Niet bij alle antibioticaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:11 schreef RonnieHansen het volgende:
Als je aan de antibiotica zit dan werkt de pil niet.
Zoals ik al zei, ik heb net mijn kuur achter de rug, sinds gisteren morgen en het doosje ligt al ergens in de vuilnisbak dus heb ik ook geen bijsluiter meerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:09 schreef algebra010 het volgende:
Wat een debiele vraag, kijk op de bijsluiter.
Hoeft niet altijd... ligt beetje aan de apotheek. Misschien wel handig als TS er toch even voor belt en desnoods even naar de hap gaat.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:11 schreef Miss-X het volgende:
Als het zo is, vertellen ze je dat gelijk bij de apotheek als je je medicijnen ophaalt.
Er is mij niet verteld dat de werking van de pil minder zou zijn of dat de pil helemaal niet meer zou werken, dus dan zou het wel goed zitten denk ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:11 schreef Miss-X het volgende:
Als het zo is, vertellen ze je dat gelijk bij de apotheek als je je medicijnen ophaalt.
Oh dat klinkt weer minder, nou dan ga ik morgen toch meer even informeren voor de zekerheid. Zit nog niet op kleine krijsende wezentjes te wachten hihiquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:20 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd... ligt beetje aan de apotheek. Misschien wel handig als TS er toch even voor belt en desnoods even naar de hap gaat.
Dan kun je wel zo heel bijdehand komen reageren, maar je hebt vast zelf ook wel eens in situatie's gezeten dat je dingen deed waar anderen het niet mee eens waren. Ik vraag om sirieuze antwoorden, niet om nutteloze meningen. Zoals ik al zei voor de zoveelste keer heb ik geen bijsluiter meer en is de huisarts bij mij maar tot 5 uur beschikbaar. Als ik hier gewoon wat informatie wil komen halen doe ik dat gewoon ongeacht of andere het een niet nuttige topic vinden of wel. Als jij je er aan wil storen is dat aan jou maar doe dat dan in jezelfquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:25 schreef DahBigKahuna het volgende:
*zucht* Als je een vraag hebt over medicijnen wat doe je dan?
Juist je opent een topic op FOK! in plaats van de bijsluiter te lezen of de dokter te bellen.
Als je oud genoeg bent om sex te hebben, ben je dan ook niet oud genoeg om logisch na te denken?
Zou toch liever het zekere voor het onzekere nemen hmm.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:22 schreef Shoenie het volgende:
[..]
Er is mij niet verteld dat de werking van de pil minder zou zijn of dat de pil helemaal niet meer zou werken, dus dan zou het wel goed zitten denk ikBedankt!
Nee deze klinken mij niet bekend in de oren, als ik op internet kijk zien ze er ook niet uit als de anibiotica die ik gehad heb. Het waren capsules, m'n laatste kuur bestond ook uit capsules met een gele en blauwe kleur. Ik kan best wachten tot morgen, gebeurt is het toch al en ik heb vanavond geen bezoek van mijn vriend dus haha!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:13 schreef Hydrogeny het volgende:
Klinkt Trimethoprim of Nitrofurantoïne bekend in de oren? Capsules of tabletten? Dit zijn bekende "standaard" eerste hulp medicijnen bij een blaasontsteking. In deze gebruiksvoorschriften staat niets van de pil (wel dat het kan worden gebruikt tijdens zwangerschap dus mocht het zijn dan zit je goed)
Verder is het nogal achterlijk als je het niet zeker weet om dan evengoed nog een dag te wachten... ik was sowieso naar de HuisArtsenPost gegaan. Wist je tenminste of je nu kon neuken
Nee dat te lang gebruiken kies ik zelf niet voor, mijn huisarts schrijft dat voor en die vond het juist wél weer nodig om een extra kuur te geven. Nu nog steeds een blaas onsteking.. morgen weer terug naar de dokter, gaan ze toch maar eens kijken wat er uit een kweek kan komen. Zal over een paar dagen wel de uitslag krijgen. Ik ga zeker vragen of de anibiotica's die ik gehad hebben kwaad kunnen.. ik hoop het natuurlijk niet!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:05 schreef sterandje het volgende:
2 kuurtjes in ongeveer 4 weken? Pas op dat je het niet te lang achter elkaar gebruikt zou ik zeggen..
Wat betreft de werking. Ik heb een klein nichtje die de oorzaak is van antibioticagebruik in combi met de pil en onveilige seks. Dus, probeer achter de naam te komen en controleer de online bijsluiter..
Het is niet alleen wanneer je de kuur neemt, het is die hele strip lang dat je risico hebt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 03:34 schreef Shoenie het volgende:
[..]
Nee deze klinken mij niet bekend in de oren, als ik op internet kijk zien ze er ook niet uit als de anibiotica die ik gehad heb. Het waren capsules, m'n laatste kuur bestond ook uit capsules met een gele en blauwe kleur. Ik kan best wachten tot morgen, gebeurt is het toch al en ik heb vanavond geen bezoek van mijn vriend dus haha!
Bel je fokkin apotheek en vraag wat ze je hebben meegegeven, en hoe het zit met je anticonceptie. Die hebben meer kaas gegeten van de werking van medicijnen dan de huisartsassistente. Weet je ook gelijk of je een MAP moet halen. (of zwangerschapstest)quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:55 schreef Shoenie het volgende:
[..]
Dan kun je wel zo heel bijdehand komen reageren, maar je hebt vast zelf ook wel eens in situatie's gezeten dat je dingen deed waar anderen het niet mee eens waren. Ik vraag om sirieuze antwoorden, niet om nutteloze meningen. Zoals ik al zei voor de zoveelste keer heb ik geen bijsluiter meer en is de huisarts bij mij maar tot 5 uur beschikbaar. Als ik hier gewoon wat informatie wil komen halen doe ik dat gewoon ongeacht of andere het een niet nuttige topic vinden of wel. Als jij je er aan wil storen is dat aan jou maar doe dat dan in jezelf
Was het maar waar, deden ze bij mij ook niet. Gelukkig was ik zelf zo bij de tijd om het na te vragen en toen zei mw met een geschrokken gezicht dat de werking van de pil inderdaad verminderd is bij gebruik van antibiotica. En niet alleen gedurende de kuur zelf.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:11 schreef Miss-X het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |