Een extra deken?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:19 schreef timaz het volgende:
@HSG-BOMBER en van die slaapzak is heel handig, maar die heb ik nu nog niet 123 tot mijn beschikking, dus graag een andere oplossing aub.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:22 schreef CernunnosCeltic het volgende:
lul in kont stoppen, word je warm van.
Als hij sokken aandoet is hij niet meer helemaal naakt, dan kan hij net zo goed meteen een pyjama aan doen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:20 schreef Viking84 het volgende:
Extra deken, sokken aan in bed. Hoe moeilijk kan het zijn.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:27 schreef timaz het volgende:
@Dimens nou, zo erg is het nou ook weer niet!
En @prutvent ik zoek naar een oplossing wat niet echt geld kost, dus dat je eigenlijk al standaard in huis hebt!
Je hebt beiden als het goed is, en het is gratis!quote:lul in kont stoppen, word je warm van.
Tijgerbalsem!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:35 schreef timaz het volgende:
Zijn er nog meer ´serieuze´ dingen, en dus niet zoals @CemunnosCeltic dingen bedenkt.
Naast dat je moet leren gebruik te maken van de quote knop, wat voor antwoord wil je van ons hebben.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:35 schreef timaz het volgende:
Zijn er nog meer ´serieuze´ dingen, en dus niet zoals @CemunnosCeltic dingen bedenkt.
Nee ik bedoel gewoon aan je lichaam, dus dat je nog wel een gewoon best wel naakt bent, is dat mogelijk met iets?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Naast dat je moet leren gebruik te maken van de quote knop, wat voor antwoord wil je van ons hebben.
Er zijn maar een paar simpele antwoorden;
- Verwarming
- Electrische deken
- Pyjama
- Dikkere deken
- 2 Dikke dekens
Knip een stuk pyjama weg bij je piemel, dan heb je die alsnog naakt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:07 schreef timaz het volgende:
[..]
Nee ik bedoel gewoon aan je lichaam, dus dat je nog wel een gewoon best wel naakt bent, is dat mogelijk met iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |