staat nog een kwart pot pindakaas!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:08 schreef Crashed_crush het volgende:
Cheap ass brood en cheap ass beleg
En verander dan je onderste naam in: Ik had winterbanden.quote:
daarom vroeg ik dus specifiek om eten.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:10 schreef ukga het volgende:
spaggeti van 29 cent het pak kopen en de goedkoopste tomatensaus plus kraanwater voor je drinken
Ga jij maar naar de dokter om jou poep probleem op te lossenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:09 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
En verander dan je onderste naam in: Ik had winterbanden.
haha
Of andere cheap ass shit.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:08 schreef Crashed_crush het volgende:
Cheap ass brood en cheap ass beleg
In het kader van bezuinigingen de "t" alvast weglaten. Daarna een busje tandenstokers kopen en op een houtje gaan bijten.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:07 schreef tennisracket het volgende:
wilt me uitleggen hoe ik mezelf kan voorzien met eten de komende 8 dagen met 3 euro
True story.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:13 schreef __Saviour__ het volgende:
1) Appel kopen
2) Pitjes planten
3) Wachten
4) Pluk de appels van je nieuwe appelboom
5) Herhaal vanaf stap 2
Oneindig eten!
Hoe zit het met spaghetti?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:13 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Havermout met melk en water heeft een betere kcal/euro verhouding dan brood.
Ongeveer gelijk. Maar droge spaghetti is dan weer niet zo goed eetbaar. Wat je wel kan doen is olijfolie gebruiken, maar alleen als je dat nog hebt staan. Anders is je budget direct weg.quote:
Helaasch, inventarisatie geeft 4 eieren die nog te nuttigen zijn. Een pakje smeerkaas met ham en een fles curryquote:Op maandag 14 februari 2011 23:15 schreef Ace-of-Spades het volgende:
[..]
Ongeveer gelijk. Maar droge spaghetti is dan weer niet zo goed eetbaar. Wat je wel kan doen is olijfolie gebruiken, maar alleen als je dat nog hebt staan. Anders is je budget direct weg.
Elke dag n half ei + spaghetti + curry als avondeten. Havermout als ontbijt, lunch en snack.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:16 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Helaasch, inventarisatie geeft 4 eieren die nog te nuttigen zijn. Een pakje smeerkaas met ham en een fles curry
En hoe kan ik 's weekends het beste freeloaden op mijn homies?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:18 schreef Ace-of-Spades het volgende:
[..]
Elke dag n half ei + spaghetti + curry als avondeten. Havermout als ontbijt, lunch en snack.![]()
Oh wat ben ik blij dat ik een beter baantje heb gevonden en van die soort gekloot af ben.
Voor bier heb je altijd geld. Da's een andere spaarrekening.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:20 schreef tennisracket het volgende:
[..]
En hoe kan ik 's weekends het beste freeloaden op mijn homies?
78 cent.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:21 schreef Ace-of-Spades het volgende:
[..]
Voor bier heb je altijd geld. Da's een andere spaarrekening.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |