Ok juist, jammerquote:
ok, thnx voor et commentaarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:32 schreef GlowMouse het volgende:
De data bestaat uit allemaal losse json-dingen met ook nog eens <br /> ertussen, stop dat eens in één jsonding.
En er is een mooie $.getJSON in jQuery.
En $(tblRow) is geen selector. Je wilt $("#userdata tbody").append(tblRow).
Klopt.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:12 schreef mschol het volgende:
ik denk dat je met JS om de zoveel seconden zal moeten checken of er een nieuwe regel in de DB bij is, pushen kan volgens mij niet
Je maakt een div die per x tellen herlaadt en een call maakt naar de server.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:31 schreef DutchBlood het volgende:
Kun je me enige sinds de goeie richting opsturen hoe ik dat aanpak?
Jawel, kan wel maar niet zonder truukjes. Je kan bijv een verbinding naar de server open laten staan en daar kun je vanuit de backend dan data overheen pushen. Zie bijv http://en.wikipedia.org/wiki/Comet_%28programming%29quote:Op maandag 16 mei 2011 15:12 schreef mschol het volgende:
ik denk dat je met JS om de zoveel seconden zal moeten checken of er een nieuwe regel in de DB bij is, pushen kan volgens mij niet
Zoiets dacht ik al ja, dacht alleen dat ik de nieuwe versie had en die site de oudequote:Op woensdag 18 mei 2011 14:54 schreef Scorpie het volgende:
Dat is een verschil in API. De nieuwe is Gmap2, jij gebruikt nog de oude Google Maps API.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | if (google.maps.BrowserIsCompatible( )) { map.setCenter(new google.maps.LatLng(0, 0), 0); var latlngbounds = new google.maps.LatLngBounds(); for (var i = 0; i < newpoints.length; i++) { latlngbounds.extend(newpoints[i]); // *** } alert(latlngbounds.getCenter()); map.setCenter(latlngbounds.getCenter(),map.getBoundsZoomLevel(latlngbounds)); } |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 | function center1() { map.setCenter(new google.maps.LatLng(0, 0), 0); var lat_min = 9999; var lat_max = 0; var lng_min = 9999; var lng_max = 0; for (i = 0; i < newpoints.length; i++) { if (lat_min > newpoints[i][1]) { lat_min = newpoints[i][1]; } else if (newpoints[i][1] > lat_max) { lat_max = newpoints[i][1]; } if (lng_min > newpoints[i][0]) { lng_min = newpoints[i][0]; } else if (newpoints[i][0] > lng_max) { lng_max = newpoints[i][0]; } } var center = new GPoint((lng_max+lng_min) / 2, (lat_max+lat_min) / 2); var delta = new GSize(lng_max-lng_min, lat_max-lat_min); alert("nix"); var minZoom = map.getBoundsZoomLevel(center, delta); alert("minZoom " + minZoom); map.centerAndZoom(center, minZoom); alert(minZoom); } |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | var start = document.getElementById("start").value; var end = document.getElementById("end").value; var waypts = []; var checkboxArray = document.getElementById("waypoints"); for (var i = 0; i < checkboxArray.length; i++) { var endmarker = checkboxArray[i].value; waypts.push({ location:checkboxArray[i].value, stopover:true}); } var sw=start.split(','); // split string to allow parseFloat of data var ne=endmarker.split(','); sw = new google.maps.LatLng(parseFloat(sw[0]),parseFloat(sw[1])); ne = new google.maps.LatLng(parseFloat(ne[0]),parseFloat(ne[1])); var afstand = google.maps.geometry.spherical.computeDistanceBetween(sw, ne); alert("start: "+start+"\nendmarker: "+endmarker+"\nsw: "+sw+"\nne: "+ne+"\nafstand: "+afstand); |
Neuh, dat is heel apart. Ik zou zijn CV dan ook direct door de shredder halen, tenzij hij http://ajax.net/ bedoelt, dan zou ik zeggen dat het raar verwoord is.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:40 schreef GI het volgende:
Ben ik nou een n00b. Of is een CV waarin iemand zegt
"Ik heb ervaring met AJAX.NET" enigzins apart ?
http://www.ajaxpro.info/quote:Op maandag 23 mei 2011 14:40 schreef GI het volgende:
Ben ik nou een n00b. Of is een CV waarin iemand zegt
"Ik heb ervaring met AJAX.NET" enigzins apart ?
Dan nog zet je dat niet zo op je CV. Dan zeg je dat je ervaring hebt met het werken in het framework 'Ajax for .NET'.quote:
Zodra ik met hem om tafel kom te zitten zal ik dat ook zeker wel doen.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:10 schreef GlowMouse het volgende:
Vraag hem op een gesprek welke van de drie niet in het rijtje thuishoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |