ik wind me niet op hoor, het is gewoon opvallendquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Adem in adem uitHoe is het eigenlijk met je Petertje?
Trek je er niets van aanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wat dan?
Volop op d'r bek pakken en handje vasthouden en samen de horizon tegemoet lopen, en achteraf horen dat ze je niet leuk vind?
Tuurlijk, ik zit bij d'r op school en ik heb wel een keer met d'r geskate, maar misschien iets persoonlijkers samen doenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OhDan zou ik nog even wachten ja
Hebben jullie elkaar al wel eens in het echt gezien?
gewoon mee uit vragen en zien hoe het dan verder loopt, verkering vragen man , je bent toch geen 12quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wat dan?
Volop op d'r bek pakken en handje vasthouden en samen de horizon tegemoet lopen, en achteraf horen dat ze je niet leuk vind?
Welthuisquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:30 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
tijd voor operatie stofwolk
Ach, het is zo'n standaard iets van em. Net als dat ie altijd komt roepen dat het schafttijd is enzoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wind me niet op hoor, het is gewoon opvallend![]()
ja het gaat goed![]()
en met jou?
...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon mee uit vragen en zien hoe het dan verder loopt, verkering vragen man , je bent toch geen 12
Vraag dat dan gewoon.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik zit bij d'r op school en ik heb wel een keer met d'r geskate, maar misschien iets persoonlijkers samen doen
Oh, dan gewoon vragenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik zit bij d'r op school en ik heb wel een keer met d'r geskate, maar misschien iets persoonlijkers samen doen
Hij is 14, dan mag dat nog!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon mee uit vragen en zien hoe het dan verder loopt, verkering vragen man , je bent toch geen 12
Fleschquote:
quote:
ja ik ben geen groetmachine, ik blijf bezig hierquote:
ja die man is net een roosterquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welthuis
[..]
Ach, het is zo'n standaard iets van em. Net als dat ie altijd komt roepen dat het schafttijd is enzo![]()
Fijn
Hier MOE maar verder wel ok
quote:
Whehehequote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vraag dat dan gewoon.
"Hoi, heb je vanmiddag wat te doen, of zullen we een Milkshake halen bij de MacDonalds. Jij trakteert."
Gast, niks mee uit vragenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
Of wel, met knipoog erbij... zo is een vriend van me aan zijn huidige vriendin gekomenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
WheheheDat laatste zou ik dus niet doen
quote:
nee ook dan kan het niet meerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dan gewoon vragen
[..]
Hij is 14, dan mag dat nog!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ben geen groetmachine, ik blijf bezig hier
[..]
ja die man is net een rooster![]()
beter![]()
ja het ok niet het moe zijn natuurlijk
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gast, niks mee uit vragenGewoon vragen
Ik VIND van welquote:
Oude kaasquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi!Ik ben langs de Lidl geweest
![]()
![]()
Puik planquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vraag dat dan gewoon.
"Hoi, heb je vanmiddag wat te doen, of zullen we een Milkshake halen bij de MacDonalds. Jij trakteert."
PUA?quote:
Niks tegen de manier van tegenwoordigquote:
Jaquote:
gezondheidquote:
daarom juist, veel ervaring, ik weet allesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik VIND van welEn man, wat weet jij er nog van? Jij bent 300 triljoen jaar oud
Hoe zou jij het dan doen, "uitgaan en kijken hoe het loopt" ...quote:
Er is ergens een Pick Up Artist topic. In R&P dacht ik.quote:
Eindelijk iemand die het ook zoute stokjes noemtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn ik heb zoute stokjes meegenomen, die van de Lidl zijn het lekkerst
Hoe oud is GF dan wel niet!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik VIND van welEn man, wat weet jij er nog van? Jij bent 300 triljoen jaar oud
Jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn ik heb zoute stokjes meegenomen, die van de Lidl zijn het lekkerst
Hoe anders?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het ook zoute stokjes noemt![]()
Nuut!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
gezondheid
[..]
daarom juist, veel ervaring, ik weet alles
verkering vragen is niet iets van tegenwoordig hoor dat deed ik al op de basisschool, nou ik kan je verklappen als ik het al deed dan is het vet achterhaaldquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niks tegen de manier van tegenwoordig
Whehehehe, dat verbaasd me dan weer nietsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is ergens een Pick Up Artist topic. In R&P dacht ik.
Dunnoquote:
Je postte vijf minuten niet, dat noem ik geen 'weg zijn'quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:35 schreef RockNijntje het volgende:
Hadden jullie dan niet gemerkt dat ik weg was?
neequote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:35 schreef RockNijntje het volgende:
Hadden jullie dan niet gemerkt dat ik weg was?
wel, je denkt wat is die pezu toch irritant en schattig tegelijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nuut!Jij weet heul niet wat ik allemaal denk
Hoe noem je ze anders?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het ook zoute stokjes noemt![]()
Oeh, daar houd ik ook wel vanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
En de geitenkaas is er ook gooooeed
Huh? Ik ben ondertussen naar huis gefietstquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je postte vijf minuten niet, dat noem ik geen 'weg zijn'.
ik dacht dat jij juist goed kon tellenquote:
iets té enthousiastquote:
VIND jijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
verkering vragen is niet iets van tegenwoordig hoor dat deed ik al op de basisschool, nou ik kan je verklappen als ik het al deed dan is het vet achterhaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |