Nee, die is er niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ben je ''je grote vriend'' al tegen gekomen?
Owja 2 dagenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, die is er niet.
Dat wordt dus morgen extra gezellig
Mooi zoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Over 3 minuten koffietijd!
Leuk college dat wel!
Heeft ie eindelijk de kuisheidsgordel van een mevrouwke geopend?quote:
nee hij was iets te enthousiast aan het slotten in SST....wat Piet doet met de vrouwen blijft in Goudaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heeft ie eindelijk de kuisheidsgordel van een mevrouwke geopend?
Heb jij een buikgriepje? Ik las dat je ziek was, maar lees weer niet goed genoeg om de details mee te krijgen. Beterschap in ieder geval....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:35 schreef Laysa het volgende:
Ik had daarstraks friet op...Maar ben weer leeg....doe maar een warapje van jou![]()
http://streams.selfip.com/secret/quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:38 schreef Toverheks het volgende:
mag ik van iemand de link van Hidi voor op me laptop
Doe eens niet zo lollig met die usernames, ik kan er niet mee omgaanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Duurde nog lang voordat Eurlings z'n vooraf geplaveide weg ging bewandelen
Nah, zo ingewikkeld is het toch niet? Hoor je er bij anderen nooit over klagenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo lollig met die usernames, ik kan er niet mee omgaan.
ik denk een kou op de maag...en dank je....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:38 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Heb jij een buikgriepje? Ik las dat je ziek was, maar lees weer niet goed genoeg om de details mee te krijgen. Beterschap in ieder geval....
Moet ineens veel bijhouden, RLS, SST en OUD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |