kompas en kameleon zijn nog wat onduidelijk daarom heb ik die nergens bijgezet. Als wij ze al niet kunnen plaatsen (terwijl wij de geheimen weten) zegt dat genoeg (of juist niet).quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:12 schreef Greys het volgende:
En het kompas hoort ook nog bij het (schippers)internaat geloof ik?
Bij de kameleon dacht ik meteen aan Servio.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:13 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
kompas en kameleon zijn nog wat onduidelijk daarom heb ik die nergens bijgezet. Als wij ze al niet kunnen plaatsen (terwijl wij de geheimen weten) zegt dat genoeg (of juist niet).
Oke draq queen. En dan? Denk je dan Ooooh hij is bingo koning?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij de kameleon dacht ik meteen aan Servio.
Van uiterlijk veranderen --> drag queen
Wel verwarrend aangezien dit een clou specifiek voor Laura was.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:13 schreef Stranger het volgende:
Verder stond er ook 1/2/3 in het horloge gegraveerd, dus kan ook een olympisch goud hint zijn.
Maar wat heeft Laura aan een clue over haar eigen geheim ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:16 schreef Urb het volgende:
[..]
Wel verwarrend aangezien dit een clou specifiek voor Laura was.
btw enig idee hoe dat nu zit met die vogelpoep/verf of wtf het ook was, een clou of zomaar random iets?
Nee was blijkbaar geen clue. Wij kennen de geheimen dus zeg maar aan welk geheim je verf of vogelpoep linkt?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:16 schreef Urb het volgende:
[..]
Wel verwarrend aangezien dit een clou specifiek voor Laura was.
Btw enig idee hoe dat nu zit met die vogelpoep/verf of wtf het ook was, een clou of zomaar random iets?
Die clou kregen Mo en Karim voor die zang wedstrijd en ging OVER Lauraquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar wat heeft Laura aan een clue over haar eigen geheim ?
Ja idd, wel apart voorval anyhow.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:18 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Nee was blijkbaar geen clue. Wij kennen de geheimen dus zeg maar aan welk geheim je verf of vogelpoep linkt?
Nee paard is edeldier = ridderquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:21 schreef Urb het volgende:
Schilderij van dat paard, misschien nog een clou die op Jurien sloeg ofzo.. ?
als bewoners uit het huis zijn, worden clue's blijkbaar vervangen, het schilderij van de slak is vandaag weggehaald en er is een nieuw schilderij voor in de plaats gekomenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:21 schreef Urb het volgende:
Schilderij van dat paard, misschien een clou die nog op Jurien slaat ofzo.. ?
Yep net toegevoegd, thanxs!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:23 schreef Urb het volgende:
Ah ofcourse, my bad. >_<
Dolfijn slaat wss (vooral ) op hoogbegaafd though.
Wat voor schilderij dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:24 schreef kvd het volgende:
[..]
als bewoners uit het huis zijn, worden clue's blijkbaar vervangen, het schilderij van de slak is vandaag weggehaald en er is een nieuw schilderij voor in de plaats gekomen
Sloeg op dat paard maar dat gaat idd ook over ridder dus nvm. Daar hangt nu idd die dolfijn voor in de plaats.quote:
Bedankt, ik dacht net al dat ik die dolfijn gemist had, maar die is dus nieuw...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:29 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
dolfijn springend uit de zee
Wat was dat dan, heb ik gemist? Wat moest ie doen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:34 schreef minzo het volgende:
meneertje1972, kan je ook bij "Nep relatie" deze clue toevoegen.
Hart van ketchup(Gido's opdracht).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |