In het land der blinden..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:37 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zoveel vrouwelijk schoon loopt er niet rond bij de politieke partijen. Dan is zij nog wel een verademing.
Kan je wel testen hoe je lichaam reageert als biertje verkeerd valt?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je bier is al getest. En de kracht van 1 pil is vele malen groter dan de kracht van 1 biertje. Bovendien kun je niet testen hoe je lichaam reageert op harddrugs.
Dat zegt dat er heel veel troep op de markt is.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:38 schreef vencodark het volgende:
Trouwens, het zegt toch al genoeg dat je de pillen per stuk moet laten testen?
Sommige mensen gaan al lallen van 1 biertje. En soms valt de alcohol slechter/beter dan anders bij iemand. Ook onvoorspelbaar dus.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je bier is al getest. En de kracht van 1 pil is vele malen groter dan de kracht van 1 biertje. Bovendien kun je niet testen hoe je lichaam reageert op harddrugs.
Ik heb een heg. En aan de andere kant een schutting. Is dat goed genoeg?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer. Of groenlinks ofzo. Huuuu
En nog steeds geen mussen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb een heg. En aan de andere kant een schutting. Is dat goed genoeg?
Geen idee. Ik ben niet zo'n boomknuffelaarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb een heg. En aan de andere kant een schutting. Is dat goed genoeg?
Nee, zie ik inderdaad nooit. Maar dat kan ook komen door de buurtkatten die hun acrobatiek beoefenen rondom mijn heg. Wellicht schrikt dat ze af.quote:
Onverantwoord gedrag is je eigen schuld. Bier drinken zonder wat te eten bv is gewoon dom. Voor de rest valt 1 biertje gewoon nooit zo verkeerd dat je schuimbekkend op de eerste hulp komt te liggen. Tenzij je allergisch bent, maar dat geldt voor alle eten en drinken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:38 schreef Wicked-Game het volgende:
Kan je wel testen hoe je lichaam reageert als biertje verkeerd valt?
Hoeveel mensen belanden er per jaar door 1 goede pil in het ziekenhuis?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Onverantwoord gedrag is je eigen schuld. Bier drinken zonder wat te eten bv is gewoon dom. Voor de rest valt 1 biertje gewoon nooit zo verkeerd dat je schuimbekkend op de eerste hulp komt te liggen. Tenzij je allergisch bent, maar dat geldt voor alle eten en drinken.
XTC pil nemen zonder goed water te drinken is net zo onverantwoord.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Onverantwoord gedrag is je eigen schuld. Bier drinken zonder wat te eten bv is gewoon dom. Voor de rest valt 1 biertje gewoon nooit zo verkeerd dat je schuimbekkend op de eerste hulp komt te liggen. Tenzij je allergisch bent, maar dat geldt voor alle eten en drinken.
Dat vind ik wel veel ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Doordeweeks rookte ik er standaard 1tje s'avonds.
Geen idee. Jij een idee? Je kunt wel stellen dat de meeste drugsgebruikers (net als alcoholisten) het niet bij 1 laten. Dat klinkt dus in theorie wel leuk, maar in de praktijk zie je dat men er ook bij drinkt, of er meer neemt. Of een lijntje trekt. En dan is drugs een stuk gevaarlijker dan drank.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:43 schreef MissMSX het volgende:
Hoeveel mensen belanden er per jaar door 1 goede pil in het ziekenhuis?
Dat is een aanname zonder ook maar enig onderbouwt feit ansich.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geen idee. Jij een idee? Je kunt wel stellen dat de meeste drugsgebruikers (net als alcoholisten) het niet bij 1 laten. Dat klinkt dus in theorie wel leuk, maar in de praktijk zie je dat men er ook bij drinkt, of er meer neemt. Of een lijntje trekt. En dan is drugs een stuk gevaarlijker dan drank.
Nu is het natuurlijk geen gelijke lijn om drugsgebruikers en alcoholisten naast elkaar te leggen. Dan moet je zeggen, drugsgebruikers en drinkers.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geen idee. Jij een idee? Je kunt wel stellen dat de meeste drugsgebruikers (net als alcoholisten) het niet bij 1 laten. Dat klinkt dus in theorie wel leuk, maar in de praktijk zie je dat men er ook bij drinkt, of er meer neemt. Of een lijntje trekt. En dan is drugs een stuk gevaarlijker dan drank.
De hele discussie is een aanname en subjectief. Als je een objectieve discussie wil, moet je bij TNS-NIPO gaan werken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:46 schreef Wicked-Game het volgende:
Dat is een aanname zonder ook maar enig onderbouwt feit ansich.
ja, nee. Inderdaad. Dan is het zo dat alle drugsgebruikers hyperintelligent zijn en ultieme zelfbeheersing kennen. Ze nemen er maar 1 per jaar. Sorry!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:47 schreef vencodark het volgende:
Dan moet je zeggen, drugsgebruikers en drinkers.
Niet zo flauw, je weet zelf toch ook wel dat als iemand iets van drugs gebruikt (welke hoeveelheid dan ook), ze niet meteen zo verslaafd zijn als een alcoholist. Dan meet je met 2 maten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:50 schreef Kreator het volgende:
ja, nee. Inderdaad. Dan is het zo dat alle drugsgebruikers hyperintelligent zijn en ultieme zelfbeheersing kennen. Ze nemen er maar 1 per jaar. Sorry!
Dan moet je ook maar niet zo diep pijpen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:51 schreef STING het volgende:
Bleh, keel problemen die steeds weer terugkomen
Nu doe je flauw, vind ik echt. Volgens mij heb ik toch gezegd dat het gevaren met zich meebrengt, dat weten we allemaal? Maar je gaat zo ver in je overtuiging van hoe slecht het is. Het enige dat we zeggen is dat je er verantwoord mee om moet gaan, dat dan de risico's te beperken zijn. En voor de duidelijkheid: ik heb het nu alleen over X, verder heb ik nooit iets anders gebruikt dus daar weet ik te weinig vanaf.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:50 schreef Kreator het volgende:
Maar goed. Ik vind het echt te zot dat ik moet verdedigen tegen jan en alleman dat drugs gevaarlijk is. Zeg ik nou echt zulke gekke dingen?.
Ik heb ook wel es MDMA gehad en wiet. Maar dan accepteer ik wel dat mensen zeggen dat het gevaarlijk is, omdat het dat ook is.
[..]
De hele discussie is een aanname en subjectief. Als je een objectieve discussie wil, moet je bij TNS-NIPO gaan werken.
[..]
ja, nee. Inderdaad. Dan is het zo dat alle drugsgebruikers hyperintelligent zijn en ultieme zelfbeheersing kennen. Ze nemen er maar 1 per jaar. Sorry!
Ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:50 schreef Kreator het volgende:
Maar goed. Ik vind het echt te zot dat ik moet verdedigen tegen jan en alleman dat drugs gevaarlijk is. Zeg ik nou echt zulke gekke dingen?.
Ik heb ook wel es MDMA gehad en wiet. Maar dan accepteer ik wel dat mensen zeggen dat het gevaarlijk is, omdat het dat ook is.
[..]
De hele discussie is een aanname en subjectief. Als je een objectieve discussie wil, moet je bij TNS-NIPO gaan werken.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |