SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L-Word openingspost.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MIJNquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij studeerde toch bij V in de stad he?
Ideaal zo'n oppas
Dat ben ik al gofferquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:18 schreef NanKing het volgende:
Ik ben wel de toffe tante die in 't buitenland woont.
Dat is lezzer al.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:18 schreef NanKing het volgende:
Ik wil hodfr ook oppassen! Ik ben wel de toffe tante die in 't buitenland woont.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
zeg jij woont heul niet in 't buitenland.
Alhoewel
Effe serieus, ik woon best ver van mijn neefje en nichtje en dat is niet leuk. I know....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:26 schreef NanKing het volgende:
Wrijf het maar in. Ik heb nl wel echt een neefje die ik haske zal gaan missen.
Ja, ik zie er best tegenop om hem niet meer zo zien op te groeien als dat ik altijd heb gedaan. mijn broer woont niet zo ver en ik pas vaak op of haal 'm uit school op woensdagmiddag.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:28 schreef lezzer het volgende:
[..]
Effe serieus, ik woon best ver van mijn neefje en nichtje en dat is niet leuk. I know....
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, ik zie er best tegenop om hem niet meer zo zien op te groeien als dat ik altijd heb gedaan. mijn broer woont niet zo ver en ik pas vaak op of haal 'm uit school op woensdagmiddag.
We hebben wel afgesproken dat hij in de zomervakantie komt logeren bij ons en gelukkig klikt het heel goed met mijnen hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |