quote:Op maandag 14 februari 2011 23:14 schreef Koen66 het volgende:
Was ik net toch bijna in een Marktplaats oplichter getrapt zeg
Nee en Chrome ook nietquote:Op maandag 14 februari 2011 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
Schuift FF ook posts over elkaar?
ik word er zo blij vanquote:
Ik ookquote:
Dan moet ik toch maar eens FF proberen, Chrome is bagger zeggen zequote:
dan ben je zo op zolderquote:Op maandag 14 februari 2011 23:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookHeerlijk om daarop schoon te maken enzo
Ik vind FF persoonlijk wat te log, het is erg traag geworden. Chrome is lekker vlot. Maar Opera is ook een eventuele optiequote:Op maandag 14 februari 2011 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan moet ik toch maar eens FF proberen, Chrome is bagger zeggen ze
Ligt eraanquote:
If it seems too good to be true...quote:Op maandag 14 februari 2011 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Zoonlief heeft was centjes bij elkaar geraapt voor een nieuwe DS, DSI nieuwprijs meestal Eur 139 tegenwoordig.
Marktplaats: nieuwe DSI, gewonnen maar nooiut gebruikt Eur 50....
Verdachtd vond ik al, ik denk laat ik toch reageren....
Binnen 1 minuut email terug dat ik Eur 56.75 op rekeningnr X moest overmaken en gegevens opsturen, dan zou ie hem toesturen.
Ik voor alle zekerheid ff Googlen op die verkopersnaam + marktplaats, 1e hit is "opgelichtopinternet.nl"
heel lekker eten met een taart in hartvorm met marsepein en chococake. En een pot vol jellybeans met lieve opdrukquote:Op maandag 14 februari 2011 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes!En doe Muck een knuffel
En wat voor cadeautje heb je gehad eigenlijk?
Ach, ik kijk wel een keerquote:Op maandag 14 februari 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind FF persoonlijk wat te log, het is erg traag geworden. Chrome is lekker vlot. Maar Opera is ook een eventuele optie
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Zoonlief heeft was centjes bij elkaar geraapt voor een nieuwe DS, DSI nieuwprijs meestal Eur 139 tegenwoordig.
Binnen 1 minuut email terug dat ik Eur 56.75 op rekeningnr X moest overmaken en gegevens opsturen, dan zou ie hem toesturen.
Ik voor alle zekerheid ff Googlen op die verkopersnaam + marktplaats, 1e hit is "opgelichtopinternet.nl"
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Kan ook nooit goed zijn voor dat geld..quote:Op maandag 14 februari 2011 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Wel mooi soms dat je bij 1 search al achter zoiets komt.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:17 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:10 schreef Barretje80 het volgende:
ik wordt oud
m'n rug heeft het nu weer begeven bij de trainingom moedeloos van te worden ...
Tofquote:Op maandag 14 februari 2011 23:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
heel lekker eten met een taart in hartvorm met marsepein en chococake. En een pot vol jellybeans met lieve opdrukdikke kus terug van haar!
Geilquote:Op maandag 14 februari 2011 23:10 schreef Barretje80 het volgende:
ik wordt oud
m'n rug heeft het nu weer begeven bij de trainingom moedeloos van te worden ...
Dat dusquote:Op maandag 14 februari 2011 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
If it seems too good to be true...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |