Ik ben geïnspireerd *nu ook met groene smurrie op het gezicht*.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Veel plezier!
Ik ga me maar eens aankleden en mijn masker eraf halen waar mijn gezicht 8 uur lang jong en stralend van geworden zal zijn!yearite
Wie is Jan en wat deed jij onder hem?quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wie is Jan en wat deed jij onder hem?![]()
![]()
![]()
Het is weirdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:00 schreef AmNaBa het volgende:
Morguh
Hoi Milka, inderdaad mede-juf![]()
Ben benieuwd naar het knutselwerkje van nagelschaartje
fijn dat je weer boven Jan bent SQ![]()
so weard....na bezoekje van mijn, gedroomd over mijn ex,
die nu een vriend heeft en absoluut geen contact meer heeft met zijn oude vrienden
droom ik dat hij bij me langskomt en dat we weer zoenen. hoe weard is dat...
Hoe verwarrend kan het zijn....hersens zitten dus zo niet meer op zijn plek
Ik heb behoefte aan de enige echte mepal syropquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:44 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb behoefte aan lekkere Nederlandse kaas.
Het is inderdaad wat een rare situatie als je ex met een man gaat, of raar is misschien niet het goede woord maar moeilijk te bevatten is het zeker. Hoop dat je met je nieuwequote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:19 schreef AmNaBa het volgende:
Weird it isthnx
dacht dat ik na bijna 3 jaar klaar was met verwerken, maar misschien inderdaad onbewust aan hem gedacht. nu denk ik in ieder geval wel weer aan hem en kan er met mijn pet nog steeds niet bij...dat hij nu met een knul gaat oké, maar hij heeft alles waar hij voor stond opgegeven. En ja...denk dat ik het toch wel mis, zoals het was....maar hé, dingen veranderen nu eenmaal nietwaar.....
JAquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb altijd van die scheepshoorn scheten
Eureka.....daar zit het hem in......quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
Het is inderdaad wat een rare situatie als je ex met een man gaat, of raar is misschien niet het goede woord maar moeilijk te bevatten is het zeker. Hoop dat je met je nieuweook heel gelukkig wordt
Da's waar, maar de aanwezigheid van 3 miljoen Limburgse huisvrouwen met kort paars haar bemoeilijkt dat wel voor mijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:59 schreef AmNaBa het volgende:
ach zo heeft ieder zijn ding toch,
gezelligheid moet je toch zelf maken
QFT.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's waar, maar de aanwezigheid van 3 miljoen Limburgse huisvrouwen met kort paars haar bemoeilijkt dat wel voor mij![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's waar, maar de aanwezigheid van 3 miljoen Limburgse huisvrouwen met kort paars haar bemoeilijkt dat wel voor mij![]()
Ik zou 'm ook best willen vanwege de naamquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik Illamasqua Load gaan kopen? Die naam(En korting op korting, scheelt)
Oeh bah, Seche is niet mijn topcoat. Hij vervelt.
nee dat is perfect! Met je rolstoel over de voeten van die trolleywijven! REVENGE!!!!!11!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:30 schreef princess-a het volgende:
Leuk nagellakrekjeZiet er indd gammel uit maar als je er niet tegenaan botst is dat vast geen probleem
![]()
Oh huishoudbeurs, ik ben er ooit geweest met mams, moest de hele dag heel hard lachen om vrouwen met trolleys, totdat ze zoveelste met haar trolley op volle kracht over mn voet heen ragde! Want ja, ze zien wel waar ze lopen maar wat die trolley doet valt de dames niet op
Mams gaat morgen wel naar de huishoudbeurs, en het wordt voor het eerst dat ze in een rolstoel moet dus ben benieuwd wat voor emo gehalte dat krijgt.
Ja op zo'n moment begrijp ik wel dat veel mensen limburgs dom vinden klinken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Visualsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee dat is perfect! Met je rolstoel over de voeten van die trolleywijven! REVENGE!!!!!11!!
Laat het een troost wezen: het stereotype hhb-wijf is niet streekgebonden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja op zo'n moment begrijp ik wel dat veel mensen limburgs dom vinden klinken.
Creatief rekje hierboven, maar zo'n ding zou bij mij echt in no-time in elkaar donderen. Ik ben dan ook heel blij met mijn ladenkast, dat scheelt stoffen
Ik ga niet mee hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee dat is perfect! Met je rolstoel over de voeten van die trolleywijven! REVENGE!!!!!11!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Het is zo'n gevalletje wantz!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou 'm ook best willen vanwege de naam![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:35 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik ga niet mee hoormaar maak wel de hele tijd dat soort grapjes naar haar indd, dat ze keihard kan chillen en haar vriendin kan haar bedelven onder de tasjes, dat ze hysterische wijven die tegen haar aanslaan gewoon kan schoppen enzulks
maar dat staat los van de HHBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Dat laatste wel jaquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zoiets zou ik ook wel willen, maar dat lukt mij dus echt niet. Ziet er sjiek uit!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:45 schreef buzzwheedle het volgende:
Had ze inderdaad eerst in houten wijnkistjes op elkaar gestapeld. Maar heb vorige zomer paar latten gehaald bij de gamma en daar een rekje van in elkaar getimmerd. Het zag er niet heel professioneel uit maar een likje verf deed wonderen. Uiteindelijk voor 15 euro stoer rekje gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aii, 1 keer stoten en daar gaan al je lakjesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:45 schreef buzzwheedle het volgende:
Had ze inderdaad eerst in houten wijnkistjes op elkaar gestapeld. Maar heb vorige zomer paar latten gehaald bij de gamma en daar een rekje van in elkaar getimmerd. Het zag er niet heel professioneel uit maar een likje verf deed wonderen. Uiteindelijk voor 15 euro stoer rekje gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:45 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee hoor ze vallen niet zomaar, ze kunnen als het moet 2 rijen dik erin staan. en get hangt ook op stahoogte boven mn toilettafelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:47 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Aii, 1 keer stoten en daar gaan al je lakjes
Heeeel erg leukquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:45 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vervelend probleem is het ook, ruimtegebrek.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:57 schreef buzzwheedle het volgende:
das waar, maar ik kan er nu meer kwijt
ja ik vind die ook super, maar moet eigenlijk een 3e aanschaffenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:59 schreef Loqi het volgende:
Mijn plastic rek is ook bijna volik vind het wel heel handig dat er nog een rand voor zit, zodat je lakjes er niet zo makkelijk uit donderen
Hehehequote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja ik vind die ook super, maar moet eigenlijk een 3e aanschaffen
Nee! Wat een meuk was dat zeg!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben geïnspireerd *nu ook met groene smurrie op het gezicht*.
Ben je nu jong en stralend?
Mijne komt hopelijk over een weekje ofzoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja ik vind die ook super, maar moet eigenlijk een 3e aanschaffen
w...t...fquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee! Wat een meuk was dat zeg!
Je moet het aanbrengen, 10 a 15 minuutjes in laten trekken en dan het overtollige eraf halen met een tissue. gevolg:
1 of ander eng laagje plastic op je gezicht alsof je in een vacuummachine hebt gezeten. Ik dus nog wel met een vochtig washandje nog wat overtolligere zooi eraf gehaald.
Maargoed, ik ga dapper door met opmaken, dus foundation, eyelinertje etc.
Kom ik er in de auto achter dat het 'masker' onder mijn foundation eraf aan het vellen is
Ik ben eerst maar eens de wc ingedoken om die zooi van mijn gezicht te halen![]()
Zaterdag ga ik ook echt terug met hetandere zakje wat ik nog heb. het gaat me niet om die ¤2.50. Maar gewoon om het feit dat ik niet tevreden ben met het product.
Deze dus:
[ afbeelding ]
Respect dat je het volhoudtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:54 schreef Puckzzz het volgende:
*bijt rustig door in haat low-carb boterhammetje
Ik moet en zal het volhouden GVD!!
Ik ook. Het college is totaal niet boeiendquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:54 schreef Mss het volgende:
O hai. Ik ben weer lekker aan het SOGgen.
Die hele arm en dat gezicht!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:57 schreef Holyme het volgende:
Btw Sharana, hier even naar beneden scrollen Compleet verneukte en rare tattoo's #4 dat niks voor je?
hahahahahhaaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:57 schreef Holyme het volgende:
Btw Sharana, hier even naar beneden scrollen Compleet verneukte en rare tattoo's #4 dat niks voor je?
Ik had vanmorgen van 9.00 tot 11.00 college en nu heb ik mezelf de UB ingedwongen en te studeren tot mijn volgende college van 17.00 tot 19.00.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook. Het college is totaal niet boeiend
9.00 tot 11.00 en nu van 13.30 tot 17.15 (Twee verschillende, dat wel). Maar de docent geeft niet door wat we voor moeten bereiden, dus mja.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen van 9.00 tot 11.00 college en nu heb ik mezelf de UB ingedwongen en te studeren tot mijn volgende college van 17.00 tot 19.00.
Maar het wil niet zo
Deze docent zegt gewoon helemaal niks en verwacht dat we het wel weten. En nu schuift 'ie z'n eigen incompetentie af op de gemakszucht van leerlingen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:08 schreef Mss het volgende:
Bij mij is het late college een responsiecollege op het eerste, en we hebben daar een boek bij. Maar we moeten zelf maar uitzoeken welke pagina's bij welke college's horen
Ja, universiteiten staan echt bekend om dit soort dingen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deze docent zegt gewoon helemaal niks en verwacht dat we het wel weten. En nu schuift 'ie z'n eigen incompetentie af op de gemakszucht van leerlingen.
Ik bedoel, wanneer 90% van je leerlingen zakt voor je tentamen, aan wie ligt het dan?
Ik erger me nu vooral aan z'n "Engels is beter dan Nederlands"-geblaat.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, universiteiten staan echt bekend om dit soort dingen!
Wat is cmv?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
ben weer zo gaar als een hoedje. Ik mag toch lijen dat m'n CMV niet opnieuw opspeelt
Doenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik twijfel of ik me wil gaan mengen in het langstudeerderstopic in SES. Ik erger me aan een ventje daar.
edit..foutjequote:
Ze zijn me steeds te vlug af.quote:
Klinkt niet tofquote:
na een paar linkjes die me niet de goede leken (hiv patienten e.d.) moet dit hem zijn denk ik?quote:
Oh dat lijkt me heel naar,ik hoop voor je dat het wat anders is.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
het is geen pfeiffer, maar het is wel familie van elkaar
Lees het linkje dan ook ffquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
het is geen pfeiffer, maar het is wel familie van elkaar
ik hoop het ook, vorig jaar 4 weken thuis gelegenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me heel naar,ik hoop voor je dat het wat anders is.
Wel de enveloppen doorrekenen he!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik moest GOSHes halenVoor Debsterr!
geheel onnodig, we zijn stadsgenoten en meeten regelmatigquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:32 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Wel de enveloppen doorrekenen he!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:47 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben echt zo boos weet niet of ik hier wel boos om mag zijn maar vind het zo naai. Ik heb vorige week behoorlijk dure dingen aan iemand mee gegeven die het zo hard kon gebruiken. Terwijl als ik het verkocht had ik er nog behoorlijk wat voor had kunnen vangen. Nu ben ik er achter gekomen dat alles op marktplaats staat.
Mag je zeker boos om zijn, wat een naaistreek!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:47 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben echt zo boos weet niet of ik hier wel boos om mag zijn maar vind het zo naai. Ik heb vorige week behoorlijk dure dingen aan iemand mee gegeven die het zo hard kon gebruiken. Terwijl als ik het verkocht had ik er nog behoorlijk wat voor had kunnen vangen. Nu ben ik er achter gekomen dat alles op marktplaats staat.
Wat een kutstreek. Ken je die persoon goed?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:47 schreef tliciouz het volgende:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:47 schreef tliciouz het volgende:
Omdat ze dat zelf zei tegen mij, dat is nog het ergste.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:03 schreef DeltaCephei het volgende:
Hoe wist je dat diegene het goed kon gebruiken eigenlijk?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat ze dat zelf zei tegen mij, dat is nog het ergste.
Nou ben ik wel benieuwd naar hoe dat dan precies gegaan isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat ze dat zelf zei tegen mij, dat is nog het ergste.
Nou ze was met een kennis bij mij, en toen begonnen we over die spullen, en toen was het van ohhh daar zoek ik al zo lang naar en dat kan ik wel goed gebruiken. En oooh dit ook maar zelfs op marktplaats staan nog dure en ik kan dat allemaal niet betalen op dit moment. Ze was ook best onbeschoft eigenlijk. En dan sta je inderdaad met je bek vol tanden en durf je er niets voor te vragen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou ben ik wel benieuwd naar hoe dat dan precies gegaan is
Ja die weet zelf ook niet wat ze hier mee aan moet. Dat is al helemaal zo'n schijterd. Zal ik haar bellen en vragen of ik me spullen terug mag? Maar dat staat zo stom.quote:
Wat is daar stom aan? En niet vragen of het mag, gewoon zeggen dat je ze NU op komt halenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja die weet zelf ook niet wat ze hier mee aan moet. Dat is al helemaal zo'n schijterd. Zal ik haar bellen en vragen of ik me spullen terug mag? Maar dat staat zo stom.
Heb je niemand met haar op z'n tanden om je heen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja die weet zelf ook niet wat ze hier mee aan moet. Dat is al helemaal zo'n schijterd. Zal ik haar bellen en vragen of ik me spullen terug mag? Maar dat staat zo stom.
Puckzzz !! Hoezo zit die laatste hond niet in je ava !!quote:Op zondag 13 februari 2011 14:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Watte?
Ik ben een nieuwe UI aan het maken van die Pedigree hondjes. Ik lig elke keer in een deuk
Die is niet lid van de kunstgebitten club en ik en die andere hondjes welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Puckzzz !! Hoezo zit die laatste hond niet in je ava !!![]()
Ik zeg dan altijd 'kijk samson je bent op tv'.. Waarna hij heel enthousiast op de stoel springt om naar buiten te kijken en begint te blaffen
Of heel hoog gaan bieden zodat niemand ze meer wil kopen, en zij zichzelf maar rijk rekenen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:48 schreef PriemGirl het volgende:
@Tlic: Ben je zeker dat zij diegene is die dus jouw spullen op marktplaats heeft gezet? Zou ik gewoon om vragen dan... Tenslotte gaf ze aan dat ze het graag zou hebben; maar dat ze het niet kan betalen. Even navragen waarom ze iets wegdoet wat ze zo graag wou. (Maar zo zou ik dus zijn)
* PriemGirl is teleurgesteld en... een tikkeltje gekwetstquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die is niet lid van de kunstgebitten club en ik en die andere hondjes wel
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl is teleurgesteld en... een tikkeltje gekwetst![]()
STOM? Dingen aan jou vragen en het dan doorverkopen is stom!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Goedzo! Nu nog je spullen terughalen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:16 schreef tliciouz het volgende:
Zo mail gestuurd. Geen terug gehad maar advertenties zijn wel verwijderd.
doen hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Goedzo! Nu nog je spullen terughalen!
+1quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:23 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
doen hoor, want anders verkoopt ze ze toch op een andere maniier
heb t alquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:51 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!!
Even een snelle vraag: ik deed net iets met mijn touchpad van mijn netbook en toen werd het beeldscherm ineens kleiner... nouja, niet het beeldscherm zelf natuurlijk () maar de site zegmaar... hoe kan ik dat ongedaan maken?? Iemand die het toevallig weet?
Zo, dan nu teruglezen
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen joysa met trolley gezien?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik moest GOSHes halenVoor Debsterr!
Failquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
LAWL
de overbuurman knalt net met zn bus tegen de schutting aan
Ik heb de post net gechecked. Nog altijd niksquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
STOM? Dingen aan jou vragen en het dan doorverkopen is stom!
Ik zou niet eens bellen maar gewoon op de stoep staan!!!
Gelukkig is dit de laatste week van de voetbalplaatjes.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben voetbalplaatjes aan het uitzoeken voor sharaan dr neefjes
NIETUS LIAR LIARquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:35 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb honger, maar ook weer niet. Lastig.
[..]
Gelukkig is dit de laatste week van de voetbalplaatjes.
Ja maar je rkijgt plaatjes tot 13 maartquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb de instructies gekregen om op zondag 20 februari de acties te verwijderen.
Dat zou kunnen, zover had ik nog niet gekeken. Niemand wil die dingen hebben bij ons.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar je rkijgt plaatjes tot 13 maart
Wij hebben zo'n doos met 2000 pakjes hier staanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, zover had ik nog niet gekeken. Niemand wil die dingen hebben bij ons.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n doos met 2000 pakjes hier staan!!
en ze liepen vet blij door de phone te schreeuwenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben voetbalplaatjes aan het uitzoeken voor sharaan dr neefjes
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en ze liepen vet blij door de phone te schreeuwen
vroeger was ik de toffe nicht ... nou willen ze liever gwen als nichtje
JAMAAR DIE HEEFT MEER VOETBALPLAATJES DAN JOUHOUUUU!!!
Het was heul niet zo druk in het ovquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar die moet ook heul de andere kant op.
ik heb ook nog geen invoice gehad ....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:24 schreef PriemGirl het volgende:
Zucht.. Heb echt veel aan die bulgaren met hun holo's. Krijg nu bericht terug dat ze zéker vrijdag binnen moete komen en ik dan wel een invoice krijg.
Jaja....
k wacht al een week op invoice ;pquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:33 schreef milka82 het volgende:
Ik heb die holo's toen net op tijd besteld geloof ik,had ze toen met een week binnen!
Ik wacht alweer een hele tijd tot Puckzzz bericht krijgtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
k wacht al een week op invoice ;p
Heb je het huisje?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:41 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik wacht alweer een hele tijd tot Puckzzz bericht krijgt
Ja ik had het gelezen, maar dan is dit wel een lichtpuntje hoor, super!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:44 schreef zoeperzazke het volgende:
Ja, als het goed is welWe zijn officieel op 1 geëindigd, donderdag de bevestiging in de bus als alles gaat zoals het moet gaan... heel spannend, maar heb zoveel gedoe op mn werk gehad dat ik er nauwelijks aan zit te denken
en nog steeds niets gehoordquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:41 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik wacht alweer een hele tijd tot Puckzzz bericht krijgt
Ohnee!! Je prachtige rode manenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De medicijnen voor die #@$@#$@# ziekte wordt gebruikt bij kanker en dus ook haaruitval enzo
boequote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De medicijnen voor die #@$@#$@# ziekte wordt gebruikt bij kanker en dus ook haaruitval enzo
Geen idee, maandag, woensdag en de maandag erna ewer ziekenhuis in en dan hoor ik steeds meerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ohnee!! Je prachtige rode manen
Ernstige of lichte haaruitval?
Dat kan er nog wel bijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zie een topic-mascotte!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:42 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hem even delen.
Oh noesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh dat is echt klote!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yay!quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
beterschap Dwyn!
En ik functioneer, yay
Maareh, je werkt toch dagelijks aan je scriptie?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
Yay!
Mijn afstudeerstagebegeleider stuurt me net een mailtje dat er vervanging voor haar komt. Lekker dan, we moeten al volop aan de gang want ik heb nog maar 18 weken(18 weken * 1 dag per week voor mn scriptie is niet zoveel)
Ik ben morgen aan de beurtquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:25 schreef Dwyn het volgende:
Zo, de tandarts ook weer achter de rug. Ik heb nachtmerries van dat haakje.
Nee helaasquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maareh, je werkt toch dagelijks aan je scriptie?
Da's raar, je hoort toch niet te "werken" tijdens een WO-afstudeerproject?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nee helaas![]()
Ik werk 5 dagen per week bij mn afstudeerstagebedrijf, waarvan 1 dag per week voor mn scriptie is. Bagger geregeld hier
HBO- afstudeerproject welquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's raar, je hoort toch niet te "werken" tijdens een WO-afstudeerproject?
Awquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:36 schreef DeltaCephei het volgende:
Beer is vannacht overleden.
[ afbeelding ]
Aawhquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:36 schreef DeltaCephei het volgende:
Beer is vannacht overleden.
[ afbeelding ]
We hebben hem op 21-12-2008 gekregen maar toen zat hij al eventjes in de dierenwinkel.quote:
Da's volgens mij echt hoogbejaard voor een caafje toch?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:49 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
We hebben hem op 21-12-2008 gekregen maar toen zat hij al eventjes in de dierenwinkel.
Ik gok dat hij 3 was.
Nee, dat is een volwassen caviaquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Da's volgens mij echt hoogbejaard voor een caafje toch?
Ahwquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:07 schreef DeltaCephei het volgende:
I need some fun time! Afgelopen 2 weken draaide volledig om Beer, met dwangvoeren enzo.
Waarom klik ik op die link terwijl ik weet dat ik daar behoorlijk vaste klant ben aangezien I CAN'T RESIST!quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:24 schreef Puckzzz het volgende:
Waarom kijk ik hier terwijl ik niets meer mag bestellen tot onze vakantie?
http://www.newlook.com/
PUCKZZZ SPAM DAT EENS NIET ALS IK MEE LEESquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:24 schreef Puckzzz het volgende:
Waarom kijk ik hier terwijl ik niets meer mag bestellen tot onze vakantie?
http://www.newlook.com/
ze hebben leuke jurkjes en schoenenquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
PUCKZZZ SPAM DAT EENS NIET ALS IK MEE LEES
... Jaaa dit helptquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ze hebben leuke jurkjes en schoenen
EN NIET DUUR !!quote:
Dat is altijd zo leuk!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
DC
Ik heb zojuist iemands idee van veel lakjes hebben gesloopt. 200+ wint van 32.
Heel lollig is dat. Eerst zo'n blik van oh ok, tot de hoeveelheid doordringt. Mwehehe.quote:
Het beeld van het gezicht van mijn vriend houdt mij voorlopig wel in toomquote:
Nog steeds niet?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Geen shiping mail van Bulgaren met holo's
Bwhehehhe, inderdaad!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heel lollig is dat. Eerst zo'n blik van oh ok, tot de hoeveelheid doordringt. Mwehehe.
Ik ben al aan het kijkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het beeld van het gezicht van mijn vriend houdt mij voorlopig wel in toom
Da's toch niet zo heul goedkoop?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:02 schreef Joysa het volgende:
Gisteren nog 5 konad stempellakjes (4 van 12 ml, 1 van 10ml) gekochtvoor 20eu
Bij Bubsel zijn ze 5,95 .. bij enchantra 4,95 als ik het zo goed zeg.. dus 4+1 gratis ofzoquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Da's toch niet zo heul goedkoop?
Gewoon een S, heel misschien valt het ietsje groterquote:
Da's al een heul stuk sneller dan H&Mquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:31 schreef princess-a het volgende:
[..]
Gewoon een S, heel misschien valt het ietsje groter
Had er al iemand aan je verteld dat ze retesnel zijn? Ik bestel op de één of andere manier altijd zondagavond en heb het dan donderdag binnen
Zorgen dat hij er niet is als het pakketje binnenkomt, snel de kaartjes er af knippen en de kledingstukken in je kast hangenquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Da's al een heul stuk sneller dan H&M
Oh en dat wou ik nou net niet weten
Zou een charme offensief werken?
ze hebben geen s, wel maat 10 en 14 en weet ik et ;pquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:31 schreef princess-a het volgende:
[..]
Gewoon een S, heel misschien valt het ietsje groter
Had er al iemand aan je verteld dat ze retesnel zijn? Ik bestel op de één of andere manier altijd zondagavond en heb het dan donderdag binnen
AL DIE AANBIEDINGEN! *passes outquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Dank. En er werd net iets compleet onverslaanbaar omgeroepen.
Oh, iemand onwel geworden dus.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgens de twittersearch van mijn overbuurman was het een epileptische aanval. Lang leve internet.
OMGquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgens de twittersearch van mijn overbuurman was het een epileptische aanval. Lang leve internet.
Hahahhaahaquote:
quote:
2 rode katers hierquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:34 schreef Loqi het volgende:
Pootjes zijn het leukste deel van een kat
Ik zal vanavond wel weer helemaal rood zijn.. gaan naar paps en mams en hun rode kater is mijn vriendje![]()
Bij mij zijn ze even duur als bij Enchantra hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Bij Bubsel zijn ze 5,95 .. bij enchantra 4,95 als ik het zo goed zeg.. dus 4+1 gratis ofzo
Nee die heb ik niet van TDquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:18 schreef Sharana_LV het volgende:
Bubsel heb jij al shipping van TD gehad voor de kraak lakjes van CG?
Ik ook nog nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:18 schreef Sharana_LV het volgende:
Bubsel heb jij al shipping van TD gehad voor de kraak lakjes van CG?
oke, dan sla ik jou over in mijn lijst van optiesquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:36 schreef AmNaBa het volgende:
denk niet dat een wissel met mij je uitkomst zal bieden
Mijn fout, excuses, ik deed het uit mn blote bolquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze even duur als bij Enchantra hoor
goed plan,quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
oke, dan sla ik jou over in mijn lijst van opties
.. 9 van de 10 keer zijn die dingen van echte katten/dierenharen gemaakt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:29 schreef AmNaBa het volgende:
Ik haz a cat![]()
mijn tante heeft een kat, miep
en elke keer zegt ze: kat kopen
(als ik daar ben zit ik zwaar aan de pillen om allergische reacties tegen te gaan)
komt ze thuis met dit
[ afbeelding ]
mijn eigen Miep
[ afbeelding ]
minimiep
keischattig en geen pillen nodig
![]()
een troostkatje,
lief toch
mijn hoofd wil je nu ook nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
oke, dan sla ik jou over in mijn lijst van opties
Dan heb ik de 10e keer,quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:51 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
.. 9 van de 10 keer zijn die dingen van echte katten/dierenharen gemaakt.
mijn hoofd wil je ook niet, geloof mequote:Op woensdag 16 februari 2011 19:49 schreef Lindytje het volgende:
geen van beide, mijn hersenen zitten me meer in de weg denk ik
Ik hoop het ook voor je, dat dat wat verlichting kan bieden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |