quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:32 schreef golfer het volgende:
Dat is jaren 60 Koningin Julianastijl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het tijd voor bier.
[/nerd]
Jij hebt net een nieuwe bril.quote:
Jahquote:
Ja. Het is echt vrij pijnlijk. Vooral als ik ook nog eens schoenen aan doe en dan probeer te lopen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Bah G..Pijnlijk.. heb ooit 1x jicht in mijn grote teen gehad en daar werd ik niet bepaald vrolijk van
![]()
quote:Oh en moest nog aan jullie denken bij Pearl. Ze hebben een brillenmerk wat B&G heet
Jullie horen blijkbaar bij de doelgroep, die oude zakken van de Golden Earring gaan daar ook naar toequote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij gaan meestal naar Eyewish Groeneveld.
De nikon-multifocale glazen van ze zijn dan ook supergoed.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:56 schreef TAV74 het volgende:
Jullie horen blijkbaar bij de doelgroep, die oude zakken van de Golden Earring gaan daar ook naar toe
Ik zat net te denken, zou P de CUL SC zat zijn? Maar nee, daar ben je weerquote:
Succes en ik hoop dat het alemaal heerlijk wordt!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zat net te denken, zou P de CUL SC zat zijn? Maar nee, daar ben je weer
Ik ga het oorlogsgebied lees: de keuken betreden
Het is allemaal al bijna klaar, het grote probleem is de puinhoop die ik gemaakt hebquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:05 schreef Isabeau het volgende:
Succes en ik hoop dat het alemaal heerlijk wordt!
Bij multifocaal kan ik me voorstellen dat je wel voor kwaliteit moet gaan ja, lijkt me sowieso heel erg bewerkelijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:03 schreef golfer het volgende:
[..]
De nikon-multifocale glazen van ze zijn dan ook supergoed.![]()
Maar als je nog niet aan een leesgedeelte toe bent kan je natuurlijk elders stukken goedkoper terecht.
Jullie zat? Nee johquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zat net te denken, zou P de CUL SC zat zijn? Maar nee, daar ben je weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |