Nouja stiekem nietquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:09 schreef MPG het volgende:
Zeg Nijntje. Heb je al eens overwogen om een dagboek aan te schaffen?
Hier ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Thuis![]()
Het is heerlijk weer hier
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb je gister nog gewaarschuwd
Nog een paar weken, dan is Moomi weer terug
Hier is het grijs en grauwquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Thuis![]()
Hoi!quote:
Hier nu bewolkt, net schaan de zon nogquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Thuis![]()
Wat is moomi?quote:
* Marijkezwolle stuurt wat zon naar waar MPG isquote:
Of in het goede scherm te typen als je wil MSN'en.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:09 schreef MPG het volgende:
Moomiquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is moomi?
[..]
* Marijkezwolle stuurt wat zon naar waar MPG is
Mooooooooominsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Moomi
[ afbeelding ]
de echte ava van muck
dat geldt wel voor veel menens hierquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:09 schreef MPG het volgende:
Ohquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Moomi
[ afbeelding ]
de echte ava van muck
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:20 schreef TheFamousMan het volgende:
'HoHo, breaking news, TFM gaat een liefdesaanzoek doen!
arm zusjequote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:20 schreef TheFamousMan het volgende:
Wie is het slachtoffer?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:20 schreef TheFamousMan het volgende:
ik zei toch wie zijn zusjequote:
Meisje die ik nu sinds een week of 3 ken.quote:
Nee, dat zei je nietquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Meisje die ik nu sinds een week of 3 ken.
Ze zegt net dat ze mij leuk vind, en ik vind haar ook een mooi, lief, enthousiast en grappig meisje, dus ik denk dat ik haar ga vragen!
Succesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ze zegt net dat ze mij leuk vind, en ik vind haar ook een mooi, lief, enthousiast en grappig meisje, dus ik denk dat ik haar ga vragen!
vragen voor wat?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Had je beter gisteren kunnen doen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik wou net zeggen wat voor tamme dakhaas ben je als je dat dan vandaag doet ipv gisteren nondeju zegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had je beter gisteren kunnen doen!
Ik twijfel nog, en ze heeft precies hetzelfde,quote:
Wat denk jequote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind vandaag stiekem romantischer dan gisterquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wou net zeggen wat voor tamme dakhaas ben je als je dat dan vandaag doet ipv gisteren nondeju zeg
Gister heb ik haar een roos gestuurd, en ze wou eigenlijk hetzelfde doen, maar ze durfde nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou gewoon vragenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, en ze heeft precies hetzelfde,
Ik heb precies hetzelfde,je bent zo'n schatje en lief en aardig en alles wat een meisje kan wensen eigenlijk. Maar ik zou zo met je nemen als ik je langer kende.
Dus tja, ik denk dat ik misschien nog wat langer ga wachten.
Als je haar leuk vindt, maakt het toch niet uit hoe lang je haar kent!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, en ze heeft precies hetzelfde,
Ik heb precies hetzelfde,je bent zo'n schatje en lief en aardig en alles wat een meisje kan wensen eigenlijk. Maar ik zou zo met je nemen als ik je langer kende.
Dus tja, ik denk dat ik misschien nog wat langer ga wachten.
ja geen idee heh, daarom vraag ik het ook hehquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat denk je
[..]
[..]
Ik vind vandaag stiekem romantischer dan gister
Wat maakt dat nou uit, als ik het gister doe lijkt het ook net alsof het beslissing is die ik overhaastig heb genomenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wou net zeggen wat voor tamme dakhaas ben je als je dat dan vandaag doet ipv gisteren nondeju zeg
Verkerings natuurlijk!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja geen idee heh, daarom vraag ik het ook heh
hou toch eens op met dat geklaag over je werk man, zoek wat andersquote:
Nouuu, ik heb d'r nog niet heel vaak buiten MSN en SMS gezien (ik weet het, het is ergquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je haar leuk vindt, maakt het toch niet uit hoe lang je haar kent!.
Adem in adem uitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
hou toch eens op met dat geklaag over je werk man, zoek wat anders
verkering vragenquote:
Ohquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:28 schreef TheFamousMan het volgende:
M
[..]
Nouuu, ik heb d'r nog niet heel vaak buiten MSN en SMS gezien (ik weet het, het is erg)
Wat is haar MSN, dan vraag ik het wel voor je!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:28 schreef TheFamousMan het volgende:
M
[..]
Nouuu, ik heb d'r nog niet heel vaak buiten MSN en SMS gezien (ik weet het, het is erg)
Wat dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
verkering vragen![]()
![]()
ja op de basisschool doe je dat maar later toch niet meer
Ik doe het stiekem nog steeds wel een beetje hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
verkering vragen![]()
![]()
ja op de basisschool doe je dat maar later toch niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |