Persoonlijk vind ik 'The Fast And The Furious' nogal zwaar overgewaardeerd.
Ik snap er niks van. Het verhaal is kut, de acteurs zijn slecht (hoewel ik Vin Diesel in Pitch Black wel goed vond), het verhaal gaat nergens over, de cliches zijn te groot en last but not least: de auto's zien er niet uit. Wie haalt het nou in z'n hoofd om zo'n gifgroene sleurhut te tunen? Zeg het me... En waarom rijdt men op Yoko-Ono banden, terwijl een beetje liefhebber niks minder als Michelin of Pirelli om de velg heeft?
(ik post dit omdat ik gisteravond een 2e poging deed om de film helemaal af te kijken... helaas is dat weer niet gelukt)
quote:Tja, vraag 9 v/d 10 mensen en ze zullen als Jezus deze film aanprijzen alszijnde 'supervet'...
Op maandag 10 juni 2002 18:10 schreef Morkje het volgende:
Wie vind die films goed dan??
quote:Die wou ik ook zeggen maar aan de andere kant was het wel vreselijk goed acteerwerk van will smith. En ja, zo is het leven van Ali gegaan alleen was de aanloop naar zijn gevecht tegen foreman nogal langdradig.
Op maandag 10 juni 2002 18:08 schreef Spina1 het volgende:
Ik vind ALI zwaar overgewaardeert, wat een saaie kutfilm was dat, bah..
Verder vond ik The Blair Witch project enorm overgewaardeerd. Wat een ballenfilm was dat zeg.
quote:Is 1 van de films die ik weiger te kijken.
Op maandag 10 juni 2002 18:14 schreef Tomdiedom het volgende:
Titanic.Vond de effects niet eens geweldig.
quote:Muah, ik vond die zwarte civics anders best cool met dat neonlicht eronder.
Op maandag 10 juni 2002 18:03 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik snap er niks van. Het verhaal is kut, de acteurs zijn slecht (hoewel ik Vin Diesel in Pitch Black wel goed vond), het verhaal gaat nergens over, de cliches zijn te groot en last but not least: de auto's zien er niet uit.
quote:Jezus man, da's gewoon nitpicken. Het is een Hollywood film, wat verwacht jij dan?
Op maandag 10 juni 2002 18:03 schreef 100% Tukker het volgende:
En ook even het waarom erbij...Persoonlijk vind ik 'The Fast And The Furious' nogal zwaar overgewaardeerd.
Ik snap er niks van. Het verhaal is kut, de acteurs zijn slecht (hoewel ik Vin Diesel in Pitch Black wel goed vond), het verhaal gaat nergens over, de cliches zijn te groot en last but not least: de auto's zien er niet uit. Wie haalt het nou in z'n hoofd om zo'n gifgroene sleurhut te tunen?
Zeg het me... En waarom rijdt men op Yoko-Ono banden, terwijl een beetje liefhebber niks minder als Michelin of Pirelli om de velg heeft?
quote:IDD..Wat een klotefilm was dat zeg.
Op maandag 10 juni 2002 18:14 schreef Tomdiedom het volgende:
Titanic.Vond de effects niet eens geweldig.
quote:Zwart is altijd goed, maar dat geel, oranje en groen is niet om aan te zien...
Op maandag 10 juni 2002 18:17 schreef RemCow het volgende:[..]
Muah, ik vond die zwarte civics anders best cool met dat neonlicht eronder.
(met 300 km/u 'downtown' zonder iets tegen te komen was ook wel 'apart')
quote:Wat is er slecht aan Lord Of The Rings?
Op maandag 10 juni 2002 18:15 schreef Remi het volgende:
LOTR
Ok je moet van het genre houden maar verder vind ik er echt niets mis mee.
Ontoppic: Blair Witch Project...Ik lag letterlijk te slapen bij die film.
quote:Die heb ik ook nog maar half gezien...
Op maandag 10 juni 2002 18:21 schreef DennisMoore het volgende:
Dr. Strangelove wordt ook helemaal opgehemeld. Erg bijzonder vond ik 'm niet...
Maar ja, da's een Kubrick film he... Staat overal bij de Top 5 op IMDB...
quote:Wat vind je dan niet goed aan Leon?
Op maandag 10 juni 2002 18:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
Leon, zoals al eerder gezegd.
quote:
Op maandag 10 juni 2002 18:22 schreef 100% Tukker het volgende:[..]
Die heb ik ook nog maar half gezien...
Maar ja, da's een Kubrick film he...
Staat overal bij de Top 5 op IMDB...
Naja... zal wel aan jullie liggen, ben namelijk, zoals gezegd niet de enige die dat vind
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |