dat zijn de vrienden van guus_geluk7, hij is een halfbloedjequote:
Voortaan ook je verhaal met 85% inkorten. Gewoon zoiets:quote:Op maandag 14 februari 2011 23:18 schreef hakunamatafaka het volgende:
Wederom is 85% echt waar. Ik ga dit soort gekke verhalen niet verzinnen, anders denken jullie dat ik een mislukkeling ben.
Pleur lekker op joh, als het je niet bevalt.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:03 schreef Ruif het volgende:
[..]
Voortaan ook je verhaal met 85% inkorten. Gewoon zoiets:
Ik heb zaterdag het volgende meegemaakt. Ik zag een lekkere chick en nam haar mee naar huis, achter op de fiets. Ik viel helaas toen we bijna thuis waren. Al met al, niet geneukt. Klacht: Ik kan niet fietsen zonder zijwieltjes.
Want jij reageert alleen op topics waar je het roerend mee eens bent? Verbaasd me dat je niet Hans van Breukelen als usericon hebt.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:04 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Pleur lekker op joh, als het je niet bevalt.
Als je niet oppast pleur ik jou op mijn geslachtsdeel.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:04 schreef Toradora het volgende:
Ik geloof het wel, dat jij met je stomdronken kop van je fiets pleurt met een meisje achterop.![]()
Heb ik gedaan. Het wordt tijd voor nieuwe verhalen. Beschouw de kick als een wake-upcall. Jij bent onze enige kans om de verloedering van KLB te stoppen.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:43 schreef hakunamatafaka het volgende:
Wie heeft dit gekickt? Godverdomme, mijn interpunctie, dictie en spelling drie jaar geleden
Vind je dat de verhalen er ter zijner tijd op vooruit zijn gegaan, of valt het mee?quote:Op woensdag 9 april 2014 23:04 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Het wordt tijd voor nieuwe verhalen. Beschouw de kick als een wake-upcall. Jij bent onze enige kans om de verloedering van KLB te stoppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |