Ik ben geīnspireerd *nu ook met groene smurrie op het gezicht*.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Veel plezier!
Ik ga me maar eens aankleden en mijn masker eraf halen waar mijn gezicht 8 uur lang jong en stralend van geworden zal zijn!yearite
Wie is Jan en wat deed jij onder hem?quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wie is Jan en wat deed jij onder hem?![]()
![]()
![]()
Het is weirdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:00 schreef AmNaBa het volgende:
Morguh
Hoi Milka, inderdaad mede-juf![]()
Ben benieuwd naar het knutselwerkje van nagelschaartje
fijn dat je weer boven Jan bent SQ![]()
so weard....na bezoekje van mijn, gedroomd over mijn ex,
die nu een vriend heeft en absoluut geen contact meer heeft met zijn oude vrienden
droom ik dat hij bij me langskomt en dat we weer zoenen. hoe weard is dat...
Hoe verwarrend kan het zijn....hersens zitten dus zo niet meer op zijn plek
Ik heb behoefte aan de enige echte mepal syropquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:44 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb behoefte aan lekkere Nederlandse kaas.
Het is inderdaad wat een rare situatie als je ex met een man gaat, of raar is misschien niet het goede woord maar moeilijk te bevatten is het zeker. Hoop dat je met je nieuwequote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:19 schreef AmNaBa het volgende:
Weird it isthnx
dacht dat ik na bijna 3 jaar klaar was met verwerken, maar misschien inderdaad onbewust aan hem gedacht. nu denk ik in ieder geval wel weer aan hem en kan er met mijn pet nog steeds niet bij...dat hij nu met een knul gaat oké, maar hij heeft alles waar hij voor stond opgegeven. En ja...denk dat ik het toch wel mis, zoals het was....maar hé, dingen veranderen nu eenmaal nietwaar.....
JAquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb altijd van die scheepshoorn scheten
Eureka.....daar zit het hem in......quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
Het is inderdaad wat een rare situatie als je ex met een man gaat, of raar is misschien niet het goede woord maar moeilijk te bevatten is het zeker. Hoop dat je met je nieuweook heel gelukkig wordt
Da's waar, maar de aanwezigheid van 3 miljoen Limburgse huisvrouwen met kort paars haar bemoeilijkt dat wel voor mijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:59 schreef AmNaBa het volgende:
ach zo heeft ieder zijn ding toch,
gezelligheid moet je toch zelf maken
QFT.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's waar, maar de aanwezigheid van 3 miljoen Limburgse huisvrouwen met kort paars haar bemoeilijkt dat wel voor mij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |