ik zal het proberen , leuke is dat mijn webhost ondertussen ook bezig is met een raid configuratie, als ik ze niet uit kan zetten zal ik ze moeten encoden en decoden en een eigen functie schrijven. maar als ze uitstaan bespaart met dat een hoop gezeikquote:
En als je het script niet phpinfo.php maar bijvoorbeeld info.php noemt, krijg je dan ook die warning?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik kan niet bij php.ini en mijn webhost wil het niet zelf uitzetten.
Warning: phpinfo() has been disabled for security reasons in /*/phpinfo.php on line 2
![]()
Door die "in /*/phpinfo.php" krijg ik de indruk dat ze filteren op bestandsnaam en functie, niet alleen op functienaam. Maar goed, dat ben ik. Een hoster die phpinfo() uitzet, snapt het ook niet helemaal. Als je een site wilt bouwen, is het toch heel handig dat je php-instellingen na kunt kijken? Dat kan snel verklaren of iets wel of niet gaat werken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:30 schreef GlowMouse het volgende:
Ja, "in /*/phpinfo.php on line 2" lijkt me duidelijk.
nou mijn vraag even stom.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:05 schreef Light het volgende:
[..]
Door die "in /*/phpinfo.php" krijg ik de indruk dat ze filteren op bestandsnaam en functie, niet alleen op functienaam. Maar goed, dat ben ik. Een hoster die phpinfo() uitzet, snapt het ook niet helemaal. Als je een site wilt bouwen, is het toch heel handig dat je php-instellingen na kunt kijken? Dat kan snel verklaren of iets wel of niet gaat werken.
| 1 2 3 4 5 6 7 | <?php function public function toonbaar_maken($page){ $find =' \ '; return preg_replace($find, $replace ,$page); } ?> |
Je wilt slashes weghalen? Dat kan met stripslashes(). Of mis ik iets?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou mijn vraag even stom.
[ code verwijderd ]
nu wou ik hem dan maar weghalen met variabelen. hoe krijg ik dan de regex van een stom \ teken want die escaped natuurlijkin php.
als dat zo is dan faal ik keihard eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:29 schreef Light het volgende:
[..]
Je wilt slashes weghalen? Dat kan met stripslashes(). Of mis ik iets?
ah sorry, het gaat mij niet zo zeer om de css of html, eerder om de gebruikte tags...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:36 schreef Tegan het volgende:
http://www.icms.info/website-howto/css-tutorial
ik had wel gekeken, maar kon het niet vinden (zal voor de zekerheid het dubbelcheckken)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:42 schreef Diabox het volgende:
Al rondgekeken in de documentation?
http://wiki.cmsmadesimple.org/index.php/Main_Page
Je had die gebruikers toch al eens in de database gezet? Of was dat "foutje" dat de tabel nu weer helemaal leeg is?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar met een UPDATE? Want ik heb dus nu een lege database?
Nee ik was met een UPDATE query een WHERE vergetenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:39 schreef Light het volgende:
[..]
Je had die gebruikers toch al eens in de database gezet? Of was dat "foutje" dat de tabel nu weer helemaal leeg is?
Als de tabel met users leeg is, moet je die weer vullen. En dan heb je idd niets aan een update, dan moet je een insert gebruiken. Het idee is wel vergelijkbaar met die update-query's.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee ik was met een UPDATE query een WHERE vergetendus toen heeft hij alle 188 leden overschrijven met mijn eigen gebruikersnaam en wachtwoord.
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |