Maar dat blijft die andere natuurlijk ook niet, dan zou je misschien voor elke clue een nieuw topic moeten makenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:53 schreef Urb het volgende:
[..]
een mooie up-to-date lijst helpt wel natuurlijk.
Staat er geen piercetang tussen het bestek toevallig?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:44 schreef Papiergeld het volgende:
Kwam nog een foto tegen in dit topic: Het huis van Secret Story: de eerste foto's!
De clue rechtsvoor lijkt me ook duidelijk toch?
(Spaarvarken met Millionaire er op)
[ afbeelding ]
Oranje zwemmer > Femke Heemskerk. Dit is dus een clue voor Philip.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:35 schreef kvd het volgende:
Nog even over het schilderij met de dolfijn....er zit een oranje randje om het schilderij, Monique moest iedereen daarop wijzen....lijkt me dus niks met intelligentie het hebben maken.
Ik zet er alleen clues neer die (vrijwel) zeker zijn. Als ik 1000 mensen op straat het schilderij met de kameleon laat zien zeggen 0 mensen bingokoning. Bij het schilderij met de slak zouden bijvoorbeeld wel honderden mensen dakloos kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 08:24 schreef Hunter het volgende:
[..]
Oranje zwemmer > Femke Heemskerk. Dit is dus een clue voor Philip.
De vissen die opgedoken moesten worden uit het zwembad sloegen daar denk ik ook op
Misschien is het handig om een lijstje met nog niet toebedeelde clues toe te voegen?
Een kameleon verandert van gedaante > bingokoningin
Kroontje van de missen-verkiezing > bingokoningin
Servio moest de missen-verkiezing presenteren en deed dat heel professioneel > ook een soort van clue
Gerard had een gouden shirt dat hij wilde aantrekken als hij genomineerd werd (maar deed dat uiteindelijk toch maar niet)
Ook kan je nog de clues voor Cynthia (dakloos) toevoegen: schilderij van slak, tent slapen
Voor de anabolen kan ik me geen clues herinneren
Ja wel hoor, een vorkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:04 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Staat er geen piercetang tussen het bestek toevallig?
Sweet, cheers !quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
De 2 topics over clou's zijn samengevoegd. Ik heb 't overzicht van meneertje72 in de OP geplaatst.
Het is een hindu-mandala. Best herkenbaar.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:47 schreef Bianca555 het volgende:
Ik reageerde ergens in caps op Karim's tattoo, ik heb zon 1000 tattoo's bekeken en kreeg het idee dat hij dat op 1 van zijn vele reizen heeft laten zetten. Vond dat het een circle tattoo is.
In ieder geval Aziatisch. Heb gezocht onder mantra's en tantra's etc. Ik weet niet meer waar maar las ergens dat het een Mandala zou kunnen zijn en dat zou kunnen.
Denk nog steeds dat Mike in bollywood heeft gespeelt, want met een beetje fantasie, met een puntmutsje op kan hij doorgaan voor een Aziaat ?
Had je meteen die spelfout kunnen herstellen ....quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
De 2 topics over clou's zijn samengevoegd. Ik heb 't overzicht van meneertje72 in de OP geplaatst.
Dan stel ik voor dat we het topic "Aanwijzingen" noemen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:53 schreef Hunter het volgende:
[..]
Had je meteen die spelfout kunnen herstellen ....
Ja, goed gevonden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:37 schreef Urb het volgende:
Nog een paar clou's van de stem na foute gokken.
-"Je zit op het juiste spoor" = ridderspoor?
-iets in de trant van" intelligente gokken" = hoogbegaafd?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:37 schreef Urb het volgende:
Nog een paar clou's van de stem na foute gokken.
-"Je zit op het juiste spoor" = ridderspoor?
-iets in de trant van" intelligente gokken" = hoogbegaafd?
Karim = Egbert Jan Weeber ?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:53 schreef Mikaro het volgende:
[..]
Het is een hindu-mandala. Best herkenbaar.
Een aantal posts geleden heb ik een plaatje gepost, waar zijn tattoo op gebaseerd lijkt.
Dus als hij als geheim de bollywoodfilm heeft, zou het een clue kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:40 schreef Bianca555 het volgende:
[..]
Karim = Egbert Jan Weeber ?
Gespeeld in Bollywood Hero
http://www.imdb.com/media/rm3091304192/nm0917224
check Wikipedia, leeftijd lijkt ook te kloppen.
of jonger ? dislexy klopt ook en kameleon (acteur).quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:09 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is Egbert Jan dus nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |