zwanger? whut? hell noquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Verstandig
Maar toch is er een manier om mij te laten oordelenje bent minderjarig dat mag vast nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh okequote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:50 schreef TrollenFTW het volgende:
@sharr
Ik moest gewoon lachen om 'vriend'. Mo jwt
ik ga even kijkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:50 schreef Boterhamzakje het volgende:
LovelyLady je moet even mijn hoofdfoto in mijn fobo checken
De volgende maak ik wel leuker.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat een inspiratieloze TT
Sorry Sharon
Waarom gebruik je dan het zwangerschaps "smiley"quote:
huh?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:50 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Waarom gebruik je dan het zwangerschaps "smiley"
Welke is dat dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:50 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Waarom gebruik je dan het zwangerschaps "smiley"
quote:
Draakjequote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:51 schreef djkoelkast het volgende:
Draakje (wil je draaien? PM/DM djkoelkast)
di, 15. februari, 17:00 20:00
Amai het werkt weerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zwanger? whut? hell no![]()
[..]
je bent minderjarig dat mag vast niet
Ik wil wel maar ik kan nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:51 schreef djkoelkast het volgende:
Draakje (wil je draaien? PM/DM djkoelkast)
di, 15. februari, 17:00 20:00
Die is logischer dan >quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:51 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Mensen die neit weten dat:
een zwangerschaps smiley is
Vloerkleetjequote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:53 schreef VloerKleedje het volgende:
WAT IS DIT VOOR BAGGER UIT MIJN G35?
Mijn leuke gifje al gezien?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
is toch gewoon een huillie smiley
jank niet zo
Mijn caps btw.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:53 schreef VloerKleedje het volgende:
WAT IS DIT VOOR BAGGER UIT MIJN G35?
mevrouw heeft ook last van stemmings wisselingenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
is toch gewoon een huillie smiley
jank niet zo
naakt? wat is dat?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Amai het werkt weer
Maar
Jij loopt fulltime naakt rond ofzo? Da's wel apart
ik moest lachenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:53 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
mevrouw heeft ook last van stemmings wisselingen
Pregnant for sure
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:51 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Mensen die neit weten dat:
een zwangerschaps smiley is
Met tondeuse functie?quote:
daar houd ik het dan maar bijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moest lachenje bent grappig maar ik ben niet zwanger
Baas!quote:
quote:
Nou enquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:55 schreef VloerKleedje het volgende:
Vriend op msn: Wat zit je te doen?
Ik: Fok!
Hij: Fok!, wat is dat
Omggggg hij heeft een levenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:55 schreef VloerKleedje het volgende:
Vriend op msn: Wat zit je te doen?
Ik: Fok!
Hij: Fok!, wat is dat
www.onzinradio.nl/rooster/quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:56 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik luister nu al een tijdje. Maar wie draait er nu? Wat een lekkere muziek![]()
ben jij ook zwanger?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:56 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Mensen die niet weten wat Fok! is
Ik luister het zelf nooit, maar intunen is niet veel mis meequote:
moiquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:56 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik luister nu al een tijdje. Maar wie draait er nu? Wat een lekkere muziek![]()
Eerder: mensen die wel weten wat Fok isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:56 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Mensen die niet weten wat Fok! is
Wat geestigquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:56 schreef sharr het volgende:
'Hebben jullie ook witbier?' 'Ja.' 'Doe maar verse muntthee.'
Ik moest lachen
Hoi Max, ik ben LLquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:58 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Max, en wie ben jij?
Nee, echt joh? helder licht..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hij heeft zijn originele betekenis heus niet meer.
pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
IK ZAL JE EENS EEN GEEST OP JE HOOFD GEVEN TOON
okquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:58 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Nee, echt joh? helder licht..
Ik ben eigenlijk alleen nog maar in dit topic te vindenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik zie je niet meer zovaak, ligt dat aan mij?
Integendeelquote:
Ik kan jou aan met twee vingers in m'n neus, Snufjequote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
IK ZAL JE EENS EEN GEEST OP JE HOOFD GEVEN TOON
Nee,quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:00 schreef mc-Piel het volgende:
Dit is ook écht een van de slechtste nummers ooit van 2 brothers on the 4th floor
Succes, grote meidquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
Goed, eten maken duslater liefjes
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
deoi sgatje kuzjequote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
Eetse dushi!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
woning hoorde ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:02 schreef Spouwerranger het volgende:
Hoe breek je een woonkamer open?
Met je hoofdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:02 schreef Spouwerranger het volgende:
Hoe breek je een woonkamer open?
Ik merk het ook ja. Ik hoor nu het laatste stukje voor de derde keerquote:
Omdat het primetime is, niet tig verzoekjes van 1 iemand achter elkaar.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:05 schreef Boterhamzakje het volgende:
Hoezo kan ik nou maar 1 song per 24 minuten aanvragen
Draakje zelf is de boel aan het overnemenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:05 schreef Boterhamzakje het volgende:
Hoezo kan ik nou maar 1 song per 24 minuten aanvragen
Kak.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat het primetime is, niet tig verzoekjes van 1 iemand achter elkaar.
Avril Lavigna - What The Hell moet op de server/database erbijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Anders zit hij binnen een half uur al voor 2 uur vol, dat is ook niet leuk.
Zit wat in ja..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Anders zit hij binnen een half uur al voor 2 uur vol, dat is ook niet leuk.
JIJ WEL HOORquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Integendeel![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik kan jou aan met twee vingers in m'n neus, Snufje
Cacaoboterquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:09 schreef robdriessen het volgende:
En toch blijf ik er bij dat het niet officieel chocolade mag heten omdat er geen cacao in zit. </purist>
hoi als mesne hebbe gesegt dta ik doot bne is neit war hor nou greotjes reymondquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:09 schreef Monopoly het volgende:
Raymond een bijzondere jongen met een gouden keeltje die maar niet door blijkt te hebben hoe hard ie voor lul staat.
Mocht hij op een dag zen ogen openen dan blijven er altijd nog prachtige back ups
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, moet ik Bizkit even skippen dan?
Gisteren al? Nou, nou, toe maarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:12 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Nee hoor, gisteren al op mijn IkTelefoon.
Nee hoor jonge garpje.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gisteren al? Nou, nou, toe maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Konichiwaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:15 schreef robdriessen het volgende:
Gut, dat liedje met die goeie tekst weer! :p
Binnenkort wel denk ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:15 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Is dit de nieuwe monsterhit van Radio ONZ ofzo
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:15 schreef mc-Piel het volgende:
Wat krijg je als je een biefstuk met z'n 20en deelt?Garpig ik moest niet laggen haahahahahaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Golf MK V GTI (250 PK 2.0 TFSI)
Verkeerde site. Goede site draait niet onder Windowsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:14 schreef VloerKleedje het volgende:
PS: Request
Parse error: syntax error, unexpected '<' in C:\inetpub\wwwroot\plugins\content\DirectPHP.php(52) : eval()'d code on line 1
Wad staad hier?
haha, ik zat er ook aan te denkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:15 schreef robdriessen het volgende:
Ik krijg ineens de neiging om Dance Dance Revolution te gaan spelen.
Tap Tap revolutionquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:15 schreef robdriessen het volgende:
Geen zin om iMac te starten. Daarom.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Verkeerde site. Goede site draait niet onder Windows
Dat hele sites gedoe is wel vaag gewordenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Verkeerde site. Goede site draait niet onder Windows
Ik heb hier nog 2 matten liggen met PS2 aansluiting!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:15 schreef robdriessen het volgende:
Nee, dat de server geen windowsserver is. Je zit op de verkeerde site, dat is niet de Draakjesite.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:16 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Geen zin om iMac te starten. Daarom.
Dibs!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:16 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik heb hier nog 2 matten liggen met PS2 aansluiting!
Wie doet er mee??
Ik, waar woon je?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:16 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik heb hier nog 2 matten liggen met PS2 aansluiting!
Wie doet er mee??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Er is een nieuwe site in de maak.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:16 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dat hele sites gedoe is wel vaag geworden
Zoetermeer, daar moet je zijnquote:
Nee? Gister stond What the Hell er namelijk niet inquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:17 schreef robdriessen het volgende:
Komt een kikker bij de melkboer. Weet je wat ie bestelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik moest serieus heel hard lachen!
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Komt een kikker bij de melkboer. Weet je wat ie bestelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:20 schreef robdriessen het volgende:
Slechte file dit? Hij kraakt in mijn speakers. Lage bitrate?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:21 schreef Driepink het volgende:
piel bedreigt me op msnik MOET mezelf laten zien hier
Komt een kikker bij de melkboer. Weet je wat ie bestelt?Komt een communist bij de autodealer, weet je wat ie bestelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Golf MK V GTI (250 PK 2.0 TFSI)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
die wordt elke 30 min omgeroepen1quote:
Ik luister welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:24 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
die wordt elke 30 min omgeroepen1
je luisterd neit
Ja, maar het wordt niet geappricieert als ik hem in het topic pleur, DM Koelkast maarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik luister wel..
Je kan hem ook gewoon geven toch?
waardoor hij ook in google staat en we straks 4 uur kunnen wachten op onze verzoekjesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik luister wel..
Je kan hem ook gewoon geven toch?
Daar ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
waardoor hij ook in google staat en we straks 4 uur kunnen wachten op onze verzoekjes
nee.
Heb hem al van snuf,quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:25 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ja, maar het wordt niet geappricieert als ik hem in het topic pleur, DM Koelkast maar
19 minuutjesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:26 schreef robdriessen het volgende:
Koelkast, hoe vaak kan 1 persoon een verzoek doen? Om de hoeveel tijd?
Hep'k gedaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:27 schreef Snuf. het volgende:
De link gewoon niet hier plaatsen maar even een Dm vragen of gewoon luisteren dan krijg je hem vanzelf
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:29 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Mag ik DM van linkje? Omdat bami.
Jouw mening is irrelevant hier nick .. dat snap je inmiddels toch wel?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:30 schreef Driepink het volgende:
precies het meest grijsgedraaide nummer van ze
doe dan ungodly hour ofzomijn mening maar
maar maar maarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:31 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jouw mening is irrelevant hier nick .. dat snap je inmiddels toch wel?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:32 schreef mc-Piel het volgende:
Het heeft 2 wielen en het rammelt!Flauw lachjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben echt verliefd op die soloquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:37 schreef Boterhamzakje het volgende:
Waar blijft mijn verzoekje Meatloaf
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:37 schreef Boterhamzakje het volgende:
Waar blijft mijn verzoekje Meatloaf
Hoezo trut?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
meatloaf
![]()
![]()
![]()
trouwens trut jij
vannacht... .jij gaat slapen.. blijf ik achter metquote:
Jij mijn reactie daarop dus niet?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
had je mijn excuses nog gezien vanmiddag?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vannacht... .jij gaat slapen.. blijf ik achter metjannes
hoe kon je
maar jij hebt wel gemist dat darcli bruno mars voor ons 2tjes had aangevraagdquote:
ik was werken..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij mijn reactie daarop dus niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |