abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92828963
vraagprijs ¤ 250,-

Af halen in Helmond of verzending tegen normale TNT kosten.

Nog geen 2 maand oud.
Complete set incl onbeschadigde doos en alle plastic verpakkingen.
eenmaal de alpha robot mee opgebouwd.Daarna weer in de doos gedaan en niet meer gebruikt.Wordt alleen als set verkocht.Is volledig compleet volgens de lijstKan afgehaald worden of tegen normale verzendkosten verzonden worden.
Wordt verkocht wegens tijdgebrek.

Mindstorms is een op lego gebaseerde set waarme u de eerste stappen in robotica zet. Het voordeel van een mindstorms set is dat deze makkelijk uit te breiden is met meer lego, snel op te bouwen zijn en makkelijk te programmeren. Naast de meegeleverde software is er een grote community met meerdere programeertalen en ook verschillende mogelijkheden. Naast de aanwezige modellen in de doos kunt u bijvoorbeeld ook een zelf rijdende en sturende auto of een rubik's cube oplosser maken.

LEGO MINDSTORMS NXT is back and better than ever: new models, more customisable programming and all-new technologies! MINDSTORMS NXT 2.0 combines the versatility of the LEGO building system with all-new technologies, an intelligent microcomputer brick and intuitive drag-and-drop programming software. The new 2.0 toolkit features everything you need to create your first robot in 30 minutes and then thousands of other robotics inventions that do what you want!

[ Bericht 4% gewijzigd door harley op 15-02-2011 19:06:16 ]
pi_92829787

WOW, laatst nog naar zitten kijken, ongelofelijk gaaf. Jaren terug al mee gespeeld in Denemarken, lang voordat het ook op de markt kwam.

ohja, je plaatje mistte de http:// die ff gefixt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_92864744
Ik doe er trouwens een splinternieuwe set Sanyo Eneloop batterijen bij.

Bestaande uit 6 stuks 2e generatie Eneloops van 2000 MaH twv ¤ 20,-

quote:
Eneloop batterijen: 's Werelds beste Low Self Discharge batterijen, NiMH batterijen die langzaam leeglopen. Normale NiMH lopen redelijk hard leeg uit zichzelf:
Normale batterijen, zoals de Sanyo 2700 mah maar ook andere 2700 batterijen, zijn na 2 weken op de plank liggen ongeveer 30% van hun lading kwijt. Ze bevatten dan nog maar ongeveer 1900 mah.
Een Eneloop (2000 mah) is na 2 weken op de plank liggen 8% kwijt, en bevat dus ongeveer net zoveel mah als een normale 2700 batterij. Na een half jaar is een normale 2700 mah grotendeels leeg gelopen, terwijl een Eneloop dan nog maar zo'n 12% kwijt is.
De nieuwe generatie van Sanyo is tot 1500 keer oplaadbaar!
Had ze speciaal voor dit doeleind gekocht maarja. als de set weggaat mogen de batterijen erbij.
pi_92955020
Niemand interesse in een leuke robotica set welke compatibel is met alle andere lego ?
  vrijdag 18 februari 2011 @ 10:13:42 #5
6468 zuigmarmot
Kratjes kunnen nu ook voorin
pi_92955411
150 euro geboden
Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
pi_92955789
daar gaat hij echt niet voor weg set kost nieuw 325,- en is op de meeste plekken ¤ 299,-
de sanyo's kosten 20 euro voor 6 stuks.

voor ¤ 225,- incl verzending wil ik het wel doen.

Dan heb ik 100 euro afschrijving (oftewel bijna 1/3) vind ik meer als
genoeg op zo'n set.

en voor je beeldvorming. Voor 150 koop je nog niet eens een 4 jaar oude NXT set laat staan de 2.0
pi_92956163
¤ 199,- inc geboden
pi_92956278
nee is me teveel afschrijving ¤ 225,- is mijn uiterste prijs voor de set incl verzending en de sanyo's

mocht je de sanyo batterijen niet nodig hebben (zijn wel handig aangezien je niet dagelijks met zo'n set bezig bent, en deze lopen praktisch niet leeg dus ook langere levensduur) dan kan er nog wel een tientje vanaf

Ik verzend de set trouwens alleen verzekerd !
pi_92957565
Ok, mocht je van gedachten veranderen dan hoor ik het wel :-)
pi_93004852
Bod van 220 ontvangen
pi_93071162
weekend kick
pi_93117675
verkocht voor 220 via MP
pi_93141631
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:01 schreef harley het volgende:
verkocht voor 220 via MP
^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo