Boek komt uit de tijd toen XSS nog een feature was zeker.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:32 schreef mcf het volgende:
[..]
Lolwut, dit komt uit het boek "Webdesign 4" wel al redelijk gedateerd maar volgens het boek en plaatjes in het boek zou het gewoon offline moeten werken.
hahahahahahaha.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:41 schreef Farenji het volgende:
[..]
Boek komt uit de tijd toen XSS nog een feature was zeker.
Maar jullie pro's zien er geen fouten in? Ik ga het niet uploaden, fok duurde al 15 minuten om te laden dus dat uploaden zal straks mijn hele dag in beslag nemen.quote:
Gewoon zonder te testen op productie zetten!quote:Op maandag 30 mei 2011 11:45 schreef mcf het volgende:
[..]
Maar jullie pro's zien er geen fouten in? Ik ga het niet uploaden, fok duurde al 15 minuten om te laden dus dat uploaden zal straks mijn hele dag in beslag nemen.
2kb? de hele dag?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:45 schreef mcf het volgende:
[..]
Maar jullie pro's zien er geen fouten in? Ik ga het niet uploaden, fok duurde al 15 minuten om te laden dus dat uploaden zal straks mijn hele dag in beslag nemen.
Dat script zit vol met fouten. Syntax errors, bijvoorbeeld. Ik zou zeggen: open eens een error console, om te beginnen.quote:
Mijn console zegt totaal niks :S. Aanrader hoe ik deze errors opspoor?quote:Op maandag 30 mei 2011 13:42 schreef Farenji het volgende:
[..]
You fail.
cookiefuncties.js regel 7
inloggen.html regel 27
Misschien een heel wild idee, maar je zou gewoon eens naar de genoemde regels kunnen kijken?quote:Op maandag 30 mei 2011 13:43 schreef mcf het volgende:
[..]
Mijn console zegt totaal niks :S. Aanrader hoe ik deze errors opspoor?
Ninja edit: chrome gebruik ik nu
De error op regel 7 is geen syntaxerror, en de error op regel 27 verschijnt pas als je op de knop drukt.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:42 schreef Farenji het volgende:
[..]
You fail.
cookiefuncties.js regel 7
inloggen.html regel 27
Ik gebruik FF4 met de gewone standaard error console; maar chrome zal er ook wel op barfen als je de console open laat staan bij het klikken op de knop.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:45 schreef mcf het volgende:
Haha ben ik mee bezig, maar wat voor error console gebruik je
quote:Op maandag 30 mei 2011 13:45 schreef Farenji het volgende:
[..]
Misschien een heel wild idee, maar je zou gewoon eens naar de genoemde regels kunnen kijken?
quote:Op maandag 30 mei 2011 13:45 schreef mcf het volgende:
Haha ben ik mee bezig, maar wat voor error console gebruik je
voor mobiele fok hebben we een ul waarin 2 li's zitten waarvan de geneste inhoud getoond moet worden na er op te klikken. Omdat het er 2 zijn moet de waarde van li 2 gereset worden als je op li 1 klikt. Ik wil de ul een class geven die verandert door de onclick op een van de li's.quote:Op maandag 30 mei 2011 07:34 schreef Scorpie het volgende:
Definieer 'heeft'. Is het een class, een attribuut?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |