gonna give you up aangevraagd
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie denk je daarmee te pesten?
Jaquote:
Daaromquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:09 schreef djkoelkast het volgende:
No 1 meest aangevraagd die Astley, dus niemand zit er mee
Jaquote:
Niemand, maar het is een goed overrated nummerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie denk je daarmee te pesten?
dan gaat ze schreeuwenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:09 schreef djkoelkast het volgende:
puffen is zo'n onzin en ze doen het alleen in Nederland. Popje mag niet puffen van mij. Verbied ik.
Ik heb niet gepuftquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:09 schreef djkoelkast het volgende:
puffen is zo'n onzin en ze doen het alleen in Nederland. Popje mag niet puffen van mij. Verbied ik.
Ik heb niet geschreeuwdquote:
Ik heb wel stagaires weggejaagd ( het is hier gvd geen open kut en nou opzouten jullie!!!), mn ex onder gekotst (hij zat broodje tonijn te eten naast me, ik vroeg of het smaakte, hij zei ja en ik kotstequote:
Leuke bevallingquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wel stagaires weggejaagd ( het is hier gvd geen open kut en nou opzouten jullie!!!), mn ex onder gekotst (hij zat broodje tonijn te eten naast me, ik vroeg of het smaakte, hij zei ja en ik kotste) en mn dokter KO geschopt omdat ik kramp kreeg en mn been strekte en zo de dokter vol tegen zn gezicht schopte
MAAR NIET HELEMAALquote:
Jawel he.quote:
Tof ... een bevalling om nooit te vergeten .. voor jezelf niet en ik ook niet voor het ziekenhuisquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wel stagaires weggejaagd ( het is hier gvd geen open kut en nou opzouten jullie!!!), mn ex onder gekotst (hij zat broodje tonijn te eten naast me, ik vroeg of het smaakte, hij zei ja en ik kotste) en mn dokter KO geschopt omdat ik kramp kreeg en mn been strekte en zo de dokter vol tegen zn gezicht schopte
Wanneer draai je weer schat?quote:
Ghehe het werd nog ergerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tof ... een bevalling om nooit te vergeten .. voor jezelf niet en ik ook niet voor het ziekenhuis
Nou ja zegquote:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:19 schreef Driepink het volgende:
huppel ik ben nu echt heel blij dat ik geen vrouw benbedankt!
ik vond beide hels en die van de jongste ligt nog te vers in het geheugenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ja zeg![]()
Was leuk hoor![]()
Zusters die dachten dat ik een postnatale depressie had enz
wrijf het er maar inquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:19 schreef Driepink het volgende:
huppel ik ben nu echt heel blij dat ik geen vrouw benbedankt!
Sharr deze had je aangevraagdquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
sharr
Bericht:
hallo
Ik weet bijna zeker dat ik echt niet meer in dat ziekenhuis mag komen om te bevallenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vond beide hels en die van de jongste ligt nog te vers in het geheugen
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
vrouwen hebben groot voordeel van meerdere orgasmes enzo, probeer dat maar eens als man
Prikpil nemen heb je daar geen last meer vanquote:
En volgens mij gaat dat ook niet gebeuren toch ?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat ik echt niet meer in dat ziekenhuis mag komen om te bevallen![]()
Ben er 24 uur geweest en heb gewoon 24 uur lang overhoop gelegen met zusters en stagiaires
Nee jullie mannen zijn lekker makkelijk wilde je bewerenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
maar gezeik van vrouwen aanhoren
Dus wanneer gaan we?quote:
Moet je maar tegen kunnenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
maar gezeik van vrouwen aanhoren
oh dan komt die van mij denk ik wel om 21.30quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:23 schreef Driepink het volgende:
verzoekje gedaan, ik verwacht hem om 21:45
ik praat dit liever persoonlijk uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yordi heeft vanaf dat hij 2 was gezeurd om een broertje of zusje.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En volgens mij gaat dat ook niet gebeuren toch ?of zou je nog wel eens een kleine broertje of zusje willen voor Y. ?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik praat dit liever persoonlijk uitDadelijk begin ik met zeuren enzo, wil je toch nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
ik lieg vaak op fokquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:24 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Dadelijk begin ik met zeuren enzo, wil je toch niet
Wat schattigquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yordi heeft vanaf dat hij 2 was gezeurd om een broertje of zusje.
Toevallig paar weken terug zei hij: nee mama ik wil geen broertje of zusje. Die wordt vast niet zo geweldig als ik ben dus laat maar.
Nu nog een dokter vinden die me wil steriliseren, een arts die niet vindt dat ik er te jong voor ben
Ohquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yordi heeft vanaf dat hij 2 was gezeurd om een broertje of zusje.
Toevallig paar weken terug zei hij: nee mama ik wil geen broertje of zusje. Die wordt vast niet zo geweldig als ik ben dus laat maar.
Nu nog een dokter vinden die me wil steriliseren, een arts die niet vindt dat ik er te jong voor ben
Maar ik wil geen kledders meerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Y.
Toch nog even wachten dan met steriliseren
kledders?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik wil geen kledders meer
Spiraaltje, pil, ed?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik wil geen kledders meer
Mjah zo noemt iemand in singles kinderenquote:
Dat is garantie dat je geen kind krijgt?quote:
Bijna 100% tochquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is garantie dat je geen kind krijgt?
Spiraaltje is daar wel voor gemaakt ja..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is garantie dat je geen kind krijgt?
Onthouding is 100% en voor de rest is niks 100%quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:27 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Bijna 100% toch
Iig een oplossing tot sterilisatie
Ja tof neem de spiraalquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:28 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Spiraaltje is daar wel voor gemaakt ja..
Pil natuurlijk ook, maar die verkleind de kans maar met 98% .. dus 2% dat je WEL een extra kindje krijgt. En dan moet je hem ook nog eens juist slikken.
Is dit het soort hip hop wat je hier wil horen?quote:
Ik pasquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja tof neem de spiraalvooral doen als je gevoelig bent voor hormonen
onder andere.. stond alleen vet veel niet in de lijstquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dit het soort hip hop wat je hier wil horen?
Top toch? En dan moet je zo'n oude nemen die gaat roesten enzo!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja tof neem de spiraalvooral doen als je gevoelig bent voor hormonen
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
VloerKleedje
Bericht:
Pesten
Ik herhaal: wie denk je ermee te pesten?quote:Meest aangevraagd:
1. Rick Astley (19)
Never Gonna Give You Up
2. HeadHunterz (12)
Dit is niet mijn winkel
3. Dingetje (11)
Kale kano (onzinradio monsterhit)
Da's heul geen pesten, da's een goed nummer aanvragen!quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
VloerKleedje
Bericht:
Pesten
Ik weet niet wat leuker is.. je eierstokken er uit roesten of zo depressief als een suicidale emo met een libido van -100quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Top toch? En dan moet je zo'n oude nemen die gaat roesten enzo!
It wasn't me!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:30 schreef Driepink het volgende:
ik was zo blij door huppel en nu weer niet
mag ik je libido oppompen dan ?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet niet wat leuker is.. je eierstokken er uit roesten of zo depressief als een suicidale emo met een libido van -100
Wiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik weet hethet was die voetenveeg
Toch niemand om mee te seksen dus dat libido maakt niet uit.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet niet wat leuker is.. je eierstokken er uit roesten of zo depressief als een suicidale emo met een libido van -100
ik heb al bijna 2 jaar geen spiraal meer hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
mag ik je libido oppompen dan ?
quote:
oh? waar woon je dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb al bijna 2 jaar geen spiraal meer hoorniks mis met mijn libido
nee maar als je iemand ontmoet dan dan jeweetzquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch niemand om mee te seksen dus dat libido maakt niet uit.
Zeer terechtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:33 schreef andreas612 het volgende:
dit nummer... 'het beste uit de homo 100'
Ik heb wel een buurman die heeeeeeeeeeeeeeeeel graag wil, dus misschien is het wel beter als ik even een libido van -1000 hebquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee maar als je iemand ontmoet dan dan jeweetz
oooh istie zooooo eng...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wel een buurman die heeeeeeeeeeeeeeeeel graag wil, dus misschien is het wel beter als ik even een libido van -1000 heb
Jij had manic street preachers aangevraagdquote:
Aangevraagd voor monoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:33 schreef andreas612 het volgende:
dit nummer... 'het beste uit de homo 100'
ah bahquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wel een buurman die heeeeeeeeeeeeeeeeel graag wil, dus misschien is het wel beter als ik even een libido van -1000 heb
Hij woont boven mequote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:35 schreef Monopoly het volgende:
Hebben we al namen/foto's van die beste man die naast je woont ?
Engerquote:
Fijn, ik heb weer zin om te dartenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij woont boven me![]()
Hij heet Patrick, ik ga heus wel zorgen dat ik een keer een foto heb
gewoon zeggen dat je pot bentquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij woont boven me![]()
coño patrick!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij woont boven me![]()
Ik vrees dat dat niet helpt bij hemquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je pot bent
Oh dan heb ik ook nog wel andere foto's voor je hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Fijn, ik heb weer zin om te darten
quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat niet helpt bij hem
Ah, was het een beetje goed nummer?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij had manic street preachers aangevraagd
[..]
Aangevraagd voor mono
We hadden het over voetbal. We zijn ik, patrick en een vriendin van me.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja daar voel je als man ook niks van
Jawelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:38 schreef sharr het volgende:
[..]
Ah, was het een beetje goed nummer?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hadden het over voetbal. We zijn ik, patrick en een vriendin van me.
Vriendin: hou je ook van voetbal?
Patrick: nee absoluut niet
Vriendin: oh ik wel gelukkig mijn vriend ook alleen jammer dat ie voor de verkeerde club is (zij is voor ajax, vriend voor feyenoord)
Ik: nou ik heb 3 exen, 2 feyenoorders en 1 antivoetbalfiguur. Vanaf nu alleen nog ajacieden!!
Patrick: vanaf nu ben ik voor Ajax
Hij is zielig, simpel, triest, sneu, wanhopig en boers
Subtielquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vriendin: oh ik wel gelukkig mijn vriend ook alleen jammer dat ie voor de verkeerde club is (zij is voor ajax, vriend voor feyenoord)
Ik: nou ik heb 3 exen, 2 feyenoorders en 1 antivoetbalfiguur. Vanaf nu alleen nog ajacieden!!
wat een simpele zielquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Keri Hilsonquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:39 schreef mc-Piel het volgende:
Timbaland:
Keri Hilson: één van de weinige mooie niet-caucasische vrouwen!
Tijdstip van aanvraagquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Gewoon omdat het Dire Straits is
19:08
quote:
quote:
Dat was nog 1 van zn minst erge opmerkingenquote:
Ik wil er meer horenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat was nog 1 van zn minst erge opmerkingen
Bullshit!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:41 schreef mc-Piel het volgende:
Is het iemand wel is opgevallen dat 9 van de 10 requestjes van Huppel vandaan komen
haha
Stiekem met traan achter de laptop nuquote:
Ik ook, kan ik die uitproberen op goudvisje!quote:
Ik woon vlakbij Ezechielk en Erwin (81dpthsdinges)quote:
quote:
Ik heb alvast op de mute knop geramd.. ik zag hem staanquote:
Hij vroeg wanneer mn meubels zouden komen.quote:
Ik woon vlakbij driepink!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
oh, dan haat je mij, ik woon omg rotjeknor
En bij SSBquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij Ezechielk en Erwin (81dpthsdinges)
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij vroeg wanneer mn meubels zouden komen.
Ik: geen idee, heb nog lang niet alles
P: wat mis je dan?
Ik: kledingkast, bed, koelkast en nog veel meer
P: oh geeft niks hoor, je mag ook naast mij kruipen elke nacht
Ik woon ook dicht bij jou, ongeveer danquote:
kom ik ook wel geregeld hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
oh, dan haat je mij, ik woon omg rotjeknor
Jij woont vlakker bij driepink dan ik!quote:
Zijn stemquote:
Wij wonen heeeul dicht bij mekaar vannachtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:43 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik woon ook dicht bij jou, ongeveer dan
Sharr heeft heus wel tieten!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:43 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jij woont vlakker bij driepink dan ik!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:44 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wij wonen heeeul dicht bij mekaar vannacht..
Zo'n 2 cm.
quote:
Trolololo zit bij jou in de stad op schoolquote:
Met Oud-Beijerland?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:43 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jij woont vlakker bij driepink dan ik!
Uhuh geil hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |